کریستیانو رونالدو در حال حاضر در سن 38 سالگی در فوتبال عربستان و تیم النصر حضور دارد و تلاش می کند تا در این تیم بتواند به موفقیت در لیگ عربستان و فوتبال آسیا برسد اما همه می دانند که درخشان ترین دوران کریستیانو رونالدو مربوط به دوران حضورش در فوتبال اروپا و به خصوص در تیم رئال مادرید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوین‌ یامگا و مهرداد محمدی ۴ سال قبل در تیم آوس در‌کنار هم به میدان رفتند و دیدار مقابل ملوان می‌تواند این اتفاق را مجدد رقم بزند.
ستاره خط دفاعی تراکتور در دیدار تدارکاتی تیمش با اولین مربی و کاپیتانش رودررو و خاطراتش را مرور کرد.
مراسم تشیع واحد گشت پلیس راه محور «خاش به تفتان» امروز در ستاد مرکزی پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار شد.
تمرینات پیش فصل پرسپولیس با پیراهن‌های تولیدی شرکت جدید دنبال می‌شود.
نیروی محرک بی ۴۰ با فاصله ۲.۵ متری دو محور عقب و جلو از یک موتور ۱.۵ لیتری چهار سلیندر تامین می‌شد و از طریق جعبه دنده ۴ سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شد.
حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد گربه‌های با چشم معمولی نیز ناشنوا به دنیا می‌آیند، اما احتمال ناشنوایی ژنتیکی در گربه‌های سفید با یک یا دو چشم آبی بالاتر است؛ ژن سفید گاهی موجب از بین رفتن حلزون گوش به مرور زمان می‌شود.
Wrangler ۴xe موتور ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ را از خط تولید رانگلر قرض گرفته و آن را به دو موتور الکتریکی، یکی در هر محور، متصل می‌کند.
از جمله نام‌های واضح روی سنگ مرمر می‌توان به اطلس، دیونیسوس، تئوفاس، الیس، زوپیروس تریفون، آنتیپاس و آپولونیوس اشاره کرد.
«اسکات بولتون» (Scott Bolton)، پژوهشگر ارشد پروژه جونو، در بیانیه پیش از پرواز گفت: آیو، آتشفشانی‌ترین جرم آسمانی است که در منظومه شمسی می‌شناسیم. با مشاهده آن به مرور زمان در گذر‌های متعدد، می‌توانیم ببینیم که چگونه آتشفشان‌ها تغییر می‌یابند، چقدر فوران می‌کنند، چقدر روشن و داغ هستند، آیا به یک گروه مرتبط هستند یا فعالیت آن‌ها انفرادی است و آیا شکل جریان گدازه آن‌ها تغییر می‌کند یا خیر.
پیام نیازمند در مصاف با تیم سابقش پیکان به دنبال چهاردهمین کلین شیت فصل است.
یحیی گل‌محمدی امیدوار است در نیمه دوم ورق را به نفع تیمش برگرداند.
مهدی تاج با حضور در تمرین تیم ملی نوجوانان آخرین برنامه های این تیم برای حضور شایسته در جام ملت ها و کسب سهمیه جام جهانی را مرور کرد.
برنامه زنده شبکه سه مروری بر حذف استقلال از آسیا داشت و در این راه با انتشار عکس تماس وزیر ورزش با مدیرعامل بانک شهر ، نوع مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش را به سخره گرفت. میثاقی مجری برنامه گفت: گویا مشکل استقلال فقط فتح‌الله‌زاده بود و با رفتن او همه موانع رفع شد. چرا این تماس با بانک ، بهمن یا اسفند پارسال گرفته نشد؟
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی در سراسر کشور صبح امروز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در تهران برگزار شد.
در سال‌های اخیر، درکنار موتور‌های برقی و سیستم‌های هیبرید، پیشرانه‌های احتراقی هم پیشرفت چشمگیری کرده‌اند. در این مطلب، برترین نمونه‌ها از موتور‌های تمام‌بنزینی تولیدشده سال‌های اخیر را مرور کرده ایم.
پایین آمدن چشمگیر سطح آب در ونیز، عبور و مرور تاکسی‌های آبی و آمبولانس‌ها را در برخی از کانال‌های معروف آن غیرممکن کرده است. کمبود باران، سیستم فشار بالا، ماه کامل و جریان‌های دریایی، از جمله عوامل کاهش سطح آب در این شهر اعلام شده است.
با وجود غیبت در کنار زمین به دلیل محرومیت اما ساپینتو روی سکوهای آزادی پر جنب و جوش بود.
مروری بر آخرین انتخاب‌های یازده بازیکن اصلی قلعه‌نویی و مورایس حاوی نکته ویژه‌ای است.
تمساح‌ها به دلیل خونسرد بودن و متابولیسم پایین بدن می‌توانند مدت زیادی را بدون غذا تحمل کنند. تمساح‌های کوچک معمولاً از حشرات و ماهی‌های کوچک تغذیه می‌کنند و به مرور از موجودات بزرگ‌تر مانند انواع ماهی‌ها، خزندگان و پستانداران و گاهی از بی‌مهرگانی مانند صدف‌ها و سخت‌پوستان یا تمساح‌های کوچک‌تر تغذیه می‌کنند.
تیم داوری دیدار استقلال و تراکتور، دو بار تصمیم به تکرار ضربه پنالتی کوین یامگا گرفت.
در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا جدال با آمریکا مرور خاطرات آخرین دیدار با این حریف به یک بازیکن خوش قلب و فقید منتهی شد؛ زنده یاد مهرداد میناوند.
کیفر مور یکی از چهره‌های ناکام ولز در دیدار مقابل ایران بود.
سیدحسین حسینی در همان دقایق ابتدایی، توانست با یک سیو مهم دروازه ایران را نجات دهد.
تیم ملی انگلیس در فاصله سه روز مانده تا بازی با ایران به مرور برنامه‌های تاکتیکی خود پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ