معاون وزیر خارجه روسیه هشدار داد اگر کشورهای غربی جنگنده‌های اف-16 در اختیار ارتش اوکراین قرار دهند با مشکلات و خطرات جدی روبرو خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رحیمی جهان آبادی گفت: در غرب اگر به یک هنرمند یا یک چهره سیاسی توهین کنند یا اگر درباره هلوکاست سوال شود از طرف دادگاه میلیون‌ها دلار یا یورو جریمه می‌شود. باید از غربی‌ها سوال شود آیا توهین به باور‌های عمیق قلبی میلیارد‌ها کار انسانی و حقوق بشری است؟
مع‌الاسف شاید یادآوری تاریخ به ایشان تلنگری برای بازاندیشی در جهان‌بینی‌شان و مرور مجدد آنچه باشد که شاید فراموش کرده‌اند اگر ملت ایران می‌خواستند بر اساس توانایی‌هایشان انتخاب و حرکت کنند چگونه می‌توانستند انقلاب کنند؟ و اگر رهبران ما می‌خواستند بدون در نظر گرفتن نصرت الهی تصمیم بگیرند نه رژیم ستم‌شاهی سرنگون می‌شد و نه به پشتوانه همین مردم و نصرت الهی پیروزی بر صدام در جنگ ۸ ساله تحمیلی که غرق در امکانات غرب و شرق بود میسر می‌شد.
معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تفکر غرب موفق به نجات خانواده نخواهد شد، اگر جایی قرار باشد خانواده را نجات دهد و اگر کانون فرهنگی تمدنی قرار باشد خانواده را نجات دهد نگرش اسلامی است.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد اگر این کشور در تحریم روسیه مشارکت کند، غرب خسارات ناشی از آن را به آنکارا نمی‌پردازد.
این را بدانید که اگر در سیاستتان با غرب تجدید نظر کنید، مذاکرات برجامی را بطور جدی دنبال نمائید و بازی‌های سیاسی بر سر «اف‌ای‌تی‌اف» را کنار بگذارید، مردم را صد برابر بیشتر از تجدید روابط با عربستان خوشحال خواهید کرد. سیل بنیان‌کن مهاجرت‌ها را ببینید، در افزایش بی‌اعتمادی‌ها تأمل کنید و روش‌های اعتراضی مردم را که در قالب‌های مختلف نمایان می‌شوند مورد مطالعه و بررسی جدی قرار بدهید تا به این نتیجه شوک‌آور برسید که حال کشور خوب نیست و شما نباید بر تجربه شکست خورده سال گذشته و سال‌های قبلتان اصرار نمائید.
رئیس جمهور لهستان اذعان کرد که اگر غرب طی هفته‌های آتی برای کی‌یف تسلیحات فراهم نکند، روسیه پیروز جنگ خواهد شد.
ما آخرین پیش‌نویس توافق را پذیرفته‌ایم و حتی در «موعد قطر» به روزنامه‌ها گفته شد که خودتان را برای امضای توافق آماده کنید. اکنون هیچ‌چیز بر گردن و عهده ایران نیست. اصلاح‌طلبان اگر توافق می‌خواهند، باید با امریکا صحبت کنند که پیش از این می‌گفتند زبان او را می‌دانیم و اگر برجام و توافق برای آنان فقط کلید ورود به قدرت است، بدانند مردم قفل‌شان را عوض کرده‌اند!
یک مقام ارشد دولت روسیه هشدار داد اگر کشورهای غربی به تجهیز تسلیحاتی اوکراین ادامه دهند، مسکو این اقدام را بی پاسخ نخواهد گذاشت.
یک کارشناس صداوسیما در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: در غرب اگر زنی بخواهد پیشرفت کند حتما به او تعرض می‌شود، ما این مشکلات را حتی یک درصدش را هم در کشور نداریم.
علی واعظ، تحلیلگر ارشد گروه بین‌المللی بحران، مختصات این پلن بی را شرح داد و گفت: «شرایط فعلی پایدار نیست و اگر دو طرف به این نتیجه رسیده‌اند که احیای برجام ممکن نیست، باید به‌دنبال راه‌حل‌های دیپلماتیک بعدی باشند؛ راه‌حلی که به‌نظر می‌رسد از همه راه‌حل‌های دیگر منطقی‌تر است، «توافق کمتر، در مقابل کمتر» است که برای طرفین وقت بخرد تا شرایط مهیا شود تا بتوانند به یک توافق براساس یک گفتمان متفاوت با محور‌های جدید برسند.»
دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در مقاله‌ای که برای روزنامه «روسیاسکایا گازتا» نوشته، گفت: اگر ما تضمین‌های امنیتی مناسب را دریافت نکنیم، تنش‌ها برای مدت نامحدودی ادامه خواهد داشت. جهان همچنان در آستانه جنگ جهانی سوم و یک فاجعه اتمی سرگردان خواهد بود. ما هر کار بتوانیم برای جلوگیری از وقوع این فاجعه‌ها انجام خواهیم داد.
قدیری ابیانه گفت: اورانیوم خوراک کشتی های باری، مسافربری و جنگی با سوخت اتمی است. سوخت گیری با اورانیوم این امکان را به یک کشتی می دهد که 6 ماه در دریا باشد بدون اینکه نیاز به تجدید سوخت داشته باشد که برای ایران بسیار مهم است
نارضایتی نسبتی با انتظارات دارد/ ادوارد سعید در کتاب «شرق‌شناسی» به خوبی و زیبایی تصویر کرده که غرب چگونه تصویر شرق را چنان/ برساخت که یک رابطه قدرت و سلطه‌ای را تثبیت و تحکیم کند/ فکر می‌کنند فردا اگر جمهوری اسلامی نباشد ایران سوئیس است؛ این تصور از کجا آمده؟/ تصور ما از تحولات اجتماعی در غرب هم تصویری واژگونه و تخیلی است/ امام در فرانسه در مورد جمهوریت گفت طبق قوانین اسلام، همه‌جا گفته اسلام خواهد بود/ اینکه کدام مساله زنان اولویت اصلی است را چه کسی تعیین می‌کند؟/ این توانمندسازی که در حوزه زنان در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده آیا در هیچ دوره دیگری از تاریخ ایران اتفاق افتاده است؟/ قطعا مساله فعلی ما در مورد حجاب متاثر از بازی‌های جناحی است/ شما ریاکاری را فقط در مذهبی‌ها می‌بینید؟
به نظر می‌رسد پوتین متقاعد شده که جنگ او علیه اوکراین ماموریتی برای احیای شرافت ملی روسیه است و این کشور را از تحقیری که پس از پایان جنگ سرد و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی دید، رهایی خواهد بخشید. پوتین در این راستا حرکت می‌کند حتی اگر مستلزم پذیرش ریسک بالایی باشد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: مشکل استکبار با جمهوری اسلامی ایران است که اگر پیشرفت بکند و رونق بگیرد و جلوه کند در دنیا منطق لیبرال دموکراسی دنیای غرب باطل خواهد شد.
یک استاد دانشگاه استانبول با اشاره به مذاکرات اف-۱۶ میان ترکیه و آمریکا گفت: اگر جمهوری خواهان پیروز انتخابات سنا می شدند مساله اف-۱۶ به نتیجه می رسید.
غرب نمی‌تواند تصور کند که رئیس جمهور روسیه اگر ملت و رژیم خود را در معرض تهدید وجودی ببیند یک بازیگر منطقی خواهد بود. اگر پوتین نتواند به طور متعارف از کریمه دفاع کند در آن صورت‌ عدم استفاده از تمام ابزار‌های در اختیارش از جمله تسلیحات هسته‌ای می‌تواند منجر به ضعیف شدن موضع‌اش در مسکو شود. دست کم از دید پوتین این امر می‌تواند تهدیدی برای بقای سیاسی داخلی او در روسیه باشد.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد اگر غرب منافع و مسائل امنیتی این کشور را در نظر داشته باشد، مسکو آمادگی گفت‌وگو را دارد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد یا میز مذاکره‌ای وجود نداشته باشد، مسائل کشور و برنامه‌هایی که برای آینده داریم متوقف نخواهد شد و مسیر ما برای پیشرفت باز خواهد بود.
در محدوده جنوب غرب تهران، درست همان جایی که ریل راه‌آهن تهران ـ اهواز آن را قطع می‌کند، محله‌ای با اسم بامسمایی وجود دارد که اهالی «سبیل‌آباد» صدایش می‌زنند و خود ساکنان گرچه از این نام بدشان نمی‌آید، اما اگر ازشان بپرسید که محله‌تان کجاست قطع به یقین می‌گویند که بچه کوی زاهدی‌اند.
اردوغان با بیان اینکه اگر آمریکا به وعده خود برای فروش جنگنده اف ۱۶ به ترکیه عمل نکند، کشورش آن را از جای دیگری تأمین می کند، گفت: مبارزه غربی ها با داعش تا کنون فقط در حد حرف بوده است.
رئیس مجلس گفت: اگر طرف غربی بخواهد با قلدری به برجام عمل نکند، اجازه زیاده‌خواهی به آنها نمی‌دهیم.
گوچپن (Qoojpn) و تیمون (Tmon) با وعده سود ۱۰۰ درصدی در ۱۷ تا ۱۸ روز توانستند مردم را فریب دهند. آن‌ها ابتدا اعلام کردند که یک فروشگاه آنلاین کره‌ای هستند. مدعی بودند که اگر هرکس به عنوان مثال ۵۰۰ دلار به شکل تتر در سایت آن‌ها سرمایه‌گذار کند، ۱۸ روز بعد می‌تواند هزار دلار برداشت کند، اما بعد مشخص شد که ادعای آن‌ها دروغین است و آن‌ها هیچ ارتباطی با آنلاین‌شاپ کره‌ای ندارند.
اگر اسرائیل فکر می‌کند که فلسطینی‌ها از بین خواهند رفت دچار توهم عمیقی شده است. این آخرین چیزی است که در ذهن این نسل می‌گذرد. فلسطینیان خواهند ایستاد و مبارزه خواهند کرد. آنان به پرواز با هواپیما و خروج از فلسطین فکر نمی‌کنند در ذهن آنان اندیشه رهایی وجود داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ