این را بدانید که اگر در سیاستتان با غرب تجدید نظر کنید، مذاکرات برجامی را بطور جدی دنبال نمائید و بازی‌های سیاسی بر سر «اف‌ای‌تی‌اف» را کنار بگذارید، مردم را صد برابر بیشتر از تجدید روابط با عربستان خوشحال خواهید کرد. سیل بنیان‌کن مهاجرت‌ها را ببینید، در افزایش بی‌اعتمادی‌ها تأمل کنید و روش‌های اعتراضی مردم را که در قالب‌های مختلف نمایان می‌شوند مورد مطالعه و بررسی جدی قرار بدهید تا به این نتیجه شوک‌آور برسید که حال کشور خوب نیست و شما نباید بر تجربه شکست خورده سال گذشته و سال‌های قبلتان اصرار نمائید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه جمهوری اسلامی به طرفداران دولت رئیسی که در ۸ سال حضور روحانی در پاستور به او و دولتش حمله می‌کردند، کنایه زده که چرا اکنون در برابر گرانی‌ها سکوت کرده‌اند!
دولتمردان باید از حصاری که خود را در آن محصور کرده‌اند خارج شوند و به توصیه‌های افراد دلسوز توجه و عمل کنند. اینکه علیرغم وجود انواع فساد‌ها در بدنه دستگاه‌های مدیریتی هنوز مسئولان تمام مشکلات و موانع را به دشمنان نسبت می‌دهند، نشان دهنده محصور بودن آنان در دایره توهماتی است که هیچ ربطی به واقعیت‌های موجود در جامعه ندارند. شرط موفقیت حکمرانان در سالم‌سازی جامعه، خارج شدنشان از این حصار و همراه شدن با واقعیت‌های جامعه است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آغاز فصل تابستان، فریاد تشنگی و بی‌آبی مردم خوزستان را بار دیگر بلند کرد. هنوز نیمه اول فصل گرم سال نگذشته که باز هم مناطقی همچون ملاشیه در شهر اهواز، روستا‌های غیزانیه و برخی دیگر از روستا‌های شهرستان باوی خوزستان دچار بی‌آبی شده‌اند.
حسین سلاح‌ورزی با رانت مجموعه هتل و مکان تفریحی بام لرستان را در اختیار گرفته و با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان و به صورت قسطی کارخانه آجر ماسه آهکی پلدختر لرستان را خریداری کرده و همچنین باعث تعطیلی کارخانه‌هایی، چون نساجی و ریسندگی پارسیلون خرم‌آباد و چرم و پوست لرستان شده است. او همچنین در زمان اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ در کنار براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و از آن‌ها حمایت کرد.
جمهوری اسلامی نوشت: اکنون زمان وقت تلف کردن برای پرداختن به حواشی نیست، وقت‌ها، نیرو‌ها و همت‌ها باید صرف همکاری برای حل مشکلات کشور و مقابله با کسانی شوند که آرزوی براندازی اصل نظام را دارند. غفلت از این امر اصلی و مهم باعث مشغول شدن به امور حاشیه‌ای می‌شود.
جمهوری اسلامی نوشت: دو ماه دیگر، عمر سلطه طالبان بر افغانستان به دو سالگی می‌رسد و مسئولان ما به جای آنکه از فرصت جابجائی قدرت حداکثر استفاده را برای تأمین امنیت در مرز‌های شرقی کشورمان کرده و مؤلفه‌های همبستگی دو ملت ایران و افغانستان را تقویت کنند، تمام وقت و نیرو و امکانات کشور را صرف تطهیر یک گروه تروریستی کردند که هر روز مشکل امنیتی جدیدی برای ما به وجود می‌آورد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تنها راه برای اینکه این گروه خودسر دست از این تخلفات بردارد اینست که دولت جمهوری اسلامی ایران نشان دهد اخطار رئیس جمهور کاملاً جدی است و در این زمینه مماشاتی وجود نخواهد داشت. نکته درخشان در این ماجرا اینست که اکنون حتی تطهیر‌کنندگان طالبان هم فهمیده‌اند مماشات با این گروه جواب نمی‌دهد
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مجلس همسو و همراه دولت هم دیگر تاب تحمل ضعف‌های وزرای دولت سیزدهم را ندارد و حاضر به اعتماد کردن به این عملکرد‌های بی‌برنامه و تورم‌زا که به حساب نظام گذاشته می‌شود، نیست.
وقتی تصور این باشد که مشکلات فرهنگی و اجتماعی را می‌توان با زور و جریمه حل کرد، وقتی گمان کنند تورم را با ۲۰ یا ۳۰ درصد افزایش حقوق و در همان زمان بالا بردن ۳۰ تا ۵۰ درصد قیمت کالا‌ها و هزینه خدمات می‌توان مهار کرد و وقتی استقبال فوق‌العاده مردم از برقراری روابط با عربستان نتواند به حکمرانان بفهماند که این مردم با تمام وجود خواهان تنش زدائی با غرب و برقرار کردن روابط متوازن بین‌الملل هستند، چگونه می‌توان انتظار داشت با عزل و نصب چند نفر از وزیران و مدیران ارشد مشکلات کشور حل شود؟
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: خُرد و خمیر شدیم زیر قطار پیشرفت دولت رئیسی، التماس می کنیم متوقفش کنید!
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: علیرغم آنکه رئیس جمهور شعار می‌دهد «ما مثل دولت قبل مسائل اقتصادی را به برجام گره نخواهیم زد»، واقعیت‌ها نشان داده که در عمل، بند ناف دولت نه‌تنها به برجام بلکه به دلار نیز متصل است و باید هرچه سریعتر راه‌حلی برای آن پیدا شود.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: کارشناسان فروش اموال مازاد دولت را مصوبه‌ای غیرشفاف و خلاف قانون اساسی می‌دانند که در راستای زیر پا گذاشتن قوانین صورت می‌گیرد، ولی متأسفانه هیچیک از سران سه قوه حاضر به پاسخگویی در این مورد نشدند.
اینکه دولت می‌خواهد با این مصوبه مشکلات مالی خود را حل کند و کسری بودجه را جبران نماید امری قابل درک است و به همین دلیل با اصل مولدسازی مخالفتی وجود ندارد. مخالفت‌ها با موارد خلاف قانون گنجانده شده در این مصوبه است. توصیه خیرخواهانه به دولتمردان اینست که موارد خلاف قانون را از مصوبه مولدسازی حذف نمایند و آن را با قاطعیت و البته با شفافیت و منطبق با قوانین موجود اجرا کنند. با این روش از یکطرف حل مشکل مالی دولت و جبران کسر بودجه میسر خواهد بود و از طرف دیگر کسی نمی‌تواند به مصوبه مولدسازی خدشه‌ای وارد نماید.
یک روزنامه با انتقاد از سخنران حامی دولت نوشت: به احترام کلمه، یکی پیدا شود و تریبون را از جلوی او بردارد. از قدیم گفته‌اند "همه چیزدان" هیچی نمی‌داند چنان که "همه کاره، هیچ کاره" در کلام مردم عنوان می‌گیرد.
کیهان نوشت: براساس توصیه روزنامه جمهوری اسلامی برای یافتن ردپای جاسوس‌ها باید به سراغ کسانی بروند که مانند علیرضا اکبری همه توان خود را برای دفاع از برجام و FATF و مدعیان اصلاحات هزینه کرده بودند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: این روز‌ها به دنبال بحران گاز در ایران بسیاری از رسانه‌های طرفدار دولت عباراتی را به کار برده‌اند که به نظر می‌رسد هدفی نداشته باشند جز پنهان کردن و لاپوشانی ناکارآمدی دولت در تأمین انرژی.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اکثریت مردم شامل طبقات متوسط که روزی می‌توانستند حداقل معیشت را برای خود فراهم کنند، اکنون با سیاست‌های دولت، به گروه پائین‌تر اقتصادی سقوط کرده و همچون سایر کم‌درآمد‌ها زیر بار له‌کننده تحریم دست و پا می‌زنند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: نکته قابل تأمل، چگونگی انعکاس اخبار تظاهرات مردم چین و سرکوب شدن آن توسط دولت این کشور در رسانه‌های ایرانی است. رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی و دولتی کشور ما متأسفانه از کنار این موضوع با کم‌اعتنائی عبور کردند .
شبکه سی‌ان‌ان در گزارشی جمهوری اسلامی را به خشونت و آزار جنسی در بازداشتگاه‌ها متهم کرده است.
این اقدام دولت امارات طبیعتا با حسن همسایگی تطابق ندارد و در صورت عدم برخورد مناسب این کشور باید تبعات این اقدام ضدایرانی خود را پذیرا باشد؛ و گرنه تبعات این اقدام خصمانه به زودی دامن این کشور را خواهد گرفت.
روزنامه ایران نوشت: اقدامات تروریستی گروهک منافقین این حق را به ایران می‌دهد که جمهوری اسلامی مقر آن‌ها را مورد هدف قرار دهد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شستا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شستا در روزهای آینده بورس است.
هرچند دولتمردان معتقد نیستند که این وضعیت ناشی از فشارهای ناشی از تحریم‌ها و اوضاع و احوال برجامی باشد ولی همه کارشناسان بر این باورند که اوضاع و احوال جاری اجتماعی و اقتصادی، ناشی از عدم مدیریت اصولی و واقع‌گرایانه برای پایان دادن به تحریم‌های ظالمانه بوده و شرایط را پیچیده‌تر کرده و باعث افزایش فشارهای اقتصادی به جامعه و دست کردن دولت در جیب مردم شده است.
روزنامه جمهوری اسلامی از روایت روزنامه دولت از نتایج یک نظرسنجی در خرداد ۱۴۰۱ انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ