شرایط در ناپولی چندان خوب پیش نمی‌رود و جدایی احتمالی لوچانو اسپالتی، سرمربی این تیم، ممکن است اوضاع این تیم کاملا آشفته کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی بامداد امروز اولین جام خود با اینتر میامی را کسب کرد و هنگام دریافت جام قهرمانی ژستی جوانمردانه نشان داد.
دیوید بکام و لیونل مسی اولین قهرمانی اینترمیامی در رقابت‌های لیگز کاپ را در آغوش یکدیگر جشن گرفتند.
اهورا خاطری آزادکار وزن ۴۵ کیلوگرم کشتی ایران با کسب نشان طلای قهرمانی جهان نگاه ها را به سمت و سوی خود سوق داد.شادی وی پس از شکست حریف ارمنی سوژه اتحادیه جهانی شد.
در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در کشور مالزی آتوسا گلشادنژاد دختر کاراته کای بیستونی در وزن ۶۱ کیلوگرم با غلبه بر حریف اماراتی به قهرمانی آسیا دست یافت. تیم ملی کاراته بانوان در نوزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا که روز‌های ابتدایی مرداد در مالزی برگزار شد، موفق به کسب یک مدال طلا توسط آتوسا گلشادنژاد، یک مدال نقره توسط کومیته تیمی و دو مدال برنز توسط فاطمه سعادتی و سارا بهمنیار شده بود.
بازیکنان الاهلی پس از قهرمانی در دسته اول عربستان و صعود به لیگ حرفه ای، هیچ شادی خاصی انجام ندادند که در نوع خود جالب توجه بود.
یازدهمین قهرمانی متوالی بایرن، به طرز عجیبی کوچک‌ترین احساسی در میان ناظران فوتبال آلمان برنیانگیخته است.
هواداران و طرفداران تیم پرسپولیس پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی که منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شد به خیابان‌ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند. هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید؛ و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. با این نتیجه، پرسپولیس ۶۶ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و استقلال جام قهرمانی را از آن خود کرد.
جشن و شادی طرفداران تیم پرسپولیس درخیابان پس از قهرمانی
مدافع راست سرخ‌ها در بهترین فرم خود قرار دارد تا این تیم برای دستیابی به قهرمانی امیدوارتر از گذشته کار را دنبال کند.
یک نمایش درخشان دیگر، پرسپولیس را به قهرمانی لیگ برتر نزدیک کرده است.
هافبک نساجی این بار در نقش همراه کننده شادی گل در دیدار جام حذفی ظاهر شد.
دینامو زاگرب در حضور تعویضی خود به برتری مقابل اسلاون بلوپو رسید.
هافبک نساجی به دنبال نمایش تاثیرگذار دوباره مقابل آلومینیوم اراک است.
تیم جوانان عراق با ارائه یک بازی برتر جوانان ایران را از دور مسابقات قهرمانی آسیا خارج کرد و خود به جام جهانی رفت.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه تیمش بازی سختی با پرسپولیس داشت، گفت: این یک پیروزی معمولی بود و جشن و شادی را بعد از قهرمانی انجام می‌دهم.
مهاجم تیم فوتبال جوانان ایران گفت: مستحق صعود در مسابقات قهرمانی آسیا بودیم و حالا می توانیم به جام جهانی هم برسیم.
شادی جنجالی و تند برابر هواداران استقلال: تیم ریکاودو ساپینتو دست از مبارزه برای قهرمانی نخواهد کشید.
نیکلاس اوتامندی ویدیویی از بازیکنان آرژانتین در هتل منتشر کرده که شادی سرخیو آگوئرو پس از قهرمانی در جام جهانی قطر را نشان می‌دهد.
شادی بی حد و حصر امیر قطر، شیخ تمیم پس از پیروزی آرژانتین مقابل چشمان امانوئل مکرون رییس‌جمهور فرانسه را ببینید.
قهرمانی مسی و یارانش با اینکه آرژانتین را غرق شادی و افتخار خواهد کرد اما برای تیمهای مثل منچستریونایتد، منچسترسیتی و تاتنهام خبر خوبی نخواهد بود.
برای کشتی گیر بد است که دوم شود، ببازد و بخندد. من سه نقره دنیا گرفتم تا شش ماه بعدش نمی‌شد با ده من عسل مرا خورد!  ما 5-5 در فینال بردیم. پنج کشتی‌گیر من باختند، بخندند؟ محمودی بچه شاه عبدالعظیم است و باخته، اگر بخندد آنجا مسخره اش می‌کنند
دو قهرمانی بدون شادی دیگر؛ فوتبال ساحلی و کشتی
بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که امشب موفق شدند با شکست برزیل قهرمان جام بین قاره ای شوند، در مراسم دریافت کاپ قهرمانی خوشحالی نکردند. به نظر می‌رسد این اقدام بازیکنان تیم ملی واکنشی به تحولات اخیر کشور است.
در حضور تمام دوربین‌های رسانه‌های داخلی و خارجی، جام قهرمانی را بالا می‌برند و شادی نمی‌کنند. اما تصاویری با چند دقیقه فاصله در رختکن ضبط شده روایت دیگری دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ