کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، که در حال حاضر به سنگاپور سفر کرده در مسابقه پدل شرکت کرد تا توانایی‌هایش را به تصویر بکشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو عکس‌هایی از تفریح به همراه جورجینا و فرزندانش منتشر کرد.
چند تن از فوتبالیست های مازندرانی صبح امروز به بازی والیبال ساحلی پرداختند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ایستادن در سانروف برای کودکان یک تفریح نیست و والدین نباید به بچه‌ها اجازه دهند که از سانروف استفاده کنند چرا که سطح اتکا ناپایدار است.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی پذیرش و اعزام زائرین حج و عمره سازمان حج و زیارت، آخرین وضعیت اعزام حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۲ را در سرزمین وحی را تشریح کرد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به همراه همسرش شب گذشته برای صرف شام و دیدار با دوستان و هم تیمی‌های سابق به رستورانی در شهر بارسلونا رفت.
منابع محلی در سودان تصاویری از جنگ‌های خیابانی در خارطوم پایتخت این کشور منتشر کرده‌اند که بسیار پربیننده شده است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ این روزها علاقه زیادی به تماشای بازی های هاکی روی یخ لیگ آلمان نشان می دهد.
بشیری تصریح کرد: در موضوع معوقات حقوق اسفندماه معلمان قصور از جانب وزارت آموزش و پرورش که حقوق اسفند ماه بدون لحاظ رتبه بندی پرداخت شد. البته فقط آموزش و پرورش مقصر نبود بلکه سازمان برنامه بودجه هم در این رابطه مقصر است.
یکی از صنایع جذاب در دهه ۳۰، خط تولید نوشابه کوکاکولا بود که مردم می‌توانستند از پشت شیشه روش تولید و بسته بندی آن را تماشا کنند.
بعد از یک جلسه تمرینی مفرح، بازیکنان پرسپولیس تمرین سفت و سختی را در ورزشگاه کاظمی برگزار کردند.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در خصوص مسئله مسمومیت دانش‌آموزان دختر در قم، بروجرد و چند شهر دیگر، عنوان کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از جانب نمایندگان و اعزام گروهی از نمایندگان مجلس به قم، و نتیجه آزمایش‌های انجام شده مشخص شد که گاز ان.2 (N2) در سم  منتشر شده در مدارس وجود داشته است.
جشن تولد پسر فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، با حضور بسیاری از بازیکنان این تیم برگزار شد و تصاویر آن توجه بسیاری را جلب کرده است.
بازیکنان لیورپول با انتشار تصاویر از تفریحات‌شان در هوای گرم دوبی خبر دادند.
سخنگوی قوه قضاییه همچنین گفت: اقدامات اولیه اعترافات صریح متهم است و اهداف و مبالغ را تشریح می کند. پس از مدت قابل قبولی پرونده با جلب دادرسی و صدور کیفرخواست به دادگاه صالح می رود؛ تا آخرین مرحله رسیدگی ایشان دارای وکیل بوده است و حضور در جلسه دادرسی داشته است.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران درباره چرایی عدم تبدیل شهر تهران به مقصد گردشگری با وجود داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و غیرطبیعی گفت: چند عامل در این موضوع دخالت دارد که مهم‌ترین آن‌ها عدم تطابق ساعت کار مراکز تفریحی و موزه‌ها با ساعت فراغت گردشگران و ناشناخته بودن مراکز تفریحی و گردشی شهر تهران است.
بازیکنان تیم ملی انگلیس تفریح جالبی را قبل از دیدار حساس مقابل ایران انتخاب کردند.
با تبدیل شدن فقر ۴۰ درصدی سفر‌ها به ابرفقر ۷۰ درصدی در حوزه بازار گردشگری، دولت در بازار گردشگری مردود شد که این امر منجر به مهاجرت تفریح از زندگی ایرانی‌ها شده است.
دستیار سابق برانکو در پرسپولیس به تشریح مثالی جالب در مورد لژیونرها پرداخته است.
سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای حمید سوریان از سمت نایب رئیسی به تشریح موضوع پرداخت و جزئیات جالب و عجیبی را عنوان کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای حمید سوریان از سمت نایب رئیسی به تشریح موضوع پرداخت و جزئیات جالب و عجیبی را عنوان کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای حمید سوریان از سمت نایب رئیسی به تشریح موضوع پرداخت و جزئیات جالب و عجیبی را عنوان کرد.
سرمربی سپاهان تصریح کرد: این موضوع خیلی برای من جالب بود. فکر می‌کنم آبادان در جایگاه درستی قرار دارد و شاید باید برزیل در اینجا بود.
دونی فن ده بیک، هافبک هلندی منچستریونایتد، می‌گوید پرتاب دارت به بخشی از تفریح او در تمرینات تبدیل شده است.
نماینده فوتبال خراسان رضوی بعد از سقوط به لیگ دسته اول فوتبال ایران، شرایط بغرنجی دارد و روز‌های عجیبی را سپری می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ