ملی‌پوش ایرانی الوکره با پیشروی تا محوطه جریمه الدحیل یک پنالتی گرفت و یک گل زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزن هر دست به‌طور میانگین ۴۰۰ گرم است. این وزن برای ما محسوس نیست، اما جالب این‌جاست که افرادی که دست‌های مصنوعی دارند وزن آن‌ها را بسیار بیشتر از دست‌های واقعی می‌دانند. با این که آن‌ها بسیار سبک‌تر از دست‌های واقعی هستند.
شاگردان حسین عبدی تمرینات‌شان را برای حضور در دیدار یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها آغاز کردند.
پرسپولیس برای صد و یکمین دربی پایتخت باید هوادار را شکست دهد تا شاید بتواند همچون آبی‌ها هفتمین قهرمانی را کسب کند. هر چند که می‌توان منتظر یک شگفتی هم بود چرا که هوادار در لیگ بیست و دوم یکی از چهار شکست سرخپوشان را به شاگردان گل محمدی تحمیل کرده و این احتمال وجود دارد که امروز هم برنده از زمین خارج شود.
فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور تنها در یک صورت می تواند شاهد دربی ۱۰۱ پایتخت باشد: پرسپولیس بازی امروز مقابل هوادار را با پیروزی پشت سربگذارد و راهی فینال شود، آنهم بدون تماشاگرانش.
ولادیمیر آیراپتیان، اخترفیزیکدان ارشد بخش هلیو فیزیک از پرواز‌های فضایی گودارد ناسا، و یکی از نویسندگان این مطالعه، گفت: «حتی در ۱۵ درصد متان، نرخ تولید اسید‌های آمینه توسط رعد و برق، یک میلیون برابر کمتر از پروتون است.» او همچنین در سال ۲۰۱۶ روی مطالعاتی درباره علوم زمین و طبیعت کار کرده است.
همه چیز در خصوص مسیر سخت دختران ایران برای صعود به المپیک پاریس
زرافه‌های تازه متولد شده تقریباً ۶ فوت (۱.۸ متر) قد و ۲۲۰ پوند (۱۰۰ کیلوگرم) وزن دارند. زرافه مادر که تنها پاهایش حدود ۶ فوت طول دارد، ایستاده زایمان می‌کند، بنابراین گوساله باید یک سقوط طولانی به زمین را تجربه کند. شگفتی آنجاست که در عرض یک ساعت پس از زایمان گوساله روی پا‌های خود می‌ایستد.
مفتی عمان با انتشار توییتی از گشوده شدن حریم هوایی این کشور به روی هواپیماهای رژیم صهیونیستی ابراز شگفتی کرد و گفت: به گونه ای غافلگیر شدیم که به ذهنمان خطور نمی کرد.
مدل‌هایی که برای آژانس‌های مدلینگ کار می‌کنند، معمولاً برای کسب فرصت رشد حرفه‌ای ماه‌ها یا حتی سال‌ها به کشور‌های دیگر سفر می‌کنند. به همین دلیل به همراه مدل‌های دیگر در آپارتمان‌های مشترک زندگی می‌کنند. با این حال، این آپارتمان‌ها به آن جالبی که شاید تصور می‌کنید نیستند.
علم شبیه سازی هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد. اما با این وجود بسیاری از دانشمندان معتقدند که فعلا مسئله زمان است و احتمالا خیلی زود حیوانات منقرض شده دوباره می‌توانند روی زمین راه بروند.
اگر تا به حال فیلم جیمز باند را دیده اید، شیر MGM را دیده اید که در ابتدای فیلم غرش می‌کند. با این حال، شاید ندانید که شیر MGM یک بار از سقوط هواپیما جان سالم به در برده است!
روز گذشته و در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، صنعت نفت موفق شد در ورزشگاه وطنی، نساجی را شکست دهد و دومین پیروزی فصل خود را جشن بگیرد.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی، فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت
صدرنشینی ژاپن در گروه مرگ، آخرین شگفتی موردنظر همه طرفداران فوتبال بود.
لیست تیم ملی قرار است تا ساعاتی دیگر به طور رسمی از سوی کادرفنی و کارلوس کی‌روش اعلام شود و این در حالیست که از دقایقی پیش شایعات زیادی درباره شگفتی و خط خوردن برخی چهره‌ها شکل گرفته است.
لیست تیم ملی قرار است ساعاتی دیگر به طور رسمی از سوی کادرفنی و کارلوس کی‌روش اعلام شود و این در حالیست که از دقایقی پیش شایعات زیادی درباره شگفتی و خط خوردن برخی چهره‌ها شکل گرفته است.
فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی قطر احتمالا شگفتی خاصی به همراه نخواهد داشت.
منابع وابسته به وزارت خارجه سوریه از بحث مجدد مطرح شده از سوی عباس ابراهیم مدیر کل سازمان امنیت عمومی لبنان درباره اوستن تایس خبرنگار آمریکایی ابراز شگفتی کردند.
سفیر سابق آمریکا در تل آویو از پیشنهاد مطرح شده درباره توافق ترسیم مرزهای دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی ابراز شگفتی کرد و گفت که بر اساس این پیشنهاد تل آویو باید امتیازات گسترده ای بدهد.
چند روزی است دوباره خبر‌هایی درباره بازگشت محمد نادری به استقلال شنیده می‌شود که جای تعجب و شگفتی دارد
مقامات کاخ سفید اظهارات اخیر رئیس‌جمهور این کشور درباره پایان کرونا در آمریکا را رد و آن را مایه شگفتی و تعجب دانستند.
احتمالاً شما هم تاکنون داستان‌ها و افسانه‌های مختلفی درباره انسان‌های هم سان شنیده باشید و شاید هم تجربه دیدن افرادی بسیار شبیه به خودتان یا نزدیکانتان را داشته اید، اما جدای از این داستان‌ها اکنون یک دستاورد علمی تجزیه و تحلیل DNA نشان می‌دهد که چهره‌های بسیار مشابه احتمالاً DNA مشابه نیز دارند.
عبور از مرز هزار امتیاز برای هر مربی شاغل در هر لیگی یک هدف رویایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ