رئیس جمهور لهستان اذعان کرد که اگر غرب طی هفته‌های آتی برای کی‌یف تسلیحات فراهم نکند، روسیه پیروز جنگ خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترامپ گفت: اگر من رئیس جمهور آمریکا بودم، شرایط برای پوتین خیلی بهتر بود، نیرو‌های روسیه وارد اوکراین نمی‌شدند. با این حال، در پایان پوتین تمام اوکراین را خواهد گرفت.
وزیر خارجه آمریکا امروز در نشست استماع کمیته تخصیص مجلس سنای این کشور گفت که در صورت سفر «پوتین» به یک کشور عضو دادگاه کیفری بین‌ المللی، وی باید بازداشت شود!
رئیس کرملین هنوز معتقد است می‌تواند شرایط را برای اروپایی‌ها را دشوارتر سازد. اگر به سخنرانی او به مناسبت یک سالگی تهاجم اش علیه اوکراین نگاه کنید حرف تازه‌ای در آن وجود نداشت از جمله تعلیق مشارکت روسیه در معاهده استارت جدید. چرا که روسیه پیش‌تر این کار را انجام داده بود. آن چه در آن سخنرانی دیده می‌شد باور به این موضوع بود که روسیه همواره پیروز بوده و پیروزی نصیب آن کشور خواهد شد
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که جنگ اوکراین «باید فورا حل و فصل شود و می‌توان آن را فورا حل کرد.» ترامپ گفت که اگر بار دیگر رئیس‌جمهوری آمریکا شود، همان شبی که دوباره پیروز شود، با ولادیمیر پوتین و ولودیمیر زلنسکی، روسای جمهور روسیه و اوکراین تماس خواهد گرفت و خواستار نشست و حل و فصل این درگیری می‌شود.
دبیرکل ناتو گفت: اگر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در این جنگ پیروز شود به منزله ارسال پیامی برای رژیم‌های خودکامه و مستبد است که می‌توانند از طریق زور و فشار وحشیانه، به اهدافشان برسند. این خطرناک است.
بوریس جانسون به رئیس‌جمهور روسیه هشدار داده بود که "تحریم‌های سخت" غربی در راه خواهد بود و اگر به اوکراین حمله کند، ناتو حمایت‌هایش را افزایش خواهد داد.
زمانی که چهره‌های "آنا سیدورنکو" و "لاریسا سرگوخینا" با یکدیگر مقایسه می‌شوند می‌توان فهمید که آنان اصلا یک فرد نیستند حتی اگر قدری به یکدیگر شباهت داشته باشند.
پوتین از زمانی که حمله روسیه به اوکراین را آغاز نمود بار‌ها تهدیدات هسته‌ای را مطرح کرده است. این در حالیست که استفاده از سلاح هسته‌ای به طور مستقیم با سرنوشت روسیه در میدان جنگ مرتبط است. یک بمب هسته‌ای تاکتیکی روسی می‌تواند حدود ۱۲ تانک را نابود کند.
اگر هدف از تعیین سقف قیمت قطع سرمایه‌هایی بوده که روسیه برای راه اندازی ماشین جنگی‌اش از آن استفاده می‌کند محاسبه اشتباهی در مورد قیمت صورت گرفته است. قفل کردن قیمت فعلی نفت روسیه فشار زیادی بر کرملین وارد نخواهد کرد. حتی اگر با موفقیت اجرا شود ممکن است تاثیر مادی بر توانایی روسیه برای راه اندازی جنگ نداشته باشد.
به نظر می‌رسد پوتین متقاعد شده که جنگ او علیه اوکراین ماموریتی برای احیای شرافت ملی روسیه است و این کشور را از تحقیری که پس از پایان جنگ سرد و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی دید، رهایی خواهد بخشید. پوتین در این راستا حرکت می‌کند حتی اگر مستلزم پذیرش ریسک بالایی باشد.
غرب نمی‌تواند تصور کند که رئیس جمهور روسیه اگر ملت و رژیم خود را در معرض تهدید وجودی ببیند یک بازیگر منطقی خواهد بود. اگر پوتین نتواند به طور متعارف از کریمه دفاع کند در آن صورت‌ عدم استفاده از تمام ابزار‌های در اختیارش از جمله تسلیحات هسته‌ای می‌تواند منجر به ضعیف شدن موضع‌اش در مسکو شود. دست کم از دید پوتین این امر می‌تواند تهدیدی برای بقای سیاسی داخلی او در روسیه باشد.
رئیس جمهور اوکراین امروز گفت: اگر رییس جمهور روسیه در نشست گروه - ۲۰ حضور داشته باشد، من در آن شرکت نمی‌کنم.
رئیس جمهور روسیه امروز اعلام کرد: اگر اوکراین بار دیگر ضمانت‌هایش را نقض کند، از توافق غلات بیرون می آییم.
مشاور رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد صلح با این کشور با خروج نیروهای روسیه از این کشور می گذرد.
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه نکس استار گفت: "اگر او (ولادیمیر پوتین) قصدی (برای استفاده از سلاح هسته‌ای) ندارد، چرا در مورد آن مکرراً صحبت می‌کند؟
روزنامه نگار آمریکایی نوشت: اگر پوتین صادرات نفت و گاز را به مدت ۳۰ یا ۶۰ روز به همه کشورهای حامی اوکراین متوقف کند، بمب انرژی را منفجر کرده و به عنوان هدیه کریسمس به غرب تقدیم خواهد کرد.
روس‌ها در دوره پوتین باید از خود پرسش‌هایی مشابه معضلاتی که آلمانی‌ها در دوران رایش سوم با آن مواجه بودند را بپرسند. نقش آنان در جنگ رخ داده توسط کشورشان چیست؟ تا چه اندازه به خود اجازه می‌دهند که در این‌باره بدانند؟ آیا زمانی که لازم باشد نافرمانی خواهند کرد؟
مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد که اگر رئیس جمهور روسیه در جنگ اوکراین از سلاح اتمی استفاده کند، ممکن است آمریکا او را ترور کند.
پوتین عقب نشینی نخواهد کرد. او در حال کالیبراسیون مجدد است. او در تلاش است تا از وضعیت به گوشه رانده شده فعلی خود خارج شود. او زمانی گفته بود: «اگر می‌خواهید پیروز شوید باید در هر مبارزه تا پایان بجنگید گویی این آخرین نبرد و نبردی سرنوشت ساز است. شما باید فرض کنید که هیچ عقب نشینی‌ای وجود ندارد».
اگر «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه بالاخره به سخنان فرمانده ارتش خود گوش داده باشد می‌توانید شرط ببندید که او به زودی تمام کابل‌های اینترنت از نظر کیفیت محافظت شوندگی ضعیف در عمق دریا‌ها را هدف قرار خواهد داد.
«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در حال شکست در جنگ است. اگر اوکراینی‌ها به آزادسازی مناطق کشورشان از ارتش متجاوز خود ادامه دهند آیا او در واقع همان طور که تهدید کرده از سلاح هسته‌ای استفاده خواهد کرد؟ اگر چنین است چگونه و پاسخ ایالات متحده چه خواهد بود؟
پوتین گفت: «مخلص کلام اینکه اگر شما نیاز دارید و اگر برایتان دشوار است تحریم‌های اعمال‌شده علیه نورداستریم ۲ را که معادل ۵۵ میلیارد متر مکعب گاز در سال خواهد بود بردارید. فقط دکمه را فشار دهید و همه چیز مرتب می‌شود.»
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
پوتین در دیدار با اردوغان در نشست تهران به شوخی و جدی گفت که شما به اوکراین پهپاد می‌دهید، اگر به ما هم بدهید ما می‌خواهیم بگیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ