سرمربی تیم فوتبال پورتو بعد از ۱۶ روز سکوتش را شکست و از مهاجم ایرانی خود در مقابل انتقادات و حملات به حمایت پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی مشهور ایتالیایی در گفت و‌ گو با ورزش سه صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.
بعد از دو سال سکوت سرمربی تیم ملی زنان در خصوص حواشی این تیم، مریم آزمون در گفت و گو با "ورزش سه" پاسخ انتقادات علیه خودش را داد.
با صحبت‌های سرپرست باشگاه استقلال مشخص شد که یک گزینه ایرانی جای ریکاردو ساپینتو را روی نیمکت آبی‌ها خواهد گرفت.
احمد مسجدجامعی در برنامه حضور گفت: عفاف یک بحث است و حجاب یک بحث. قبول ندارم که بگویند کسی که حجاب ندارد، عفت ندارد. این حرف بدی است. حجاب یک مسئله‌ای است در جایگاه خودش، ولی اینطور نیست که حجاب و عفاف را با هم پیوند بزنیم.
دو بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس درباره بیانیه‌ها و حواشی فصل اخیر بین تیم‌های مدعی صحبت‌های جالبی مطرح کردند.
رامین رضاییان می‌گوید سپاهان نباید برای قهرمان نشدن بهانه بیاورد.
سرمربی نساجی حدود یک دقیقه منتظر ماند تا پاکو خمس برای خوش و بش پس از بازی به سمتش بیاید.
بازیکنان استقلال پس از پیروزی مقابل ذوب آهن در یک جلسه تمرین ریکاوری گرد هم آمدند و البته به صحبت‌های سرمربی تیم شان گوش کردند.
بزرگترین آرزوی من دستکش طلای جام جهانی است؛ هر شب به این فکر می‌کنم و در همه یادداشت‌هایم نوشته‌ام که بالاخره به این آرزو می‌رسم...
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، صحبت‌های جالبی را در واکنش به پایان یافتن دوری منچستریونایتد از جام قهرمانی مطرح کرد.
سرمربی سپاهان بازهم با صحبتهای جالب خودش در جلسه‌ای مجذوب کننده با خبرنگاران اصفهانی اشک یکی دو نفر را درآورد.
زوج جوان درباره حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفتند: برای اولین‌بار است که می‌آییم؛ به خاطر اغتشاشات اخیر آمده‌ایم که بگوییم همه‌جوره پای ایرانمان هستیم.
آنتونی رابینسون، مدافع ملی‌پوش آمریکا، که گریه‌های رامین رضائیان در آغوش او در جام جهانی قطر خبرساز شده بود، جزئیات جدیدی از برخوردش با این ستاره ایرانی فاش کرد.
بعد از شکست کره جنوبی مقابل غنا گریه‌های سون هیونگ مین، ستاره کره جنوبی، و دلداری دادن سرمربی غنا به او در پایان مسابقه از صحنه‌های جالب این دیدار بود.
پیش از شروع دیدار امشب آلمان و اسپانیا، مصاحبه هانسی فلیک، سرمربی آلمان، در زمین چمن استادیوم البیت با صحنه‌های جالبی همراه بود.
هافبک اسبق تیم ملی که روز گذشته با حضور در اردو با کارلوس کی‌روش و ملی‌پوشان دیدار داشت، به نکته جالبی بعد از این ملاقات اشاره می‌کند.
یکی از مأموران یگان ویژه در خیابان ولیعصر از طریق میکروفن با مردم صحبت های جالبی می کند که می توانید در این خبر آن را مشاهده کنید.
یکی از مأموران یگان ویژه در خیابان ولیعصر از طریق میکروفن با مردم صحبت های جالبی می کند که می توانید در این خبر آن را مشاهده کنید.
سرمربی پرتغالی سپاهان در گفتگوی اختصاصی با ورزش سه صحبت‌های جالبی در مورد تجربه کار با بزرگان فوتبال جهان و پیش‌بینی‌اش از نمایش تیم ملی در قطر مطرح کرد.
یکی از ماموران یگان ویژه در جریان اغتشاشات با صحبت کردن با دخترانی که کشف حجاب کردند و اغلب ۱۲ ساله هستند آنها را متقاعد می کنند که نباید ابزار دست برخی از افراد شوند.
آنته چاچیچ، سرمربی دینامو زاگرب، به صحبت‌های انتقادی اخیر مهاجم تیمش واکنش جالبی نشان داد.
صحبت‌های جدید وزیر ورزش در مورد تیم ملی نکات جالبی در بر داشت.
مجتبی جباری، ستاره سابق فوتبال ایران که این روزها در قامت سرمربی در لیگ دو مشغول به کار است صحبت‌های جالبی در خصوص تیم ملی و فوتبال کشور دارد.
نحوه تعامل ریکاردو ساپینتو پرتغالی با بازیکنان استقلال صحنه‌های جالبی در تمرینات استقلال رقم می‌زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ