زننده دو گل تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در دومین مصاف تیم ملی در نقش جدیدی انجام وظیفه خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از انصراف تیم ملی نیوزیلند به ادامه بازی دوستانه با قطر در نیمه دوم این بازی کارلوس کی‌روش از این اقدام نیوزیلندی‌ها عصبانی بود و گفت علت این تصمیم را درک نمی‌کند.
هافبک مورد علاقه کارلوس کی‌روش تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد.
نشریه الشرق قطر در گزارشی به برکناری فلیکس سانچز از هدایت تیم ملی این کشور و انتخاب احتمالی کارلوس کی‌روش به عنوان جانشین او، پرداخته است.
مهدی مهدی‌پور هافبک استقلالی‌ها می‌خواهد هرطور شده در لیست تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا قرار داشته باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال در بحث سرمربی تیم ملی همه شرایط را می‌سنجد و متناسب با نقدینگی خود تصمیم گیری می‌کند.
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به نزدیک بودن جام ملت های آسیا و اتفاقاتی که در جام جهانی برای ایران رخ داد فدراسیون فوتبال باید تصمیم منطقی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بگیرد.
پولادگر گفت با توجه به حواشی زیادی که در تیم ملی فوتبال وجود داشت، کی روش این مسئله را خوب مدیریت کرد.
تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای بازی مقابل ولز امروز پیگیری شد.
یکی از موضوعات گیج‌کننده‌ای که همچنان برای اهالی فوتبال در ایران مجهول باقی مانده، این است که چرا کارلوس کی‌روش از امکان قرار دادن ۲۶بازیکن در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی استفاده نکرد و فهرستش را با فقط ۲۵بازیکن بست.
شاید غیبت نورافکن در لیست منتخبین کی‌روش را بتوانیم غیرمنتظره‌ترین تصمیم این مربی بدانیم.
روز گذشته و با تصمیم کارلوس کی‌روش، ملی‌پوشان ناهار را در زمین چمن کمپ تیم‌های ملی صرف کردند.
وقتی خبر آمد که محبی نیز به همراه دو استقلالی دیگر از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده و در اردو حضور ندارد، برای هواداران استقلال این پرسش بزرگ به وجود آمد که چرا و به چه دلیل چنین بازیکن باکیفیتی که در هفته‌های اخیر بی‌گمان به یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال تبدیل شده، جایی در ترکیب تیم ملی ندارد؟
صالح حردانی، محمد محبی و مهدی مهدی پور که در اردو‌های قبلی تیم ملی حضور داشتند، به تیم ملی دعوت نشدند. باید دید کی‌روش تصمیم خود را درباره این نفرات تغییر می‌دهد یا خیر.
با تصمیم کارلوس کی‌روش، تیم ملی با تیم جوانان ایران اردوی مشترکی برگزار می‌کند.
نشریه ورزشی معتبر آفریقای جنوبی به فشارها برای حذف تیم ملی ایران از جام جهانی و نگرانی کارلوس کی‌روش در این مورد پرداخت و نوشت: سرمربی تیم ملی ایران مضطربانه منتظر تصمیم فیفاست.
نشریه ورزشی معتبر آفریقای جنوبی به فشارها برای حذف تیم ملی ایران از جام جهانی و نگرانی کارلوس کی‌روش در این مورد پرداخت و نوشت: سرمربی تیم ملی ایران مضطربانه منتظر تصمیم فیفاست.
تمرینات تیم ملی با تصمیم کی‌روش امروز به پایان می‌رسد و بازیکنان در اختیار تیم‌های باشگاهی خود قرار می‌گیرند.
تمرینات تیم ملی با تصمیم کی‌روش امروز به پایان می‌رسد و بازیکنان در اختیار تیم‌های باشگاهی خود قرار می‌گیرند.
سردار آزمون مصدوم شده و کی‌روش نگران اوست، اما به دلیل امکانات پزشکی خوبی که در آلمان و باشگاه لورکوزن وجود دارد اصراری روی بازگشت سردار به ایران ندارد
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال به سکوتش بعد از اخراج از ایران پایان داد و ضمن آرزوی موفقیت برای تیم کارلوس کی‌روش در جام جهانی، گفت: با نتایجی که در ایران گرفتم، چند پیشنهاد جدید دارم.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در اولین مسابقه‌ای که به نیمکت تیم ملی بازگشت چند تصمیم غیرمنتظره داشت.
هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با مصاحبه‌های ضد و نقیض خود تصمیم تاج برای دادن سکان تیم ملی ایران پس از پایان جام جهانی قطر به نکونام را زیر سوال برند.
هافبک باتجربه استقلال می‌گوید هر تصمیمی که کی‌روش درباره خودش بگیرد، احترام خواهد گذاشت.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به مهدی تاج ماموریت داده است روند مذاکرات با کارلوس کی روش را دنبال و گزارش توافقات صورت گرفته را به این اعضا اعلام کند تا تصمیم نهایی گرفته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ