سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در نشست خبری دیدار با براگا، به حمایت از مهدی طارمی پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اختلافات در رختکن بایرن مونیخ بالا گرفته است. اخیرا ماتیس دلیخت مدافع این تیم از صحبت‌های سرمربی بایرن درباره یوشوا کیمیش دفاع کرده است.
گفته می‌شد سرمربی استقلال که در خط دفاع موفق به جذب نفرات مورد نظرش را نشد، با توصیه دستیارانش از موضع خود درباره غلامی کوتاه آمد.
به مصاحبه دوپهلوی رامین رضائیان پس از پیروزی برابر مس کرمان آنطور که باید و شاید پرداخته نشد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امین اسماعیل‌نژاد در حین کار گروهی هنگام دفاع روی پایش بد فرود آمد و دچار پیچ خوردگی خفیف شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ ادعاها درباره اینکه رئال به دنبال بازی دفاعی خواهد بود را رد کرد.
دنی آلوز که درخواست داده بود یک بار دیگر از خود دفاع کند، دوشنبه هفته بعد برای پنجمین بار مقابل قاضی قرار خواهد گرفت.
حالا امیر قلعه‌نویی است که باید از میان صادق محرمی و رامین رضائیان دو بازیکن با کیفیت فوتبال ایران دست به انتخاب بزند.
با توجه به لیست اعلام شده از سوی امیر قلعه‌نویی می‌توان اینطور برداشت کرد که امید نورافکن در پست هافبک مدنظر سرمربی جدید تیم ملی قرار دارد.
آرمان رمضانی دوباره سر بزنگاه در ترکیب تیم استقلال درخشید تا نشان دهد با وجود نیمکت نشینی بازیکن موثری در جمع آبی پوشان است.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد داور بازی استقلال و تراکتور در جام حذفی گفت: بهترین قضاوت را از کوپال ناظمی دیدم.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد داور بازی استقلال و تراکتور در جام حذفی گفت: بهترین قضاوت را از کوپال ناظمی دیدم.
استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود و سیاوش یزدانی این فرصت را دارد تا برای سومین بازی متوالی برای آبی‌ها به میدان برود.
هانسی فلیک، سرمربی آلمان، که تیمش بر خلاف انتظار خیلی زود از جام جهانی قطر حذف شد در مصاحبه‌ای با اشپورت‌اشتودیو شرکت و درباره آنچه در قطر گذشت صحبت کرد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، از تصمیم گیری درباره وضعیت ادامه کار یا قطع همکاری با این مربی ظرف دو هفته آینده خبر داد.
رابرت پیج، سرمربی تیم ملی ولز، از تصمیم خود مبنی بر حفظ نکو ویلیامز در زمین علیرغم مصدومیت از ناحیه سر، در جریان بازی مقابل انگلیس دفاع کرد.
شجاع خلیل‌زاده به دنبال جلب اعتماد دوباره کارلوس کی‌روش و بازگشت به قلب دفاع تیم ملی در بازی با ولز است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره رقم خوردن یک شکست تلخ دیگر به نامش پس از ناکامی با مصر و کلمبیا توضیحات جالب توجهی داشت و از بازیکنان تیمش دفاع کرد.
بازگشت دوباره کارلوس کی‌روش به تهران با تغییراتی در خطوط سه گانه تیم ملی به خصوص خط دفاعی همراه بود.
بازگشت دوباره کارلوس کی روش به تهران با تغییراتی در خطوط سه گانه تیم ملی به خصوص خط دفاعی همراه بود.
جواد نکونام سرمربی فولاد با دفاع از عملکرد تیمش مدعی شده که شکستهای این تیم «نتایجی عجیب» بوده‌اند.
شهردار پورتو یک بار دیگر در دفاع از مهدی طارمی اعلام کرد سوال گزارشگر شبکه پرتغالی، خارج از چارچوب بود.
وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد نیروهای ارتش جمهوری آذربایجان امروز صبح به مناطق مرزی این کشور حمله کرده‌اند.
ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال معتقد است تیمش برخلاف فصل گذشته فوتبال بازی می‌کند و به کار دفاعی نمی‌پردازد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شاراک به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شاراک در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ