ارزش‌گذاری جدید سایت معتبر ترانسفر مارکت نشان می‌دهد مهدی طارمی ستاره ایرانی شاغل در لیگ پرتغال با اسطوره فوتبال این کشور، قیمت یکسانی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکته عجیب در مورد کبدی با سیلی این است که علیرغم محبوبیت آن در پاکستان، به نظر می‌رسد که هیچ‌کس تمام قوانین آن را درک نمی‌کند. تنها چیزی که ثابت شده این است که مردان درگیر باید به همدیگر سیلی بزنند تا زمانی که پیروز مشخص شود.
نکته ویژه در برنامه 5 هفته ابتدایی لیگ بیست و سوم برای پرسپولیس آنجاست که 5 بازیکن سابق سرخ‌ها رودرروی این تیم قرار خواهند گرفت.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
محمدرضا گلزار در واکنش به حاشیه‌های حضور تبلیغاتی‌اش در بازار موبایل ویدیوی تقطیع شده‌ای را منتشر کرده. فارغ از اینکه او در این فیلم به هیچ کدام از ابهامات مطرح شده پاسخ نداده، اما نکته جالب این ویدیو لحن و حتی تکیه کلام‌های اوست که شباهت عجیبی به محمود احمدی نژاد دارد.
شاید تصور کنید قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم حاصل یک ترکیب ثابت و فیکس بوده، اما سخت در اشتباه هستید، زیرا هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس که در این فصل برای گل‌محمدی به میدان رفته‌اند، در تمام مسابقات حضور نداشته‌اند.
در مجموع، غذاها در چهار گروه بزرگ جای می‌گیرند؛ گروه اول شامل غذا و نوشیدنی‌هایی می‌شود که آب موجود در آنها را تبخیر می‌کنند و در هنگام استفاده در فضا آب مورد نیاز برای مصرف به آنها افزوده می‌شود. نکته جالب اینجاست که پیل‌های تهیه سوخت شاتل برای تولید الکتریسیته اکسیژن و هیدروژن را باهم ترکیب می‌کنند.
نکته عجیب درباره لایحه «نحوه برگزاری تجمعات» تهیه شده در دولت رئیسی، تاسیس مجازاتی جدید است. این لایحه در مواد ۵، ۲۵ و ۳۲ رسما از مجازاتی سخن به میان آورده که تا امروز در هیچ یک از قوانین وضع شده در جمهوری اسلامی و آراء صادر شده از سوی دادگاه‌ها وجود ندارد: «ممنوعیت حضور در تجمعات». ماده ۳۲ این لایحه تاکید کرده که اگر کسی از مواد این لایحه تخلف کند، به «۶ ماه تا ۳ سال حبس» یا «ممنوعیت شرکت در تجمعات» محکوم خواهد شد.
پس از انتشار تصویر مراسم ازدواج مهاجم تیم ملی ایران، این بار ویدویی از این مراسم منتشر شده است. نکته جالب این مراسم این است که سردار آزمون و همسرش در جشن حضور ندارند و به صورت ارتباط ویدیویی در آن شرکت کرده‌اند!
تداوم و شدت خشونت‌زایی و خشونت‌طلبی در جامعه نگران‌کنده شده اما نکته عجیب سکوت مدعیان روشنفکری است؛ سکوتی که فارغ از بایدها و نبایدها ناجوانمردانه به نظر می‌رسد.
تداوم و شدت خشونت‌زایی و خشونت‌طلبی در جامعه نگران‌کنده شده اما نکته عجیب سکوت مدعیان روشنفکری است؛ سکوتی که فارغ از بایدها و نبایدها ناجوانمردانه به نظر می‌رسد.
نکته مهمی که از سال ۱۴۰۰ به بعد رخ داده است، اتحاد نسبی و باورنکردنی نخبگانی میان نخبگان یک حوزه، یا میان نخبگان حوزه‌های گوناگون و نیز میان آنان و مردم است. این اتحادی بسیار عجیب و حتی اثرگذار است و ریشه آن در رفتار حکومت است که همه آنان را با تفاوت‌های فراوان به اجبار زیر یک چتر فراگیر جمع کرده است. حتی نیرو‌های مذهبی و علاقه‌مند به خود را نیز منفعل کرده است. نمونه آن در مساله نحوه مقابله با حجاب است که بخش‌هایی از مذهبی‌ها را هم عصبانی کرده.
نکته مهمی که از سال ۱۴۰۰ به بعد رخ داده است، اتحاد نسبی و باورنکردنی نخبگانی میان نخبگان یک حوزه، یا میان نخبگان حوزه‌های گوناگون و نیز میان آنان و مردم است. این اتحادی بسیار عجیب و حتی اثرگذار است و ریشه آن در رفتار حکومت است که همه آنان را با تفاوت‌های فراوان به اجبار زیر یک چتر فراگیر جمع کرده است. حتی نیرو‌های مذهبی و علاقه‌مند به خود را نیز منفعل کرده است. نمونه آن در مساله نحوه مقابله با حجاب است که بخش‌هایی از مذهبی‌ها را هم عصبانی کرده.
سازمان محیط‌زیست سمنان در اقدامی عجیب آذر و توران، توله یوزهای آسیایی را روی پشت‌بام اداره کل این سازمان نگهداری می‌کند. نکته جالب‌ قرار دادن یک لانه ساخته‌شده با چوب و تکه‌هایی از چمن مصنوعی در محل نگهداری توله یوزهاست که احتمالاً برای القای شرایط طبیعی زندگی آنهاست./ فارس
نکته عجیب اینکه در هیچ یک از بخش‌های انتخابات امروز چه برای پست ریاست و چه برای صندلی های نواب رئیس، بیش از یک نامزد و کاندیدا وجود نداشت!
تحقیقات انجام شده در دانشگاه شیکاگو، به بررسی تفاوت‌های طوفان‌ها پرداخته و در اولین توضیحات دراین باره به این نکته اشاره کرده که طوفان‌ها با گذر زمان شدیدتر می‌شوند.
مسئلۀ توالت یک مسئلۀ امروزی نیست. تاریخچۀ تحول توالت در اروپا هم برای خودش ماجرا‌ها و نقاط عطف جالبی دارد. انسان از هزاران سال قبل به این نکته آگاه بوده که فضولاتش را باید به شکل مناسبی از خودش دور کند.
نکته عجیب این است که به گفته پلیس، خانم الی ادواردز، هدف مرد مسلحی که باعث و بانی این جنایت شده، نبوده است. در واقع پلیس اعلام کرده که یک مرد مسلح، به سمت ورودی میخانه تیراندازی کرده است.
نکته عجیب، اما غیبت لوکادیا در این عکس است و به نظر می‌رسد او در کنار خانواده‌اش حضور ندارد. این درحالی است که گفته می‌شد لوکادیا به بهانه بیماری همسرش تهران را ترک کرده است!
من فکر می‌کنم با توجه به سابقه‌ای که دارد و با آقای برانکو خیلی روی یک سری مسائل کل کل می‌کرد با آقای اسکوچیچ در یک جدل پنهان بودند.
سازه‌های عظیم باستانی در مناطق دورافتاده مثل قطب جنوب، همیشه محل تئوری‌های مختلف بوده‌اند. اهرام مصر یکی از این سازه‌های کم‌نظیر است، ولی باید به این نکته توجه داشت که هنگام ساخت آن‌ها در بیش از ۴ هزار سال قبل مصر غنی‌ترین تمدن کل کره زمین تلقی می‌شد.
نکته بعدی که شاید در نوع خود عجیب و تا حدودی جالب باشد، مربوط به باشگاه استقلال است. این تیم با وجود آنکه یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال در ایران است، ولی هنوز موفق به بردن سوپرجام ایران نشده است. استقلال پیش‌تر یک بار در سال ۱۳۹۷ به این بازی رسید، ولی از مسابقه‌دادن مقابل پرسپولیس طفره رفت و بدون برگزاری بازی، با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شد
در دیدار پرسپولیس و مس، نکته جالب اضافه وزن داور است که خودنمایی می‌کند.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با بیان این که باید قدردان مدیرانی بود که برای موفقیت این باشگاه زحمت کشیده‌اند گفت: در مورد مدیریت آقای آجورلو فقط یک نکته عجیب وجود دارد.
ظاهراً وزیر حتی نمی داند چه تعداد از دانش آموزان بازداشت هستند و صرفا می گوید اینقدری نیستند! شاید هم می داند و نمی گوید و به قول خودش نمی تواند آمار بدهد؛ این خیلی عجیب است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ