این کشف توسط تیمی از باستان شناسان در مرکز باستان شناسی مدیترانه‌ای دانشگاه ورشو به سرپرستی دکتر پاتریک چودزیک انجام شد. باستان شناسان در حال حفاری بخش‌هایی از منطقه گورستان تبانی بودند که در کرانه غربی رود نیل در مصر قرار دارد. این منطقه در دوره پادشاهی جدید در مصر باستان - بین قرن شانزدهم قبل از میلاد تا قرن یازدهم قبل از میلاد - برای تدفین آیینی مورد استفاده قرار می‌گرفت. جمجمه‌ها در قبرستان الاساسیف، در سمت کرانه غربی تبان پیدا شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمجمه باستانی که در چین کشف شده، شبیه هیچ اسکلت انسانی دیگری که پیش از این دیده شده نیست.
تصاویر سی. تی. اسکن از بقایای اسکلت نشان می‌دهد که این مرد قطعا مصری بوده و حتی جمجمه او ویژگی‌هایی داشته که مختص اعضای خاندان سلطنتی مصر بود: شکل، تناسب، فاصله زیاد جمجمه از پیشانی تا پشت سر و تورفتگی در بالای جمجمه.
یک دستگاه آیفون نسل اول با ۴ گیگابایت حافظه داخلی در یک حراجی با قیمت نجومی ۱۹۰.۳۷۲. ۸۰ دلار به فروش رسیده است تا یک رکورد جهانی برای خود ثبت کند.
با اینکه جمجمه مخروطی آتا توجه زیادی را به خود جلب کرده بود؛ مواردی به‌مراتب جذاب‌تر در ساختار اسکلتی او وجود داشت. اندازه اسکلت آتا کوچک‌تر از یک جنین انسان بود؛ اما به نظر می‌رسید بخشی از استخوان‌های او تا ۶ سالگی رشد کرده‌اند.
۹ ژوئن ۱۹۵۲، شهاب‌سنگ Abee ساعت ۱۱:۰۵ شب در آلبرتای کانادا سقوط کرد. شهاب‌سنگ Abee به‌عنوان کندریت انستاتیت با نوع پترولوژیک ۴ طبقه‌بندی می‌شود. این تنها نوع این شهاب‌سنگ خاص در جهان است که بر زمین سقوط کرده است.
مادا ۹ که توسط تیمی متشکل از ۳۰ مهندس از Entop و ATVI ساخته شده است، به زودی در یک نوع الکتریکی نیز در دسترس خواهد بود. این شرکت مستقر در کابل قصد دارد این خودروی جدید را ابتدا قبل از عرضه جهانی در افغانستان به فروش برساند.
محمد ربیعی امیدوار است پایانی بهتر از تصورات مدیران باشگاه را با مس رفسنجان رقم بزند.
این سگ ده ساله که فرد نام دارد ارتباط خوب و قشنگی با جوجه اردک‌ها پیدا کرده و مراقب آنهاست.
این سگ ده ساله که فرد نام دارد ارتباط خوب و قشنگی با جوجه اردک‌ها پیدا کرده و مراقب آنهاست.
تیم براگا پرتغال با شناخت کامل از ستاره ایرانی پورتو اجازه گلزنی به او نداد.
از نظر طراحی، منصوری F۹XX Tempesta Celeste دنباله‌روی نسخه کوپه است. به‌رسم منصوری، در این پروژه نیز شاهد استفاده گسترده از فیبر کربن در قسمت‌های مختلف بدنه هستیم. برای هدایت بهتر جریان هوا، مهندسین این تیونر مشهور در ساختار سپر و ورودی‌های هوا بازنگری‌های انجام داده‌اند. اسپلیتر و تیغه‌های جانبی نیز جدید هستند.
مایکل هندرسون، استخوان شناس موزه باستان شناسی لندن درباره شکل و فرم این شانه معتقد است که باید پاسخ سوالات را از خود جمجمه گرفت. جمجمه انسان، یک تکه کامل نیست و متشکل از استخوان‌های جداگانه‌ای است که توسط بافتی فیبری که با اصطلاح "بخیه‌های جمجمه" شناخه می‌شود، به هم متصل هستند که این مفاصل شبیه دندانه‌های زیب یا شانه هستند.
کفتار‌ها به احتکار استخوان‌ها در لانه‌های خود معروف هستند، و این مجموعه باستانی شامل هفت مرد نئاندرتال، یک زن و یک پسر جوان بود، که محققان را به این نتیجه رساند که یک جامعه نئاندرتال می‌توانسته است زمانی در این منطقه زندگی کرده باشد.
در بیانیه گارد ملی مکزیک آمده است که جمجمه‌ها در فرودگاه بین‌قاره‌ای کوئرتارو در مرکز مکزیک که در فویل آلومینیومی پیچیده شده بودند، در جعبه مقوایی پیدا شدند.
زیرکن موشک مدرنی است که با سرعتی ۹ برابر سرعت صوت به سمت هدف حرکت می‌کند و با برد ۱۰۰۰ کیلومتری می‌تواند به سلاحی مرگبار برای کشتی‌های نظامی روسیه تبدیل شود.
تیم ملی فوتبال ایران با استقبال پرشور مردم شامگاه چهارشنبه ۹ آذرماه وارد تهران شدند.شمار زیادی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران برای استقبال از ملی‌پوشان، در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) حاضر شدند.تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام‌جهانی قطر یک بر صفر برابر آمریکا شکست خورد و با ۳ امتیاز نتوانست راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.
مصدومیت بازیکن تیم ملی عربستان به قدری شدید بوده که جمجمه این بازیکن خرد شده است.
تصاویر منتشره از جمجمه مدافع عربستان وخامت مصدومیت این بازیکن را نمایان می‌کند.
باشگاه رئال مادرید کیت جدیدی را برای شماره ۹ کهکشانی‌ها طراحی و از آن رونمایی کرد. نکته جالب رونمایی کیت جدید بنزما، تعویض بانداژ دست او است
در حالی که جود بلینگام سعی می‌کرد توپ را از آن خود کند، پای راستش را بالا آورد تا به توپ ضربه بزند و از سوی دیگر دیویس نیز قصد داشت با سرش این توپ را دور کند که پای این هافبک انگلیسی به شدت با سر او برخورد کرد.
بازیکن راس تیم ملی فوتسال در نخستین بازی جام ملت‌ها دو گل به ثمر رساند.
صبح امروز شبکه اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی عکسی از سی‌تی اسکن مرحوم مهسا امینی منتشر کرد و مدعی شد که «سی‌تی اسکن مهسا نشانگر شکستگی جمجمه، خون‌ریزی و ادم مغزی است».
مدافع چپ سپاهان در نخستین حضور ثابت خود در ترکیب این تیم دو گل تماشایی به ثمر رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ