شادی بی حد و حصر امیر قطر، شیخ تمیم پس از پیروزی آرژانتین مقابل چشمان امانوئل مکرون رییس‌جمهور فرانسه را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصدومیت علی حاجی پور، بازیکن والیبال در بازی با آرژانتین شوکه کننده بود. تصاویر دیده نشده این اتفاق را ببینید.
تصاویری دیده نشده از مازیار لرستانی در مراسم اکران فیلم پسر انسان در فضای مجازی پربازدید شده است.
فیلمی دیده نشده از وقتی که اسفندیار رحیم مشایی قاری قرآن یک برنامه با حضور هاشمی رفسنجانی بود را ببینید.
تصاویری زیبا از میدان نقش جهان اصفهان را در این ویدئو مشاهده می‌کنید. این فیلم را فرهاد خبازان گرفته است.
در نزاع دسته جمعی که بین گروهی از مسافران در اطراف ماهان رخ داده، متاسفانه چند نفر مجروح و یک بانوی ۵۹ ساله نیز فوت شده‌ است.
ویدئویی که دراز کشیدن یک پسربچه روی مار پیتون غول پیکر را به تصویر می کشد به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. در این ویدئو این پسربچه در حالی که روی مار لم داده، مشغول بازی با تلفن همراهش دیده می شود.
تلویزیون دولتی روسیه تصاویری از حضور رمضان قدیروف، رهبر چچن را در میان نیرو‌های خود قبل از اعزام به جنگ در اوکراین پخش کرده است. در تصاویر منتشر شده قدیروف از یکی از سربازان قدردانی می‌کند و از سوی دیگر طی مراسمی که در گروزنی، پایتخت چچن ترتیب داده شده بود، برای آنان سخنرانی کرد. گزارش شده است که حدود ۲۵۰۰ سرباز چچنی آماده اعزام به خطوط مقدم جنگ اوکراین هستند و بیشتر آن‌ها پس از گذراندن یک تعطیلات کوتاه به اوکراین بازخواهند گشت.
لحظات پیش یک زمین‌لرزه نسبتاً شدید کابل را تکان داد. هنوز از خسارات و تلفات احتمالی این زمین‌لرزه و این‌که دیگر در کدام بخش‌های کشور احساس شده، جزییات در دست نیست. خبرگزاری فرانسه هم از احساس شدن زلزله شدیدی به قدرت ۷.۷ ریشتر در پاکستان خبر داده است.
فیلمی جالب و دیده نشده در سال ۷۲ از افتتاح خط تولید پراید و رانندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی با این خودرو را ببینید.
آسوشیتدپرس اخیرا تصاویری از چند جنگجوی کی‌یف در دونتسک را منتشر کرده که در یکی از آنها، یک نظامی با نشان داعش روی بازوی چپش دیده می‌شود. این اخبار به صورت ویژه توسط رسانه‌های روس مورد بازتاب قرار گرفته است.
تصاویری جدید از زلزله چند روز گذشته در یک استخر در ترکیه را مشاهده کنید.
با مقایسه‌ی تصاویر ماهواره‌ای قبل و بعد از زلزله، حرکت زمین به خوبی دیده می‌شود.
برای اولین بار ویدئویی با کیفیت از سال ۱۳۲۳ اشغال ایران توسط متفقین منتشر شده است. در این ویدئو که برای اولین بار با کیفیتی بالا به نمایش در می‌آید، تصاویری کمیاب از تهران و ایران در زمان اشغال توسط ارتش‌های متفقین در سال ۱۳۲۳ را مشاهده می‌فرمایید. از جمله مکان‌های تصویربرداری شده در این ویدئو می‌توان به سر در باغ ملی، عمارت قزاق خانه، ساختمان اولیه بانک ملی در خیابان فردوسی، میدان توپخانه و عمارت بلدیه، موزه‌ی ایران باستان، مجلس شورای ملی در بهارستان و مسجد سپهسالار اشاره کرد. همچنین تصاویری از میدان‌های نبرد، رژه‌ی ارتش‌های متفقین، سربازان روس، انگیلیسی، امریکایی و فرانسوی، به همراه خودرو‌های زرهی ایشان دیده می‌شود. از دیگر اشخاص تصویربرداری شده در این ویدئو محمدرضا شاه پهلوی در سال‌های ابتدایی سلطنتش است که با فرماندهان نیرو‌های متفقین در کاخ گلستان گفتگو می‌کند.
ویدئویی منتشر شده که در آن نیرو‌های اوکراینی تانک‌ها و سربازان روسی را با موشک‌های ضد تانک آمریکایی جاولین منفجر کردند. در این تصاویر، تانک‌های روسی درحال انفجار و در میان شعله‌های آتش دیده می‌شود.
آذرخش گلوله‌ای (Ball lightning)، پدیده‌ای است که بیشتر اوقات در هنگام طوفان‌های شدید همراه با رعد و برق رخ می‌دهد. این پدیده به‌صورت توده‌ای از هوا با تابش شدید به شکل کره به‌مدت چند لحظه دیده می‌شود. تصاویر زیر یکی از این موارد را به نمایش گذاشته است.
تصاویر ماهواره‌ای Maxar از شهر ماریوپول در شرق اوکراین، که در مارس ۲۰۲۲ و نوامبر ۲۰۲۲ گرفته شده است، تغییرات متعددی را نشان می‌دهد که از زمان محاصره این شهر توسط روسیه در ماه مارس و خسارات گسترده ناشی از هفته‌ها حملات هوایی و توپخانه‌ای رخ داده است. بر اثر بمباران‌ها در سرتاسر شهر، ده‌ها ساختمان بلندمرتبه تخریب شده یا آسیب‌دیده است. یک مجتمع نظامی جدید روسیه در مرکز شهر ساخته شده است و قبرستان اصلی شهر گسترش قابل توجهی در تعداد قبر‌های خود داشته است.
فاس نوشت: تروریستها راکبان مسلح دو موتور سیکلت در تصویر دیده می‌شوند که قبل از ارتکاب به جنایت با سلاحی که احتمال می‌رود کلاشینکف باشد در حال شلیک به دوربین های نظارتی هستند.
هلیکوپتر‌های تهاجمی روسیه انبوهی از موشک‌ها را به سمت مواضع نظامی اوکراین شلیک کردند. در این تصاویر منتشر شده توسط وزارت دفاع روسیه، هلیکوپتر‌های روسیه در حال شلیک چندین موشک دیده می‌شوند.
گفته شده این ویدئو توسط دوربین دربازکن تصویری گرفته شده است. او باور دارد که چیزی که دیده به هیچ عنوان یک پهپاد نبوده است. همچنین نوع فیلم گرفته‌شده برخی‌ها را قانع کرده که ساختگی نیست.
در تصاویر منتشر شده گروهی از سربازان روسی را می‌توان دید که به صورت دراز کشیده اند و دست هایشان را از پشت بسته اند. در تصاویر دیگر، گروهی از سربازان روس در باغی دیده می‌شوند که به اسارت درآمده‌اند.
تفنگداران دریایی آمریکا تصاویر جدیدی از حمله انتحاری اوت ۲۰۲۱ نزدیک فرودگاه کابل که بیش از ۱۰۰ کشته برجای گذاشت را منتشر کردند.
ویدیویی دیده نشده از درون ضریح مطهر سقای کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ