به نظر می‌رسد پوتین متقاعد شده که جنگ او علیه اوکراین ماموریتی برای احیای شرافت ملی روسیه است و این کشور را از تحقیری که پس از پایان جنگ سرد و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی دید، رهایی خواهد بخشید. پوتین در این راستا حرکت می‌کند حتی اگر مستلزم پذیرش ریسک بالایی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه اولین بازی تیمش در فصل جدید سری آ در نشستی خبری شرکت کرد و گفت همه تیم‌ها در سری آ باید مقابل قانون شرایطی یکسان و برابر داشته باشند.
روز جمعه، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
در صورتی‌که پسورد گوشی اندرویدی خود را فراموش یا گم کرده‌اید، با راهنمای جامع باز کردن قفل دستگاه خود همراه ما باشید.
سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
منچسترسیتی به دنبال جایگزینی مطمئن برای کوین دی‌بروینه، ستاره مصدومش، است.
لیونل مسی امشب برای اولین بار بعد از حضور در اینترمیامی در یک نشست خبری حضور پیدا کرد.
نفخ شکم به حالتی گفته می‌شود که در آن شکم حالت باد کردن و اتساع (قابلیت باز و بسته شدن) پیدا می‌کند در واقع به‌نوعی قطر شکم در این حالت زیاد می‌شود. حدود ۳۰ درصد از افراد به نفخ شکم مبتلا هستند. برخی از افراد علاوه بر این، احساس پری و سفتی در ناحیه‌ی شکم نیز دارند که این مسئله می‌تواند با درد همراه باشد.
در صورتی که چک یا دسته چک مفقود شده یا به سرقت رفته است، باید برای جلوگیری از آسیب های احتمالی اقدامات قانونی مهمی انجام داد.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که دائماً هوس مواد غذایی مختلف را می‌کنید یا اینکه اصلا هوس می‌کنید همه چیز بخورید، باید بدانید که صدای هشدار از طرف بدنتان برای شما به صدا در آمده است. در این مطلب درباره هوس چیپس و سیب زمینی سرخ‌کرده نکته‌ای را گفته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.
از زمان معرفی آیفون ۱۴ توسط اپل تقریباً یک سال می‌گذرد و اکنون شایعات زیادی در مورد آیفون ۱۵ وجود دارد. هرچند هنوز مشخص نشده که غول فناوری در چه زمانی قصد دارد از پرچمداران جدید خود رونمایی کند، در گزارش جدیدی گفته شده که اپل قصد دارد آیفون‌های جدیدی را در هفته سوم سپتامبر معرفی کند. اگر اپل واقعاً آیفون‌های جدید خود را در این تاریخ معرفی کند، می‌توان انتظار داشت که پیش‌سفارش آن‌ها از روز جمعه، ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) و عرضه رسمی گوشی‌ها از یک هفته بعد و تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز شود.
به اعتقاد کارشناسان این شرایط به پدیده تغییر اقلیم و گرمایش جهانی زمین بر می‌گردد که شاید رسیدگی به آن هم تا حدودی دیر شده باشد، اما اگر می‌خواهیم همگی با هم برای حل بحران آب و هوایی کاری کنیم و انقراض‌های در حال افزایشی را که روز به روز تعداد آن‌ها بیشتر می‌شوند، متوقف کنیم و مانع خشک شدن رودخانه‌ها و تالاب‌های بیشتری شویم، باید همگی مسئولیت خود را بپذیریم در غیر این صورت حتی از غول چراغ جادو هم کاری برنمی‌آید.
اگر مالکیت باشگاه منچستریونایتد به قطری‌ها برسد (که شانسش بسیار بالاست)، پیوستن کیلیان امباپه به این باشگاه از لحاظ قانونی ممکن نخواهد بود.
هالند اگر در جزیره بماند بی‌شک رکورد گلزنی تاریخ لیگ برتر که در اختیار شیرر است و بزودی توسط کین شکسته می‌شود را می‌شکند اما اگر بار سفر ببندد باید کین را میراث‌دار مطلق جزیره بدانیم.
«میشال رحمان» توسعه‌دهنده در پستی در صفحه شخصی خود در توییتر توضیح داده که گوگل ظاهراً در یک ایمیل این اشتباه را به اطلاع کاربران رسانده است. این غول فناوری می‌گوید ارسال این مبالغ غیرعمدی بوده است. اگر امکان بازگشت پول وجود داشته باشد، گوگل این کار را انجام داده است، ولی اگر کاربران مبلغ دریافتی را خرج کرده باشند، مشکلی برای حساب آن‌ها به‌وجود نخواهد آمد.
در حال حاضر این مار‌ها محدود به منطقه‌ای در غرب میامی هستند، اگر این شکارچیان به جنگل‌ها بروند و با غول مهاجم دیگری - پیتون‌های برمه‌ای - آمیخته شوند، می‌توانند یک مار فوق‌العاده انسان‌خوار به دنیا بیاورند. مقامات در حال مبارزه برای متوقف کردن این بیگانگان قاتل وحشی هستند.
بزرگ‌ترین قربانی درخشش غول نروژی در من‌سیتی بار دیگر کیفیت بالای خود را به نمایش گذاشت.
طبق گزارش جدیدی که درباره قیمت پیکسل فولد منتشر شده است، ظاهراً گوشی تاشوی گوگل با قیمتی در محدوده ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد. اگر این اطلاعات درست باشد، اولین گوشی تاشوی غول موتور جستجو ممکن است تا ۵۰۰ دلار از گلکسی زد فولد ۴ ارزان‌تر باشد. گلکسی زد فولد ۴ در تابستان امسال با قیمت پایه ۱۸۰۰ دلار معرفی شد که قدرتمندترین گوشی تاشوی سامسونگ تا به امروز محسوب می‌شود.
هاکیلا و لوپز، هر دو تست‌های آماری بسیاری را انجام دادند تا ثابت کنند که نتایج نمی‌تواند اتفاقی باشد. برای قوس غول پیکر Giant Arc، نتایج دارای سطح اطمینان ۹۹.۹۹۹۷ درصد بود. در تحقیقات علمی، استاندارد طلایی برای اهمیت آماری به عنوان ۵-sigma شناخته می‌شود. اگر این احتمال برابر با ۱ در ۳.۵ میلیون باشد، به معنی تصادفی بودن نتایج است. قوس غول پیکر به ۴.۵ سیگما رسیده است، بنابراین هنوز این احتمال وجود دارد که این سازه آرایش تصادفی ستاره‌ها باشد.
اکنون بسیاری می‌پرسند که آیا ما شاهد لحظه افول گوگل یا اصطلاحا لحظه‌ی «کداکِ گوگل» هستیم؟ این اصطلاح در واقع به مرگ برند معروف غول دوربین سازی آمریکایی (Kodak) با رواج دوربین‌های دیجیتالی اشاره دارد. اگر چه این تعبیر، اغراق آمیز است، اما مطمئناً نگرانی سرمایه‌گذاران برای آینده گوگل به عنوان یک شرکت که هسته اصلی آن موتور جستجوی آن است، بیراه نیست.
امروز اگر می توانیم به روسیه صادرات کاتالیست داشته باشیم، تولید کک اسفنجی را در کشور داریم، تاپ درایوهای پیشرفته تولید می کنیم و به تجهیز پالایشگاه ها در کشورهای دیگر می پردازیم، ثمره توجه به استفاده از توان و تخصص داخلی در قالب سیاست تولید بار اول است.
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
آیا با این همه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر ای اف سی محرومیتی را برداشته باشد، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. نگاهی به لیست کمبودهای استقلال و پرسپولیس بیندازید...
تلسکوپ غول پیکر ۲۵.۴ متری ماژلان با استفاده از هفت آینه از بزرگترین آینه‌های جهان، بالاترین نمای جامع از جهان ما را ارائه می‌دهد. منشأ عناصر شیمیایی را روشن می‌کند، معما‌های کیهانی ماده تاریک را روشن می‌کند و برای اولین بار حضور حیات در جهان‌های دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که وزن این آینه‌ها به ۱۸ تن می‌رسد و ساخت آن‌ها نیز ۴ سال طول خواهد کشید. علاوه بر این سازندگان به مدت تقریبا ۲ سال هر کدام از آن‌ها را صیقل  می‌دهند، تا اگر لکه‌ای روی آن‌ها وجود داشته باشد، به کمتر از یک هزارم عرض موی انسان برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ