قدیری ابیانه گفت: اورانیوم خوراک کشتی های باری، مسافربری و جنگی با سوخت اتمی است. سوخت گیری با اورانیوم این امکان را به یک کشتی می دهد که 6 ماه در دریا باشد بدون اینکه نیاز به تجدید سوخت داشته باشد که برای ایران بسیار مهم است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم اسلامی‌خواه و بابک مرادی روز درخشانی را در قزوین پشت سر گذاشتند.
خریدهای پیکان تهران در نقل و انتقالات تابستانی دورهمی شاگردان قدیمی رسول خطیبی را فراهم کرده است.
سامانه‌های موشکی ساخت وزارت دفاع به نیروی دریایی سپاه الحاق شد.
تشییع پیکر این شهدا، با حضور باشکوه مردم و مقامات لشکری و کشوری در ۱۱ آذر ماه ۱۳۵۰ خورشیدی انجام شد.
مهاجم سابق پدیده با مس به توافق رسید
فراموش هم نکنیم که همه قتل‌های سریالی در ایران با انگیزه‌های گوناگون اعم از نیات جنسی، سرقت و ... نظیر جنایات بیجه در پاکدشت، قتل‌های مهین قدیری در قزوین، قتل‌های سریالی سعید حنایی در مشهد، اقدامات جنایتکارانه غلامرضا خوشرو در تهران و جنایات زنجیره‌ای دیگر، با یک قتل آغاز شده‌اند.
بسیاری از افراد حاضر در این تصویر در سال‌های اخیر به مناصب مهمی دست یافته‌اند.
قدیری ابیانه: گلایه‌ام از قوه قضائیه این است که چرا آن‌هایی را که می‌گفتند «مهسا امینی کشته شد» پای میز محاکمه نمی‌کشد؟ این همه آدم در سال سکته می‌کنند، مرحوم امینی هم یکی از آنها.
اصفهان- مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران از تدوین لوایح برای اصلاح برخی قوانین قدیمی در حوزه آب خبرداد.
تراکتور احتمالا برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل بازیکن سابق خود قرار می‌گیرد.
در ادامه می‌توانید ویدئویی قدیمی و دیده نشده از اشغال ایران به دست ارتش متفقین در شهریور ۱۳۲۰ را مشاهده کنید.
رییس فدراسیون هاکی می گوید بودجه دولتی این فدراسیون حتی برای نیمه یک سال هم کفایت نمی کند.
ساعد نیوز مجموعه‌ای از عکس‌های به جا مانده از امام خمینی مربوط به دوران نوجوانی، مبارزه و تبعید و انقلاب اسلامی را منتشر کرد.
در ادامه چند عکس تاریخی و جالب از فلکه ساعت ساری مربوط به ۹۰ سال قبل را مشاهده کنید. فلکه ساعت که با آن برج زیبای ساعتی شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی شهر ساری به حساب می‌آید. یک برج جالب که در سال ۱۳۰۹، با خصوصیات و ویژگی‌های معماری ایران و اروپایی، با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ هزار تومان احداث شد.
در ساعت ۱۴:۰۰، سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱، خرمشهر پس از ۱۹ ماه اشغال، آزاد شد.
مربی تیم سایپا در صحبتهایی تازه و تند به اظهارات سعید اخباری سرمربی چادرملو پاسخ داد.
قدیمی ۴سال دیگر رئیس هاکی ایران باقی ماند
بهرام قدیمی با 50 رای به عنوان رییس فدراسیون هاکی برای 4 سال آینده انتخاب شد.
رئیس فدراسیون هاکی گفت: ما در تیم ملی بانوان تحول ایجاد کردیم و تنها منتظر حضور یک مربی خارجی هستیم.
رییس فدراسیون هاکی گفت: امیدوارم بعد از جام جهانی آفریقای جنوبی هاکی از اتاق در بسته خارج شود و مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد.
محمد حسن قدیری ابیانه: پس از ناآرامی‌ها برخی با مینی ژوپ بیرون می‌آیند و برخی نافو قسمت‌هایی از بدنشان پیدا ست؛ برخی همدیگر را در کوچه و خیابان در آغوش می‌گیرند و می‌بوسند / گشت ارشاد برای افرادی که مینی ژوپ می‌پوشند واجب است / حال اگر فردا فردی مینی ژوپ پوشید و قبلا مشکل جراحی داشت و او را ببرند و به او تذکر بدهند؛ اگر او سکته زد بگویند چرا سکته کردی؟ / اینهمه آدم سکته می‌کنند وسط نماز، موقع تحصیل و موقع تدریس؛ سکته کردن جرمی برای پلیس محسوب می‌شود؟ / بخش اندکی از بهبود وضعیت اقتصاد به دولت بستگی دارد؛ بخش بزرگی به خود مردم وابسته است، مردم باید به وظایف خودشان عمل کنند / ۱۵% از مشکلات ما به تحریم‌ها بر می‌گردد و ۱۵% در دست مدیریت است و بقیه در دست مردم است
مهین قدیری، نام نخستین زن قاتل سریالی در ایران است که در سن ۳۲ سالگی مرتکب ۶ قتل در قزوین شد. پاییز سال ۸۷ دستگیری مهین قدیری پرده از راز جنایت هولناک شش قتل برداشت و رسیدگی به پرونده قتل سریالی قزوین در دستور کار قضایی قرار گرفت.
محمدحسن قدیری ابیانه گفت: من گفتم اگر روحانی رئیس جمهور شود اقتصاد کشور مثل پلاسکو فرومی پاشد. به من گفتند شما که اساسنامه وزارت خارجه را می‌شناسید گفتم بله گفتند قبول دارید تخلف کردید؟ گفتم خیر من مجوز دارم که علیه روحانی موضع‌گیری کنم گفتند چه کسی این مجوز را داده؟ گفتم خود آقای روحانی...
چند روزی است که خبر مهاجرت پسر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به کانادا و فعالیت در یک شرکت تولید VPN خبرساز شده و خزعلی به این خاطر مورد انتقاد فراوان قرار گرفته است تا جایی که شایعه استعفای او منتشر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ