عیسی زارع پور گفت: این پروژه محرمانه بود و فشار‌های بسیار زیادی روی روسیه قرار داشت که این تکنولوژی را در اختیار ایران قرار ندهد و ما توافق کرده بودیم تا زمان پرتاب محرمانه بماند با این حال نخستین خبر توسط آژانس فضایی روسیه اعلام شد و در اولین خبری هم که منتشر شد اعلام کردند که ماهواره در روسیه ساخته شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: معتقدم که طرح ملّی فیبرنوری منازل و کسب و کارها زیرساخت لازم برای توسعه کشور در دهه‌های آینده را فراهم خواهد کرد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت به منظور برگزاری شایسته سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قدردانی کرد.
وزیر ارتباطات در پاسخ به گلایه برخی کاربران درباره سرعت اینترنت گفت: اینترنت ثابت در مقایسه با قبل ۲۰ درصد سریع تر شده است.
وزیر پیشین ارتباطات نوشت: چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی با انتقاد از کسانی که تغییر ساعات رسمی را «قانون وارداتی» می‌دانند نوشت که چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری گفت: وزیر نفت با تجارب مثبت خود، در دو سال گذشته گام‌های موثری در زمینه ارتباطات جهانی در صنایع نفت و گاز برداشت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از ابتدای بروز مشکل در ساعت گوشی‌های همراه مذاکرات با تولیدکنندگان گوشی‌ها شروع شد که بخش‌هایی درست شده است.
زارع پور وزیر ارتباطات گفت: از ابتدای بروز مشکل در ساعت گوشی‌های همراه مذاکرات با تولیدکنندگان گوشی‌ها شروع شد که بخش‌هایی درست شده اما هنوز برخی گوشی ها مشکل دارند که در حال رایزنی هستیم.
وزیر ارتباطات از اتصال عملیاتی پیام رسان های داخلی تا پایان فروردین ماه خبر داد و گفت: الان ۱۰ ماهواره و محموله فضایی آماده تست و پرتاب داریم و چندین ماهواره نیز در دست طراحی و ساخت هستند.
زارع پور با اشاره به مشکل ساعت تلفن‌های همراه گفت: پارسال پس از تصویب قانون تغییر نکردن ساعت رسمی کشور در نیمه اول سال، به مراجع جهانی موضوع را اعلام کردیم. اما برخی از گوشی‌هایی که عمدتاً قدیمی بوده و یا نیازمند به روز رسانی هستند، دچار مشکل شدند.
وزیر ارتباطات در پیام تبریک سال جدید گفت: پیشنهاداتی برای بازنگری در لیست سرویس ها، سایت ها و اپلیکیشن هایی که در دو دهه گذشته محدود شده اند ارائه داده ایم.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، به صورت آنلاین، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
وزیر آموزش و پرورش امروز در واحد ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری پاسخگوی سوالات و مشکلات و شنوای درخواست‌های مردمی بود.
وزیر ارتباطات از راه اندازی ۴۰۰ سایت نسل پنجم تلفن همراه در دهه فجر امسال خبر داد و از رسیدن میزان پیشرفت احداث شبکه ملی اطلاعات به ۶۰ درصد خبر داد.
وزیر ارتباطات: سرعت کند اینترنت به خاطر فیلترشکن است، وگرنه بدون فیلترشکن، سرعت ارتقا هم پیدا کرده / سرعت دسترسی به سایت های داخلی بیشتر از سایت های خارجی ست / شبکه ملی اطلاعات در گستره ی جغرافیایی ایران است، اینترنت هم یکی از خدماتش است
زارع‌پور گفته برای فیلتر کردن هر سایت معمولی، کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تصمیم‌گیر نهایی است و وزارت ارتباطات تنها یک عضو این کمیته است
ما برنامه ویژه‌ای برای حمایت از پلتفرم‌ها و ظرفیت‌های داخلی پیش‌بینی کردیم تا زیرساخت‌های سخت افزاری و ظرفیتی تقویت شود تا بتوانند خدمات موردنیاز مردم را باکیفیت و پرسرعت تامین کنند؛ در دو هفته اخیر که محدودیت‌ها با توجه به شرایط امنیتی کشور اعمال شده است، ما تمام تلاش شبانه‌روزی خود را برای ارتقای کیفیت آن‌ها به کار بردیم، ظرفیت‌های داخلی اصلا قابل مقایسه با گذشته نیستند
چهارمین سایت 5G ایرانسل در شهر تبریز، به نمایندگی از ۸۷ سایت جدید نسل پنج ایرانسل، توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات افتتاح شد.
وزیر ارتباطات در دولت طالبان گفت: افزود: ما ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار وب سایت را مسدود کرده ایم. آن‌ها هر بار صفحات خود را تغییر می‌دهند بنابراین، هنگامی که یک وب سایت را مسدود می‌کنید، وب سایت دیگری فعال خواهد شد.
وزیر ارتباطات گفت: در رابطه با تامین ترافیک و تامین باند پلتفرم‌های خارجی چند روز گذشته، در تامین اینترنت داخلی چند ساعت تاخیر ایجاد شد و برطرف شد.
عیسی زارع‌پور درخصوص ماهواره خیام با بیان اینکه عمر ماهواره خیام7 سال است، گفت: «با همکاری روسیه نسخه‌های سوم و چهارم ماهواره خیام را خواهیم ساخت.»
عیسی زارع‌پور با بیان این که عمر ماهواره خیام ۷ سال است، گفت: با همکاری روسیه نسخه‌های سوم و چهارم ماهواره خیام را خواهیم ساخت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ماهواره ایرانی «خیام» ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه سه شنبه از ایستگاه فضایی بایکونور قزاقستان به مدار ۵۰۰ کیلومتری پرتاب خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ