یازدهمین قهرمانی متوالی بایرن، به طرز عجیبی کوچک‌ترین احساسی در میان ناظران فوتبال آلمان برنیانگیخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمس آذر قزوین در اولین میزبانی خود با دست خالی میدان را ترک کرد، اما اتفاق مهمی در این بازی به وقوع پیوست.
وزیر علوم و ICT کره جنوبی اخیراً مصاحبه‌ای انجام داده است که احتمال عرضه قابلیت ارتباط ماهواره‌ای در گلکسی S ۲۴ را تقویت می‌کند.
فوتبال مشهد گرچه نماینده‌ای در سطح لیگ برتر و حتی دسته اول ندارد، اما هیچ‌وقت خالی از اخبار هیجان‌انگیز نبوده است.
تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا برای بیست‌وششمین بار در تاریخ به مصاف یکدیگر می‌روند.
عربستان قصد دارد با پیشنهاد برگزاری سوپرلیگ، بار دیگر توجه فوتبال جهان را به خود جلب کند.
فرود هواپیماها در هوای بارانی و مه‌آلود، صحنه‌هایی جذاب را خلق می‌کند که البته هرگز خوشایند خلبانان، کادر پرواز و یا حتی مسافران نیست! فرود یک فروند بوئینگ ۷۴۷ باربری را در هوایی بارانی ملاحظه بفرمایید.
پروفسور «جیمز کاکس» (James Cox)، پژوهشگر ارشد این پروژه گفت: کشف اولیه ریشه ژنتیکی فنوتیپ منحصربه‌فرد کامرون، یک پیروزی و لحظه‌ای بسیار هیجان‌انگیز بود، اما یافته‌های کنونی، شرایط را جالب‌تر می‌کنند. با درک دقیق آنچه در سطح مولکولی اتفاق می‌افتد، می‌توانیم درک بیولوژی را آغاز کنیم و این امر، فرصت را برای کشف دارویی فراهم می‌آورد که شاید روزی بتواند تأثیرات مثبت گسترده‌ای را بر بیماران داشته باشد.
ماریو ژاردل برزیلی که بهترین گلزن خارجی تاریخ پورتو محسوب می‌شود، ابراز امیدواری کرد که طارمی با ماندن در این باشگاه، رکورد او را بشکند.
دیدار تشریفاتی اما جذاب ذوب آهن و هوادار با نتیجه 3-0 به پایان رسید.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس با سه رقمی کردن تعداد کلین‌شیت‌های خود در لیگ برتر، اکنون در آستانه کسب قهرمانی در لیگ قرار دارد.
لوبه در بازی چهارم فینال سری آ موفق شد ترنتینو را شکست دهد تا کار به بازی پنجم کشیده شود.
پلتفرم Watsonx شرکت IBM شبیه پلتفرمی است که اخیراً انویدیا معرفی کرده بود. هر دو سرویس طراحی شده‌اند تا به کسب‌وکارها اجازه ساخت، آموزش، گسترش مقیاس و پیاده‌سازی پلتفرم‌های هوش مصنوعی را بدهند.
IBM می‌گوید Watsonx مجموعه‌ای از مدل‌های تمرینی با داده‌های قابل ارزیابی گوناگون را ارائه می‌کند. برای مثال، می‌توان به داده‌هایی درزمینه تغییرات اقلیمی به‌منظور کمک به سازمان‌های مختلف پیرامون فجایع طبیعی دسترسی داشت. این شرکت در همین زمینه مشارکتی با ناسا داشته است تا با استفاده از یک مدل مبنایی زمین-فضایی (GeoSpatial) تصاویر ماهواره‌ای را به نقشه‌هایی با قابلیت ردیابی تغییرات حاصل از فجایع طبیعی و تغییرات اقلیمی تبدیل کند.
دروازه‌بانان ملی‌پوش دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک رقابتی نزدیک و هیجان‌انگیز برای دستیابی به دستکش طلای این فصل دارند.
شاگردان لوچانو اسپالتی با غلبه بر یوونتوس یک گام با قهرمانی زودهنگام در سری آ فاصله دارند.
یک احتمال هیجان انگیز برای فوتبال ایران در مراسم امشب بهترین‌های فیفا وجود دارد.
رامون دیاز می‌گوید الهلال بازی سختی مقابل فولاد داشته اما در نهایت موفق شده برتری خودش را ثابت کند.
یکی از شایعات نقل‌وانتقالاتی مطرح شده درباره استقلال، جذب احتمالی «مامه تیام» است.
ملاقات با افراد جدیدی که در بزرگ‌سالی با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما همه ما اکنون بیش از هر زمان دیگری هوس ارتباط اجتماعی داریم و برخی از ما خواهان پیوند‌های جدید و هیجان‌انگیز هستیم. این یعنی چه؟ ما اکنون در یک محیط عالی برای یافتن دوستان جدید هستیم.
ایستادن بر بام دنیا آرزوی بسیاری از کوهنوردان جهان بوده است، اما تصویربرداری با فناوری پیشرفته، هیجان ویژه‌ای به این مهم داده است.
در این مدت این صدا که به امانت در اختیارم بود در هیچ یک از برنامه‌های رادیو و تلویزیون و یا شبکه‌های اجتماعی استفاده نشده و امروز خوشحالم به وصیت استادم جامه عمل پوشاندم و امیدوارم با ایجاد شرایط لازم که آقای خسروی وفا ریاست محترم کمیته ملی المپیک وعده آنرا داده اند دوست داران جهان پهلوان تختی بتوانند صدای چند ثانیه‌ای تختی را که در المپیک ۱۹۶۴ توکیو از سوی استاد بهمنش ضبط شده بود را بشنوند.
به نظر می‌رسد هر بار که جام جهانی در آسیا برگزار می‌شود، با یک شگفتی بزرگ همراه است و این بار نوبت مراکش بود تا به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کند اما چقدر احتمال دارد بار دیگر آنها را در چنین موقعیتی ببینیم؟
ویدیوی معرفی بازیکنان قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ توجهات زیادی را به خود جلب کرده است
سرمربی تیم ملی ۱۱ بازیکن جدید را برای حضور در اردو به کمپ تیم‌های ملی فراخواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ