ویدیوی منتشر شده در عربستان، یاسین بونو را در حال مذاکره با رئیس باشگاه الهلال نشان می‌دهد و انتظار می‌رود قرارداد او تا ساعات آینده رسمی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید در آستانه امضای قرارداد با بارسلونا بود که از این تصمیم منصرف شد.
سیارک «۲۰۲۳ NT ۱» اولین بار در روز ۱۵ ژوئن و دو روز پس از قرار گرفتن در نزدیک‌ترین فاصله تا زمین مشاهده شد. به عبارت دیگر، زمانی که کاشفان آسمان و دانشمندان برای اولین بار از وجود این سنگ فضایی آگاه شدند، از کنار زمین عبور کرده بود.
میلان با جذب مهدی طارمی فاصله چندانی ندارد اما یک مانع بزرگ باعث شده تا روسونری برای جذب مهاجم ایرانی دست نگه دارد.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران تنها یک گام تا پرسپولیسی شدن فاصله دارد.
با چنین ابعادی پورشه Mission X در مقایسه با 918 اسپایدر اندکی کوتاه‌تر، اما کمی مرتفع‌تر و عریض‌تر از آن است. فاصله محوری این دو خودرو با رقم 2728 میلی‌متر تقریباً یکسان است.
سرمربی پرسپولیس، در خصوص اینکه یک گام تا رسیدن به فتح سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمت زیادی کشیدیم. با تیم‌های خوبی بازی کردیم. با بازی امروز هم خیلی سخت به فینال رسیدیم.
سرمربی پرسپولیس، در خصوص اینکه یک گام تا رسیدن به فتح سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمت زیادی کشیدیم. با تیم‌های خوبی بازی کردیم. با بازی امروز هم خیلی سخت به فینال رسیدیم.
یک روزنامه ایتالیایی می‌گوید ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به نیمکت پی‌اس‌جی نزدیک شده و تنها یک قدم با امضای رسمی قرارداد با باشگاه فرانسوی فاصله دارد.
استقلال خوزستان در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ یک، می‌توانست به صعود به لیگ برتر نزدیک‌تر شود، اما بازی برده را با مساوی عوض کرد! تا شرایطش برای صعود کمی سخت شود!
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، شانس این را داشت که در عرض یک ساعت مقابل لیدز هت‌تریک کند اما آفساید میلی‌متری فن‌دایک او را از این کار محروم کرد.
شوت نیمه اول لوکا مودریچ میتوانست گل فصل لیگ قهرمانان اروپا باشد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست سنگین مقابل لیورپول، عملکرد شاگردانش را غیرحرفه ای دانست.
در فاصله 9 روز تا برگزاری دیدار حساس برابر اینتر، مهدی طارمی آمادگی خود را با ثبت یک پاس گل نشان داد.
یک صخره فضایی قابل توجه در عصر چهارشنبه ۱۵ فوریه به وقت منطقه زمانی شرقی (بامداد پنجشنبه به وقت ایران) نزدیکترین فاصله خود را با زمین در چهار قرن اخیر خواهد داشت، اما جای نگرانی وجود ندارد.
باشگاه بارسلونا با یک شرکت معماری مشهور ژاپنی قراردادی امضا کرد تا بر پروژه بازسازی نوکمپ نظارت داشته باشد تا این ورزشگاه در عین نوسازی از خصوصیات اصلی نوکمپ تاریخی فاصله نگیرد.
با حضور گرت بیل در رقابت های گلف PGA این رقابت از دیروز آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.
باشگاه بارسلونا فاصله چندانی تا امضای قرارداد با لوکاس رومن معروف به مروارید فوتبال آرژانتین ندارد.
وزارت صمت وعده تولید حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه خودروی سواری در سال جاری را داده بود اما تا پایان آذر ماه ۷۶۰ هزار دستگاه تولید شده که حکایت از فاصله ۳۰ درصدی با برنامه ها دارد.
لبنیات هراز آمل می توانست در نیم فصل اول رکورد فصل گذشته سپاهان را بشکند اما در این امر موفق نبود.
نماینده کرج می‌گوید: ما اگر مطلوب خود را در مسائل اقتصادی در نظر بگیریم، با آن فاصله داریم، ولی نسبت به گذشته خودمان اگر بخواهیم مقایسه کنیم، اوضاع و احوال قابل دفاع است. رفاه موجود در جامعه نسبت به دهه‌های گذشته بسیار بهتر است، ولی این‌قدر از فقر نسبی گفتند که مردم احساس فقر دارند.
در فاصله چهار مسابقه مانده تا پایان فصل 2022 رقابت‌های فرمول یک، مکس فرستپن راننده جسور و خوش‌دست هلندی توانست برنده پیست سوزوکا در ژاپن شود و قهرمانی پیش‌هنگام فصل را به چنگ آورد اما هنوز تا رکورد قهرمانان پیشین فاصله زیادی دارد.
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد مجلس یازدهم امیدبخش است، اما تا نشان افتخار مجلس انقلابی فاصله دارد و نیاز به تلاش بیشتر است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از اقدامات رئیس جمهور تاجیکستان در گسترش زبان فارسی تقدیر و با اشاره به اولین سفر خارجی آقای رئیسی به تاجیکستان تأکید کردند: انجام این سفر نشان‌دهنده اهتمام دولت برای گسترش روابط با تاجیکستان است و در یک‌سال گذشته نیز سطح روابط افزایش یافته است اما با نقطه مطلوب بسیار فاصله دارد.
ساخته برایان دی‌پالما فاصله قابل ملاحظه‌ای با آثار درخشان این فیلمساز دارد؛ اما همچنان با اثری مواجه هستیم که می‌توان دید و امضای دی‌پالما را پای آن مشاهده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ