طارمی علاقه خود را به بازی در لیگ برتر انگلیس هرگز پنهان نکرده است و با توجه به فعالیت دوستان و مدیر برنامه او برای پیدا کردن یک تیم مناسب در لیگ جزیره، بعید نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیریت باشگاه ذوب آهن بخشی از مطالبات اعضای این تیم را در آستانه دربی اصفهان پرداخت کرد.
هرچند که در خبرها آمده است با دراختیار گرفتن ۶۰ درصد سهام یک بانک زیان‌ده خصوصی توسط وزارت اقتصاد این بانک دولتی شده است اما عملا این کار برای تسریع در فرایند انحلال این بانک صورت گرفته است.
کاپیتان‌های تیم ملی بزرگسالان و تیم زیر 23 ساله‌های عراق در مس رفسنجان کار خود را جلو می‌برند.
باشگاه شمس آذر در اولین بازی تاریخی خود در لیگ برتر و در خانه قصد دارند تماشای جدال با هوادار را رایگان کنند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در اقدامی عجیب عرق تنش را به صورت بازیکن الهلال پاشید.
غیبت جادوگر آمریکایی در آخرین پیکار‌های رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان، احتمالات را درخصوص دوئل ششم تیلور با ژنرال هشت ستاره کشتی ایران با ابهام مواجه کرد.
غیبت جادوگر آمریکایی در آخرین پیکار‌های رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان، احتمالات را درخصوص دوئل ششم تیلور با ژنرال هشت ستاره کشتی ایران با ابهام مواجه کرد.
بعد از توقف صدور روادید برای شهروندان فرانسوی، مقامات کشور مالی اینبار مجوز فعالیت شرکت هواپیمایی ایرفرانس را لغو کردند.
هواداران سپاهان پس از دیدار برابر تراکتور اقدام به جمع‌آوری زباله‌ها از روی سکوهای ورزشگاه نقش جهان کردند.
علیرضا حقیقی در جریان بازی روز گذشته تیمش برای جلوگیری از افت قندخون خود مشغول صرف موز شد.
برخی گزارش‌های محلی در مرز سوریه و عراق فاش ساختند که در اقدامی مشکوک، ۲ کاروان آمریکایی شامل ۱۰۰ خودروی حامل تسلیحات، مهمات و سوخت از پایگاه‌های آمریکا در عراق به شرق سوریه منتقل شده‌اند.
ابوالفضل جلالی مدافع تیم فوتبال استقلال یک روز قبل از بازی با پرسپولیس پیامی را منتشر و سپس آن را پاک کرد.
فرناندو هرناندز داور مکزیکی به دلیل رفتار خشونت آمیز و زانو زدن به کشاله ران یک بازیکن ۱۲ بازی محروم شد. بازیکنان تیم لئون پس از اینکه حریف گل تساوی بحث‌برانگیز را به ثمر رساند از داور تقاضای بررسی VAR کرده بودند، اما هرناندز که هم تیمی لوکاس رومرو را جریمه کرده بود، با زانوی خود به کشاله ران هافبک تیم لئون کوبید و او را نقش بر زمین کرد. در دقیقه ۶۳ بازی، کلاب آمریکا یک گل مشکوک به خطای هند به ثمر رساند. بازیکنان لئون به فرناندو هرناندز، داور سرشناس مسابقه معترض شدند. لوکاس رومرو، بازیکن شماره ۲۹ لئون به هرناندس چسبید تا اعتراض کند اما این داور حین دادن کارت زرد به دیگر بازیکن معترض در اقدامی باورنکردنی با زانو به نقطه حساس لوکاس کوبید و او را نقش زمین کرد!
در بررسی اولیه بسته مشکوک چسبیده شده در زیر خودرو، ماموران متوجه بمب گذاری خودرو مذکور شده؛ بلافاصله نسبت به ایمن سازی منطقه و ایجاد فاصله مطمئنه از خودرو اقدام کرده و محدودیت تردد در خیابان شهید بهشتی اعمال شد.
یک سیاستمدار عراقی از اقدام مشکوک عناصر آمریکایی در انتقال هزاران تن از تروریست های داعشی از زندان های سوریه خبر داد.
ارائه کرسی ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ به جریان اپوزیسیون، تنها حلقه‌ای از زنجیره کلی طرح و برنامه‌های گسترده جهان غرب جهت تقابل و خصومت گفتمانی با ایران و البته کسب نتایج عینی از این مساله محسوب می‌شود. مساله‌ای که در عین خاص بودن نباید به مثابه رویدادی انفرادی تحلیل و تفسیر شود و بدون تردید، هم صاحب عقبه است و هم در آینده جلوه‌هایی عینی را از خود به نمایش خواهد گذاشت و اهداف مشخصی را نیز دنبال می‌کند.
بیگدلی گفت: اگر ایران بخواهد همین مسیر را ادامه دهد و اجازه ندهد که کارشناسان بیایند دوربین وصل کنند و سه منطقه مشکوک را برای بازدید معرفی نکنند، ممکن است در جلسه اینده شورای حکام قطعنامه تنبیهی علیه ایران صادر شود که به شورای امنیت می‌رود و بار دیگر تحریم‌های قبل از ۲۰۱۵ علیه ایران اعمال شود و حتی ممکن است بعد از شورای امنیت پرونده ما ذیل فصل هفتم منشور قرار گیرد که وضعیت خیلی خطرناک می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن موضع خصمانه و تحریک آمیز مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین در خصوص اقدام مخرب اخیر علیه یک مرکز نظامی در اصفهان را مشکوک توصیف کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن موضع خصمانه و تحریک آمیز مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین در خصوص اقدام مخرب اخیر علیه یک مرکز نظامی در اصفهان را مشکوک توصیف کرد.
ابوالحسن کبیری در قزوین ضمن تأیید فوت مرد جوانی به نام مهرداد ملک در درگیری با مأموران نیروی انتظامی پاسگاه ارداق اظهار داشت: ماجرا از این قرار است که نیرو‌های انتظامی به ۲ سرنشین یک خودرو یعنی مهرداد ملک و دوستش در اطراف روستای دیال‌آباد مشکوک می‌شوند و با چراغ و نورافکن نسبت به شناسایی این خودرو اقدام می‌کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب حین کنترل خودرو‌های عبوری محور مواصلاتی میناب –بندرعباس به یک دستگاه خودرو سواری BMV مشکوک شده و دستور توقف دادند. وی افزود: مأموران خودرو را متوقف که در استعلام به عمل آمده از سامانه راهور مشخص شد شماره شاسی و شماره موتور با خودرو مطابقت ندارد و فاقد مجوز می‌باشد و راننده با استفاده از پلاک خودرو دیگری اقدام به تردد در معابر برون شهری نموده است.
امیرحسین خادمی پس از اینکه به خانواده‌اش اعلام می‌کند از سوی چند نفر مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است، برای پیگیری قضائی، اقدام به شکایت در مرجع قضائی می‌کند اما چند روز پس از این اقدام، جسد وی در یکی از بیابان‌های حاجی‌آباد کشف می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران در گفتگوی تفصیلی با مهر از تشدید مجازات عاملین ترس و وحشت در جامعه، رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی و حساب های مشکوک به پولشویی خبرداد.
نگهبان شب بدون شک یکی از بهترین فیلم های رضا میرکریمی و بهترین فیلم جشنواره چهلم است. علاوه بر فیلمنامه کم نقص، بازیهای یک دست و اجرای استادانه، عنصری دارد که مابقی فیلم های این دوره ندارند: فینال. کارگردان بلد است فیلم را تمام کند و فیلم را ول نمی‌کند؛ اقدامی سهل و ممتنع که اگر به سادگی ممکن بود، با چنین فیلم‌هایی مواجه نبودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ