به باور کارشناسان این خودرو جدید تویوتا که مدل ۲۰۲۳ تویوتا سنچری است، می‌تواند سهم این غول خودروساز ژاپنی را در بازار جهانی SUV‌ها افزایش دهد؛ بازاری که در حال حاضر از فراری تا مازراتی در حال قدرت‌نمایی در آن هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ۱۴ آگوست، SUV الکتریکی کیا، به نام EV ۵ زیر نظر وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) رونمایی شد. این خودروی برقی به طور رسمی در تاریخ ۲۵ آگوست و در نمایشگاه خودروی چنگدو معرفی می‌شود.
تهاجمی بودن و در عین حال مدرن و آینده‌نگرانه بودن، از عناصر طراحی خودرو‌های برقی کیا هستند. در نمای جلویی، چراغ خودرو به شکل دوتایی، اما متصل به هم طراحی شده است. با توجه به برقی بودن این خودرو، فضای زیادی در نمای جلویی، خالی از هر گونه شلوغ کاری است.
جی‌ال‌تی‌وی یک برنامه نظامی جدید آمریکا است که برای جایگزینی بخشی از ناوگان قدیمی خودرو‌های هاموی (Humvee) آغاز شد. در زمان ارائه این برنامه حدود ۲۵ سال از عمر طراحی خودرو هاموی می‌گذشت. همچنین، درگیری‌های نظامی اخیر، ضعف خودرو‌های هاموی در زمینه حفاظت از سرنشینان را هرچه بیشتر آشکار کرد.
چراغ‌های جلو به شکل کشیده و عمودی طراحی شده‌اند. HS ۷ همچنین دارای یک خط بلند قرمز رنگ روی کاپوت است که نشان اساسی هر خودروی هونگچی است. نشان قرمز رنگ دیگری روی گلگیر حضور دارد. دستگیره‌های در و آینه‌های بغل سنتی هستند. نمای جانبی به ما می‌فهماند که با یک SUV نسبتا بزرگ و احتمالا سه ردیفه مواجه هستیم.
کابین زوتی T ۳۰۰، شباهت بسیاری با محصولات گروه فولکس‌واگن دارد. تریم دو رنگ و نمایشگر بزرگ لمسی، بیشترین خودنمایی را در این کابین دارند. یکی از نکات توجه ما را برانگیخت، این بود که دکمه‌های مهمی مثل فلاشر، در دورترین فضای ممکن برای راننده و در سمت راست نمایشگر قرار گرفته که این یعنی ابتدایی‌ترین نکات طراحی، در نظر گرفته نشده است!
جنجالی‌ترین قسمت این خودرو، قسمت پشتی آن است. چراغ‌های عقب با همان گرافیک حرف H و در قالب یک مستطیل باریک، در فضای بسیار پایینی دیده می‌شوند. پایین بودن این چراغ‌ها توجه بسیاری از افراد را برانگیخته و سوال بسیاری از آن‌ها این است که دید این چراغ در خیابان‌ها به چه شکل خواهد بود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، با تداوم رکود، کدام دارائی ها سقوط خواهند کرد؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ، سقوط های سنگین و پیاپی شاخص کل!، مقصد جدید پول‌های حقیقی کجاست؟، اطلاعیه ای که بورس را منفی کرد، قیمت خودرو امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۲ + عکس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
این خودرو در مقایسه با محصولات قبلی، بزرگتر، سنگین‌تر، و مهم‌تر از همه، بی‌صداست. در زیر بدنه تماما سبز رنگ نظامی، همان شاسی و سیستم پیشرانه EV وجود دارد که در هامر EV وجود دارد، بنابراین سه موتور الکتریکی قادر به ارائه خروجی ترکیبی ۱۰۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۵۶۰۰ نیوتون‌متر و همچنین یک موتور عظیم ۲۱۲ کیلووات هستند.
علیرضا بیرانوند و صادق محرمی، دو بازیکن تیم ملی کشورمان نیز خودرو‌های خود را وارد ایران کردند.
بدنه این خودروی چوبی سیتروئن را نجار ماهری به نام میشل روبیلارد، از چوب گردو ساخته است. همچنین شاسی آن با استفاده از چوب درخت‌های گلابی و سیب ساخته شده است.
لامبورگینی اونتادور یک خودروی اسپورت موتور وسط است که توسط شرکت ایتالیایی لامبورگینی تولید می‌شود. مطابق با سنت لامبورگینی، اونتادور از یک گاو نر جنگنده اسپانیایی نامگذاری شده‌است که در سال ۱۹۹۳ در ساراگوسا، آراگون جنگید.
مادا ۹ که توسط تیمی متشکل از ۳۰ مهندس از Entop و ATVI ساخته شده است، به زودی در یک نوع الکتریکی نیز در دسترس خواهد بود. این شرکت مستقر در کابل قصد دارد این خودروی جدید را ابتدا قبل از عرضه جهانی در افغانستان به فروش برساند.
ویدیوی جدیدی از لحظه خشم کریستیانو رونالدو در جریان دیدار برابر الخلیج منتشر شده است که با بازیکن مصدوم حریف و خودروی حمل بازیکنان مصدوم درگیر می شود.
محققان ۲۰ ماده شیمیایی را در نمونه‌های هوا، شناسایی کردند که از اجزا و قطعات مورد استفاده برای ساخت ماشین برآمده بودند. میزان غلظت این مواد متفاوت بود و بستگی به دمای سطوح در داخل خودرو داشت. میزان غلظت برخی از این مواد از قبیل «فرمالدهید» تا حد ۳۵ درصد و ۶۱ درصد بیشتر از استاندارد‌ها بوده است. این محققان همچنین مقادیری از ماده «بنزن» را یافتند که تنفس آن برای رانندگان در مسافت‌های طولانی ناایمن است. آن‌ها توصیه کردند هنگام رانندگی با خودروی نو، شیشه‌های ماشین پایین باشد.
خودرو چینی یک واقعیت در معادلات فعلی و آینده بازار جهانی خودرو است که راه گریزی از آن وجود ندارد. اینجا تنوع آنقدر زیاد است که حتی اگر ۹۰ درصد این برند‌ها شکست بخورند، بازهم اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد!
رنگ مشکی در برخی از قسمت‌های سپر جلو حذف شده و همرنگ با بدنه شده است. چند رنگ آبی و قرمز و مشکی در نمای جلویی، جذابیت بسیاری را ایجاد کرده‌اند. رنگ قرمز در پایین‌ترین قسمت خودرو در سراسر آن دیده می‌شود.
به‌خاطر بهره‌مندی از موتور رولزرویس، آقای داد قصد داشت از جلوپنجره‌ای بزرگ و مشابه با محصولات این کمپانی در بدنه جدید هیولا استفاده کند؛ اما با شکایت رولزوریس این امر غیرممکن شد. در جریان رسیدگی به پرونده، داد با هیولا در دادگاه حاضر شد و شهرت وی چند برابر افزایش یافت. نکته جالب اینکه در یکی از جلسات، قاضی او را به بی‌تفاوتی متهم کرد و آقای داد هم در پاسخ به این امر جلسه بعد با اسب به دادگاه رفت!
هر یک از اجزای یک خودرو جدید به صورت جداگانه رنگ می‌شود تا هر سطح بتواند بهترین پوشش رنگ ممکن را دریافت کند. تنها چند خودروساز در جهان باقی مانده اند که همچنان بیشتر کار‌های تولید یک خودرو را با استفاده از نیروی انسانی انجام می‌دهند.
در نمای کناری یک بدنه گرد و دارای عمق و برجستگی را می‌بینیم. آیرودینامیک بودن ایکس پنگ P ۷ i در این قسمت کاملا مشهود است. فرم و شکل بدنه به شکل فست‌بک بوده و بسیار چشم نواز و روان طراحی شده است.
هنوز مشخص نیست که شاسی‌بلند آفرود بی وای دی در کشور‌هایی همچون استرالیا نیز عرضه خواهد شد یا خیر، اما باور بر این است که SF پایه و اساس یک وانت برقی جدید را برای عرضه در سال آینده میلادی تشکیل خواهد داد. جزئیات زیادی از محصول جدید خودروساز یاد شده در دست نیست هرچند مقامات بی وای دی می‌گویند طول خودرو نزدیک ۵ متر خواهد بود و فاصله بین محوری آن نیز به ۲.۸۵ متر خواهد رسید که از این نظر مشابه خودرویی همچون تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ است.
پیکاپ L۷ پلاس از یک موتور ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی با تکنولوژی میتسوبیشی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. از آنجایی که موتور‌های توربوشارژدار به کیفیت پایین بنزین حساسیت زیادی دارند، موتور تنفس طبیعی این پیکاپ جدید دیار خودرو یک نقطه قوت برای آن محسوب می‌شود.
امروز مطالبی همچون قیمت جدید دلار در بازار توافقی، قیمت خودرو امروز ۲۲ دی ۱۴۰۱ + عکس، مجمع شپارس ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، ۹ بند لایحه بودجه برای بازار سرمایه، عرضه دنا پلاس در بورس کالا لغو شد؟، خریداران فیدلیتی چقدر سود کردند؟، نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در سال آینده چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
باشگاه پرسپولیس از خودروی تشریفاتی مدل جدید شرکت رنو برای انتقال لوکادیا از باشگاه به محل اقامتش استفاده کرد
امروز مطالبی همچون قیمت روز خودرو ۸ مرداد ۱۴۰۱ | بازار خودرو به تعادل رسید؟، پیش بینی بورس فردا یکشنبه | دیگر بازار تحلیل پذیر نیست!، سازمان تامین اجتماعی کدال نشین شد!، شاخص کل چقدر اُفت کرد؟، چطور با سهام عدالت وام بگیریم؟، کدام شرکت‌ها این هفته به مجمع می‌روند؟ | مجمع پرسپولیس چه روزی است؟، بهترین سهام برای خرید بلندمدتی چیست؟ + عکس، هر اسکناس دلار توافقی چند هزار تومان شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ