هواداران و طرفداران تیم پرسپولیس پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی که منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شد به خیابان‌ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند. هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید؛ و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. با این نتیجه، پرسپولیس ۶۶ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و استقلال جام قهرمانی را از آن خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بن افلک بازیگر ۵۰ ساله و جنیفر لوپز ستاره ۵۳ ساله یکشنبه شب برای شامِ عاشقانه بیرون رفتند تا اولین سالگرد ازدواج خود را جشن بگیرند.
جشن فرزندان غدیر با هدف گردهمایی دختران و بانوان ۱۲۰ کشور، تقدیر از دختران و همسران شهدای مدافع حرم، سخنرانی علیرضا پناهیان و سهیل اسعد، مداحی سید رضا تحویلدار و اجرای سید مهدی تحویلدار و نجم الدین شریعتی در حرم حضرت معصومه سلام الله علی‌ها برگزار شد.
روز جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ راهپیمایی جشن غدیر در تهران برگزار شد. تصاویری از این برنامه را مشاهده میکنید.
جشن ازدواج در ترکیه به ویژه در مناطق شرقی و کرد نشین آن و در میان خانواده های ثروتمند، با هدایای نقدی و طلایی قابل توجه همراه است.
عروسی سلطنتی ولیعهد اردن از هفته قبل با مراسم حنابندان آغاز و در ادامه با کنسرت ها و جشن های مختلف تداوم یافته و امروز مراسم اصلی با حضور 1700 مهمان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
در لحظاتی که هواداران النصر در ریاض جان قهرمانی را از دست رفته می‌دیدند، هواداران الاتحاد جده مشغول برپایی جشن و سرور بودند.
جشن اقتدار و مراسم استقبال رسمی از ناوگروه پرافتخار ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح یکشنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) با حضور فرماندهان عالی نظامی و مسئولان سیاسی در بندرعباس برگزار شد.
مراسم جشن ملی پرچم عصر شنبه (۱۲ فروردین ۱۴۰۲) با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی از سفرای کشور‌های خارجی به میزبانی شهرداری تهران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد.
سفیر عربستان سعودی در تاجیکستان در جشن نوروزی سفارت کشورمان در دوشنبه حضور یافت و با سفیر ایران در تاجیکستان دیدار و گفتگو کرد.
جشن دیپلماتیک نوروز ۱۴۰۲ عصر دوشنبه (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی از سفرا و رؤسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران در باشگاه دیپلماتیک وزارت خارجه برگزار شد. ایسنا، فارس و تسنیم ضمن اعلام این خبر، عکس‌هایی از این مراسم منتشر کردند.
مراسم جشن دیپلماتیک نوروز ۱۴۰۲ بعدازظهر امروز ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی سفرا و رؤسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران در محل باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد.
جشن نیمه شعبان در لبنان با مشارکت خیل عظیم دوستداران اهل بیت برگزار شد.
تالاری دو هزار ساله در یک ویلای باستانی ایتالیایی کشف شده است که از قرار معلوم محل برگزاری ضیافت‌های امپراتور روم و ژنرال‌هایش بوده است.
مراسم جشن حجاب گروهی از دانش آموزان کالج فارسی و بوسنیایی در راستای تشویق و ترغیب نسل جوان و مسلمان بوسنی و هرزگوین با رعایت فرهنگ و آداب و رسوم اصیل اسلامی برگزار شد. این دانش آموزان طی یک سال گذشته تصمیم گرفتند تا حجاب را برای همیشه به عنوان راه زندگی خود انتخاب کنند.
مراسم پویش پرچم افتخار به مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران به همراه مراسم نورافشانی و اجرای ویدئو مپینگ شامگاه امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در میدان آزادی تهران برگزار شد.
شادی خاص و ویژه مجیدی در کنار زمین، با عنوان جشن پرشور فرهاد پس از گل برتری کلباء در رسانه‌های اماراتی وایرال شده است.
حضور نصرت گوکچه سرآشپز معروف در مراسم جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین و لمس کاپ قهرمانی جام جهانی حواشی زیادی ایجاد کرد.
مردم عربستان در مناطق مختلف این کشور پیروزی تاریخی سبزپوشان مقابل آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ را جشن گرفتند.
وبگاه المسیره امروز تصاویری از حضور گسترده یمنی ها در مراسم جشن ولادت نبی اکرم (ص) در شهرهای صنعاء، صعده و الحدیده منتشر کرده اند که بیانگر حضور میلیونی مردم یمن در این مراسم است.
جشن هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس کشور کره شمالی در حالی برگزار شد که این کشور قانون جدیدی درباره استفاده از تسلیحات هسته‌ای تصویب کرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، این قانون جدید، مذاکرات خلع سلاح هسته‌ای را غیرممکن کرد.
به مناسبت هفتاد و چهارمین سالگرد تأسیس کره شمالی مراسم جشن بزرگی با حضور کیم جونگ اون و همسرش در پیونگ یانگ برگزار شد.
مراسم صد و نود و هفتمین سالگرد استقلال بولیوی شامگاه چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور رومینا گوادالوپه پرز راموس سفیر بولیوی در تهران و برخی از سفیران و رایزانان کشورها در تهران برگزار شد.
شورش ناگا طولانی‌ترین شورش در جنوب آسیا است. اما بزرگترین جناح مسلح ناگا، شورای ناسیونال سوسیالیست ناگالند (ایساک-مویوا) به مدت ۲۵ سال با دولت هند در آتش بس بوده است، زیرا مذاکرات صلح بر سر موضوع استفاده از پرچم ناگا و قانون اساسی به بن بست رسیده است.
جنگجویان خوشحال طالبان در خارج از سفارت سابق آمریکا در کابل اولین سالگرد به قدرت رسیدن جنبش را جشن گرفتند را جشن می‌گیرند، در حالی که این رژیم حقوق زنان را زیر پا گذاشته و ملت به سمت فقر و بدبختی حرکت می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ