سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه تیمش بازی سختی با پرسپولیس داشت، گفت: این یک پیروزی معمولی بود و جشن و شادی را بعد از قهرمانی انجام می‌دهم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان سعید دقیقی موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی شدند.
بازیکن اسبق استقلال بابت سوال کنایه‌آمیز در پایان دیدار با پرسپولیس با کمک همراهانش خشم خود را فرو خورد و راهی اتوبوس این تیم شد.
پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در آخرین بازی سرخ‌پوشان در سال ۱۴۰۱ در رختکن این تیم حواشی به وجود آمد.
علیرضا منصوریان بار دیگر مقابل تیم سابق خود استقلال شکست خورد. به این ترتیب نخستین باخت این مربی که سه هفته قبل به جای جواد نکونام انتخاب شد، امروز در خانه این تیم رقم خورد. ساپینتو با این پیروزی در جدول رده‌بندی 46 امتیازی شد و از پرسپولیس عبور کرد
سپاهان با شکست پرسپولیس، فاصله با نزدیک‌ترین رقیب خود را به چهار امتیاز افزایش داد و حالا استقلال در صورت شکست فولاد می‌تواند جای پرسپولیس در رده دوم را بگیرد
وحید کاظمی دو قضاوت موفق در تبریز داشت؛ یکی برای شکست استقلال و دیگری در جریان پیروزی دراماتیک پرسپولیس.
سرمربی تراکتور پس از شکست برابر پرسپولیس گفت به بازیکنانش بابت تلاشی که در این مسابقه داشتند، افتخار می‌کند.
کادرفنی پرسپولیس بابت همراهی هافبک شماره 88 سرخپوشان در جدال با سپاهان رضایت داد.
هواداران حاضر در استادیوم آزادی، بعد از شکست برابر هوادار، علیه بازیکنان خودی شعار سر دادند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از باخت به هوادار در نشست خبری حاضر نشد.
تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی برابر هوادار در هفته بیستم موقتا به صدر جدول برگردد، با اشتباه عجیب یک بازیکن تعویضی نتیجه را واگذار کرد و سومین شکست فصل را پذیرفت.
تیم پرسپولیس در دربی جوانان تهران موفق شد استقلال را با یک گل شکست دهد.
پرسپولیس بعد از شکست جنجالی مقابل فولاد، این مرتبه مقابل هوادارانش برابر آلومینیوم اراک بازی می‌کند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به جذاب تر شدن رقابت چهار تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم گفت: باخت پرسپولیس باعث افزایش انگیزه سه تیم دیگر برای کم کردن فاصله شد.
پرسپولیس در حالی با درخشش بازیکنان سابقش برای دومین مرتبه شکست خورد که بار دیگر موعود بنیادی‌فر قاضی میدان بود.
نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد در حالی با شکست صدرنشین همراه بود که آمار این دیدار به سود تیم بازنده بود!
ملوان بعد از باخت مقابل پرسپولیس، ۶ بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته است.
رضا نورمحمدی کاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید: کارلوس کی‌روش باید بابت سنگین‌ترین شکست تمام ادوار تاریخ فوتبال ایران در جام‌های جهانی مقابل انگلیس و خوردن ۶ گل از فوتبالدوستان ایرانی عذرخواهی می‌کرد.
تراکتور پس از شش شکست متوالی مقابل پرسپولیس، با تفکرات قربان بردیف به پیروزی دست یافت و اولین باخت شاگردان گل‌محمدی را در فصل جاری رقم زد. ترابی در دقایق پایانی یک پنالتی جنجالی را از دست داد.
پرسپولیس پس از دو سال و دو ماه در دیدار خانگی به میزبانی ورزشگاه آزادی شکست خورد.
تراکتور بعد از شش شکست متوالی مقابل پرسپولیس، با تفکرات قربان بردیف به پیروزی دست یافت و اولین باخت شاگردان گل‌محمدی را در فصل جاری رقم زد. ترابی در دقایق پایانی یک پنالتی جنجالی را ازدست داد
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر برابر تراکتور شکست خورد و ضمن رقم زدن نخستین باخت این فصل، فرصت خوبی را برای ایجاد اختلاف با استقلال در صدر جدول از دست داد.
هوادار تهران علی‌رغم شکست سه‌گله مقابل پرسپولیس موفق به باز کردن دروازه بیرانوند شد و مالکیت بیشتری نیز از مدعی جدی قهرمانی در این بازی داشت‌.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار با فولاد خوزستان شکست خورد تا ضمن ثبت اولین باخت این فصل، صدر جدول را به پرسپولیس بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ