با وجود مباحث و شایعه‌هایی که این روز‌ها درباره مهدی طارمی رواج پیدا کرده، نباید فراموش کرد که این اولین تابستانی نیست که این بازیکن ایرانی یکی از مهره‌های جذاب بازار می‌شود؛ پیش‌تر شایعه حضور احتمالی‌اش در میلان، آرسنال و یکی، دو تیم اسپانیایی هم به گوش رسید که نهایتا هیچ‌کدام از آن‌ها عملی نشد. آیا این تابستان قرار است برای مهدی طارمی به گونه‌ای دیگر پیش برود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سایتی ایتالیایی در گزارشی درباره مهدی طارمی نوشت و خبر داد مهاجم تیم ملی با پیشنهاد بسیار جدی روسونری روبه‌روست.
مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو درباره شایعه انتقال به الهلال می‌گوید: به فوتبال احترام بگذار تا فوتبال هم به تو احترام بگذارد.
تیم ملی فوتبال ایران با هت تریک دوباره مهدی طارمی به پیروزی پرگل دیگری در تورنمنت کافا رسید و میزبان مسابقات را از پیش رو برداشت اما برای دومین بازی متوالی دروازه اش به راحتی باز شد.
تیم ملی فوتبال ایران با هت تریک دوباره مهدی طارمی به پیروزی پرگل دیگری در تورنمنت کافا رسید و میزبان مسابقات را از پیش رو برداشت اما برای دومین بازی متوالی دروازه اش به راحتی باز شد.
شاید پس از مدت‌ها شاهد حضور دوباره مهدی طارمی و سردار آزمون در کنار هم باشیم.
باشگاه فنرباغچه ترکیه که فصل گذشته پیشنهادی را برای جذب مهدی طارمی داده بود، بازهم خواهان به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی تیم پورتو شده و حاضر است ۱۰ میلیون یورو برای او پرداخت کند.
خبر علاقه الهلال به طارمی که توسط روزنامه رکورد منتشر شد، فضای مجازی عربستان را زیر و رو کرد و کاربران اظهارنظر‌های فراوانی در این خصوص مطرح کرده‌اند.
روزنامه رکورد پرتغال از مهدی طارمی و گونسالو راموس به عنوان دو مهره کلیدی دیدار حساس پورتو با بنفیکا در لیگ پرتغال یاد کرده است.
طارمی علاقه خود را به بازی در لیگ برتر انگلیس هرگز پنهان نکرده است و با توجه به فعالیت دوستان و مدیر برنامه او برای پیدا کردن یک تیم مناسب در لیگ جزیره، بعید نیست.
در ماه‌های اخیر، اخبار متفاوتی درباره انتقال مهدی طارمی به باشگاهی جدید در لیگی معتبر شنیده می‌شد، اما با پایان نقل و انتقالات زمستانی این اتفاق رخ نداد.
بازیکن جوان پورتو می‌گوید که طارمی و اوانیلسون الگو‌های او در لباس اژد‌ها هستند. خرید جدید پورتو: طارمی الگوی من است
«مهدی طارمی» بهترین بازیکن ماه‌های نوامبر و دسامبر لیگ پرتغال شد.
یکی از نزدیکان مهدی طارمی به ما خبر داد که مقصد نهایی این مهاجم ملی پوش و بوشهری کشورمان، پرسپولیس خواهد بود.
باید قبول کرد اگر مهدی طارمی و حلقه احتمالی دوستانش در تیم ملی نبودند، کارلوس کی‌روش در رؤیا هم فکر بازگشت مجدد به فوتبال و حضور دوباره در جام جهانی را نمی‌دید. اصرار طارمی به «نامناسب»‌بودن دراگان اسکوچیچ و «مناسب»‌بودن کارلوس کی‌روش کاری کرد تا نهایتا مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش برای بازگشت کارلوس کی‌روش راضی شوند.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه پورتو مورد توجه تیم لاتزیو ایتالیا قرار گرفته است.
زننده دو گل تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در دومین مصاف تیم ملی در نقش جدیدی انجام وظیفه خواهد کرد.
در شبی که مهدی طارمی یکی از بهترین نمایش‌های خود را در مسیر بلند حرفه‌ای خود انجام داد، استعدادیاب‌های چلسی در ورزشگاه دراگائو نظاره‌گر او بودند.
سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در نشست خبری دیدار با براگا، به حمایت از مهدی طارمی پرداخت.
سرمربی تیم فوتبال پورتو بعد از ۱۶ روز سکوتش را شکست و از مهاجم ایرانی خود در مقابل انتقادات و حملات به حمایت پرداخت.
سردار آزمون در دقیقه 58 به جای مهدی طارمی وارد زمین شد و در دقیقه 64 دروازه سنگال را باز کرد.
گزارشگران مسابقات جهانی پدل با به میان آوردن نام مهدی طارمی، به این مهاجم ایرانی تیم پورتو کنایه زدند. این اتفاق باعث اعتراض باشگاه پورتو و عذرخواهی شبکه تلویزیونی شد.
ارزش‌گذاری جدید سایت معتبر ترانسفر مارکت نشان می‌دهد مهدی طارمی ستاره ایرانی شاغل در لیگ پرتغال با اسطوره فوتبال این کشور، قیمت یکسانی دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که روزهای سختی را بعد از بازی با اتلتیکو مادرید تجربه می‌کرد، در هفته ششم لیگ پرتغال دوباره به روند گلزنی خود بازگشت.
ملی‌پوش ایرانی الوکره با پیشروی تا محوطه جریمه الدحیل یک پنالتی گرفت و یک گل زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ