اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید بکام و لیونل مسی اولین قهرمانی اینترمیامی در رقابت‌های لیگز کاپ را در آغوش یکدیگر جشن گرفتند.
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: برگزاری جشن‌های مذهبی مانند جشن غدیر و نیمه شعبان یک نیاز جامعه است که باید به آن توجه شود، زیرا شادی و روحیه را به جامعه تزریق می‌کند.
کودکان و نوجوانان در جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری با بازی، شادی و سرگرمی ساعت خوشی را سپری کردند.
بازیکنان الاهلی پس از قهرمانی در دسته اول عربستان و صعود به لیگ حرفه ای، هیچ شادی خاصی انجام ندادند که در نوع خود جالب توجه بود.
بازیکنان الاهلی پس از قهرمانی در دسته اول عربستان و صعود به لیگ حرفه ای، هیچ شادی خاصی انجام ندادند که در نوع خود جالب توجه بود.
در آگهی مراسمی که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود و در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است، از حضور دو طلبه با عنوان «طلبه شادی آفرین» یاد شده است.
اهواز - بعد از قطعی شدن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر، مردم این شهر به خیابان‌ها آمدند و به جشن و خوشحالی پرداختند.
هواداران و طرفداران تیم پرسپولیس پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی که منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شد به خیابان‌ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند. هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید؛ و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. با این نتیجه، پرسپولیس ۶۶ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و استقلال جام قهرمانی را از آن خود کرد.
جشن شادی پرهیجان و تند بعد از ارسال پاس گل برای شهریار- انگار رامین رضاییان بیش از همه به دنبال قهرمانی است.
ابوالفضل جلالی پس از پیروزی استقلال برابر هوادار، به شادی ویژه با پسر کوچک رافائل سیلوا پرداخت.
نیمکت استقلال بعد از هر گل این تیم اوج هیجان و شادی را تجربه می‌کند.
تا حوالی سپیده دم، خیابان‌های تبریز محل جشن و شادی هواداران تراکتور بود.
بازیکنان استقلال خوشحالی خود در پایان بازی را با تشویق ایسلندی جالبی به نمایش گذاشتند و پیروزی را جشن گرفتند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل لیورپول عملکرد تیمش را ستایش کرد و گفت جشن گرفتنش مقابل دو بازیکن لیورپول بی‌احترامی به آنها نبوده است.
سعید مهری در روز محرومیت خود داخل زمین چمن رفت و در شادی بعد از برد کنار سایر بازیکنان بود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه تیمش بازی سختی با پرسپولیس داشت، گفت: این یک پیروزی معمولی بود و جشن و شادی را بعد از قهرمانی انجام می‌دهم.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با وستهم در جام حذفی گفت بازیکنانش شادی و هیجان قهرمانی در جام اتحادیه را پشت سر گذاشته و روی بازی‌های حساس بعدی تمرکز دارند
سرمربی استقلال شادی پس از گل تیمش را با هافبک مورد علاقه‌اش جشن گرفت.
شادی خاص و ویژه مجیدی در کنار زمین، با عنوان جشن پرشور فرهاد پس از گل برتری کلباء در رسانه های اماراتی وایرال شده است.
شهرهای مراکش بلافاصله پس از پایان دیدار مراکش و اسپانیا و صعود شیرهای اطلس غرق در شادی شدند.
اردبیل- اردبیلی‌ها به دنبال برد شیرین تیم ملی ایران در دومین بازی از رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جشن و شادی وصف‌ناپذیری را در خیابان‌های این شهر برپا کردند.
جشن و شادی در خیابان‌های تهران پس از برد تیم ملی مقابل ولز را مشاهده می‌کنید.
تبریز- مردم تبریز بعداز پیروزی شیرین تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در جام جهانی به خیابان‌ها آمدند و جشن و پایکوبی کردند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که امشب موفق شدند با شکست برزیل قهرمان جام بین قاره ای شوند، در مراسم دریافت کاپ قهرمانی خوشحالی نکردند. به نظر می‌رسد این اقدام بازیکنان تیم ملی واکنشی به تحولات اخیر کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ