یک مقام ارشد دولت روسیه هشدار داد اگر کشورهای غربی به تجهیز تسلیحاتی اوکراین ادامه دهند، مسکو این اقدام را بی پاسخ نخواهد گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه عراقی به خلف وعده‌های آمریکا در تجهیز ارتش عراق به سلاح‌های خریداری شده اشاره کرد و نوشت که واشنگتن بیشتر تمایل دارد این قراردادهای تسلیحاتی حالت صوری داشته باشند.
وزیر دفاع روسیه با هشدار به متحدان غربی در تجهیز مهمات خوشه‌ای به ارتش اوکراین فاش ساخت: روسیه با آگاهی از خطرات این مهمات علیه غیرنظامیان، در صورت استفاده دشمن، واکنش مشابه نشان خواهد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که تجهیز تسلیحاتی اوکراین از سوی غرب، برنامه عملیات ویژه روسیه را تغییری نخواهد داد.
وزیر خارجه روسیه نسبت به جنگ‌افروزی ادامه‌دار غرب در اوکراین هشدار داد.
مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت:خطوط حمل و نقل دریایی دردریای خزرظرف ماه‌های گذشته تجهیز شده وهم اکنون این ناوگان با۲۶فروندشناور جنرال کارگو، ظرفیت حمل ۳۶۰۰ تی‌ای‌یو را دارد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد جمهوری چک با تجهیز تسلیحاتی اوکراین به آتش جنگ دامن می‌زند.
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد به دلیل آنکه روسیه تمایلی به مذاکره ندارد، غرب باید به تجهیز تسلیحاتی اوکراین ادامه دهد.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد اعلام کرد: تجهیز اوکراین به تانک تغییری در وضعیت میدان نبرد ایجاد نخواهد کرد.
امروز اگر می توانیم به روسیه صادرات کاتالیست داشته باشیم، تولید کک اسفنجی را در کشور داریم، تاپ درایوهای پیشرفته تولید می کنیم و به تجهیز پالایشگاه ها در کشورهای دیگر می پردازیم، ثمره توجه به استفاده از توان و تخصص داخلی در قالب سیاست تولید بار اول است.
وزیر دفاع روسیه هشدار داد کشورهای غربی با تجهیز تسلیحاتی اوکراین، تنها به تشدید جنگ دراین کشور دامن می زنند.
لئوپارد یک طراحی بسیار توانا و پرکاربردترین تانک در اروپا است. مسلح به یک تفنگ اصلی ۱۲۰ میلی متری، با وجود داشتن زره خوب می تواند با سرعت بیش از ۴۰ مایل در ساعت حرکت کند. هر چند در سال ۱۹۷۹ وارد به کار گرفته شد، اما یک برنامه منظم ارتقاء آن را همچنان به طور جدی سیستمی در خط مقدم در نظر می گیرد که می تواند در برابر تانک های مدرن روسی استقامت کند.
معاون رئیس شورای امنیت و رئیس‌جمهور سابق این کشور تأکید کرد که روسیه در زمنیه تسلیحات و تجهیز نیروهای ارتشش هیچ مشکلی ندارد.
سفارت روسیه در آمریکا اعلام کرد که راهبرد آمریکا در اوکراین خطرات بیشتری را برای امنیت جهانی ایجاد می کند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه معتقد است تلاش اوکراین برای تجهیز تسلیحاتی بیشتر از سوی غرب، تنها موجب تشدید خصومت ها میان دو کشور می شود.
مسئولان تیم کشتی انبوه‌سازان هوتن سعی دارند تیمشان را هر چه بهتر برای حضور در نیمه نهایی لیگ برتر تجهیز کرده و زمینه جذب کشتی‌گیران روسی خود را فراهم آوردند.
صدراعظم آلمان می‌گوید که بیش از ۳۰ درصد آلمانی‌ها با سیاست اعمال تحریم علیه روسیه مخالف هستند.
وزارت خارجه آمریکا نیز در جدیدترین اددعای خود گفت که ایران با تجهیز روسیه به پهپاد قطعنامه شورای امنیت را نقض می‌کند.
وزارت امور خارجه روسیه از احضار سفیر فرانسه در مسکو به دلیل تجهیز اوکراین به تجهیزات و تسلیحات نظامی خبر داد.
منابع آمریکایی اعلام کردند که واشنگتن، از بیم واکنش خطرناک روسیه، تجهیز اوکراین به موشکهای دوربرد را به تعویق انداخته است.
وزارت خارجه روسیه تاکید کرد تجهیز تسلیحاتی اوکراین با موشک های دوربرد از سوی مسکو بدون پاسخ نمی ماند.
سفیر روسیه در واشنگتن هشدار داد اگر آمریکا موشک های دوربرد در اختیار اوکراین قرار دهد، این کار به منزله ورود مستقیم به جنگ با روسیه خواهد بود.
مقام ارشد آمریکا می‌گوید واشنگتن موشک‌های ضدرادار مافوت صوت را در اختیار ارتش اوکراین قرار داده و مدعی شد احتمالا باعث تغییراتی در تحولات میدانی نبرد و مقابله با نیروهای روسیه خواهد شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که آماده توسعه روابط با مالی در حوزه دفاعی است و به این کشور در تجهیز نظامی کمک می کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می گوید دولت آمریکا علاوه بر تجهیز تسلیحاتی اوکراین، اقدامات مستشاری  را نیز در این جنگ برعهده دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ