در برخی نقاط جنوب استان خراسان رضوی گاز قطع شده و ماموران در حال تلاش هستند و خانه‌به‌خانه می‌روند و نفت سفید، بخاری و سیلندر گاز ال. پی. جی توزیع می‌کنند. بیشتر استان‌های سردسیر تا آخر هفته یا دورکارند یا تعطیل و مراکزی که باز هستند باید از سوخت دوم استفاده کنند و با لباس گرم سر کار بروند. دوباره به عکس ویدئوکال رئیسی می‌رسم و زیر لب می‌خوانم برف می‌بارد و من می‌شوم از یار جدا...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۱۶۷ نفر از حادثه دیدگان برف و کولاک شدید در شهرستان سرعین و مشگین شهر خبر داد.
تصاویر بارش برف بهاری در روستای تازه کند بخش سبلان (ایردموسی)، بستان آباد آذربایجان شرقی، روستای نوشار هیر اردبیل و زرج آباد شهرستان خلخال را مشاهده می کنید.
بارش برف در دومین روز از فروردین ماه ۱۴۰۲ برخی از مناطق استان اردبیل را سفید پوش کرد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی به استان از فردا چهارشنبه و فعالیت آن تا ۲۰ اسفند خبرداد.‌
برف سهمگین در لس آنجلس آمریکا، قله و صحرای این ایالت را پوشانده است.
بارش شدید برف در مناطق شمالی تهران، شهرآورد امیدها را تحت تاثیر خود قرار داده است.
اصفهان- مدارس برخی شهرهای شهرستان کاشان و همچنین تیران و کرون به علت بارندگی و شرایط جوی فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن غیر حضوری است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان ابری تا نیمه‌ابری همراه با بارش برف و باران، وزش باد و احتمال سقوط بهمن پیش‌بینی می‌شود.
از دید مسئولان شهری، آنچه موجب گلایه شماری از شهروندان از عملکرد شهرداری تهران است، بیش از هرچیز، ظرفیت اندک معابر این شهر است و افزون بر آن، نزدیک شدن به نوروز هم سهمی در تشدید ترافیک پایتخت در این روز‌ها داشته و دارد. اظهاراتی عجیب و تامل برانگیز، آن هم از زبان یکی از مدیران مجموعه‌ای که از جمله وظایفش، رفع معضل ترافیک است.
بارش برف و برودت سرما امروز مدارس برخی از استان‌های کشور را به تعطیلی کشاند و سبب برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درس شد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش برف در غرب و جنوب استان از صبح امروز خبر داد.‌
کاخ نیاوران به دلیل بارش برف و بسته شدن معابر، روز یکشنبه ۲۳ بهمن‌ماه تعطیل شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد و گفت: آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید به‌صورت موقت مسدود شد. مسیر جایگزین، تا زمان رفع مسدودی جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.
بارش برف که از روز گذشته در برخی از استان‌های کشور آغاز شده سبب تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن کلاس‌های درس دانش‌آموزان شد. آنچه در زیر از نظر شما مخاطبان می‌گذرد آخرین وضعیت تعطیلی مدارس در برخی از استان‌های کشور است.
احسان شریفی شهردار منطقه ۵ اظهار کرد: بوستان جنگلی کوهسار واقع در منطقه ۵ به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر و همچنین به علت یخ زدگی ناشی از برف تا عادی شدن وضعیت بارش‌ها تعطیل می‌باشد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: جاده‌های ۱۲ استان با بارش برف و باران همراه است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه بارش برف در گردنه های استان گزارش شده است، گفت: محور شهمیرزاد-کیاسر و محدوده گور سفید در مسیر فیروزکوه به سمنان مسدود شد.
به‌رغم ادعاهای شهرداری تهران در خصوص شن‌پاشی معابر با توجه به ترافیک گسترده و قابل توجه در شهر و به‌طور خاص معابر شمالی پایتخت، به‌نظر می‌رسد که شهرداری غافلگیر شده است.
سرهنگ احمد شیرانی گفت: در حال حاضر در محور‌های شمالی شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های امامزاده هاشم و سه راهی چلاو هستیم. همچنین ترافیک در محور شهریار ـ تهران محدوده میدان معادن نیمه سنگین بوده و ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل کردان تا مهرویلا و محدوده پل فردیس پرحجم گزارش شده است.
با توجه به بارش برف و برودت هوا مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهری و تمامی مقاطع روستایی نواحی یک و دو ارومیه امروز در نوبت بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.
تهران از اول سال تا الان، بامداد امروز با منفی ۱.۲ سردترین روز را تجربه کرد. هم‌اکنون در اردبیل، تهران، همدان، آذربایجان‌شرقی و اصفهان برف می‌بارد.
بارش باران و برف و گاهی وزش باد برای آبعلی، پردیس، دماوند، شمیرانات، شهریار، فیروزکوه، قدس، لواسان و ملارد تا پایان امشب و پیشوا و ورامین در طول شب نیز پیش بینی شده است.
این روز‌ها که در بیشتر نقاط کشور برف می‌بارد باید برای جلوگیری از تصادفات در جاده‌ها نکاتی را حین رانندگی رعایت کنیم که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ