در حضور تمام دوربین‌های رسانه‌های داخلی و خارجی، جام قهرمانی را بالا می‌برند و شادی نمی‌کنند. اما تصاویری با چند دقیقه فاصله در رختکن ضبط شده روایت دیگری دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی اتحاد کلباء باورش نمی‌شد پیروزی تیمش مقابل شارجه از دست رفته است.
فدراسیون بین‌المللی شطرنج با انتشار عکسی، به روز سخت جام جهانی ۲۰۲۳ باکو که با پیروزی بزرگ ملی‌پوش ایران در نبردی ۶ ساعته برابر استاد بزرگ روسیه همراه بود، اشاره کرده است.
اگر فرد مورد علاقه شما از مشکلی رنج می‌برد، ممکن است فکر کند باید به تنهایی به مقابله با آن برود؛ چون نمی‌خواهد با مشکلاتش سر بار مردم باشد و از مردم تقاضای کمک نخواهد کرد. به او متذکر شوید بیشتر افراد تمایل دارند به او کمک کنند.
خروج یحیی گل‌محمدی از جلسه هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس با هجوم خبرنگاران به خودروی او همراه بود.
شاید تصور کنید تجربه حس غم فقط می‌تواند روحیه شما را تخریب کند، اما در واقع با برخورد صحیح می‌تواند سازنده باشد.
پزشکان و پرستاران بار مهاجرت بسته اند و شاید بتوان گفت برای اولین بار شاهد جدایی‌ای نادر و بی سابقه در تاریخ وطن هستیم. پزشکان و پرستاران مردم خود را ترک گفته با انگیزه‌های متفاوت به سرزمینی دیگر می روند. داستان این جدایی نادر از وطن را از هر زاویه ای روایت کنیم غم بار است.
تماشای اتفاقاتی که پس از سوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه باهنر کرمان در حال رقم خوردن بود، چیزی نبود که کسی دوست داشته باشد، ببیند.
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. چه در دولت‌های قبلی و چه حالا مسئولین درجه یک که می‌آیند خدمت ایشان سراغ ندارم که در جلسه‌ای سفارش مردم و معیشت مردم را نکرده باشند. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.
گلپایگانی درباره رهبر معظم انقلاب گفت: گاهی هدایای بسیار ذی‌قیمتی هم برایشان می‌آورند که یا قبول نمی‌کنند و یا اصلاً نگه نمی‌دارند و سریعاً به جایی واگذار می‌کنند. اگر این را بخواهم بگویم، شاید درست نباشد. فرزندان ایشان هم همگی مستاجرند و اجاره می‌پردازند. کدام آقازاده‌ای این‌طور زندگی می‌کند؟ همه ساده‌زیست و بی‌آلایش هستند. فرزندانشان را اینطوری تربیت و بزرگ کرده‌اند.
رضا درویش بعد از پایان بازی نای بلند شدن و ترک ورزشگاه را هم نداشت.
امیرعبداللهیان: تجمعات مسالمت آمیزی که در پی فوت غم انگیز خانم مهسا امینی در کشور من برگزار شد نمایانگر روحیه همبستگی و همدردی مردم ایران با یک دختر جوان هموطن آنها بود. اما این تجمعات مسالمت آمیز بواسطه دخالت عناصر تروریستی به خشونت کشیده شد.
ستاره ایرانی پورتو گلزنی مقابل یک تیم بزرگ اروپا را به بازی برگشت کشاند.
یکی از رسم و رسومات عجیب مردم ترکیه، این است که مردان برای تسکین درد‌ها و رنج‌های خود می‌بایست خاکستر را میل کنند.
مرگ غم انگیز کودک روستایی هنگام دعوای سگ ها
در آرامش استراحت کن ما تو را فراموش نمی کنیم، ای مرد زیبا. این بخشی از بیانیه مالاتیا در واکنش به مرگ ایوب است.
تنهایی، احساسی است که بیشتر مردم آن را تجربه می‌کنند، اما با گام‌های بسیار ساده می‌توان این احساس را از خود دور نگه داشت.
کاری از دست مرد ۳۷ ساله کروات در مقابل رقص پا، شوت و پاس‌های هم‌نوع او در آرژانتین برنیامد تا او با گریه زمین لوسیل را ترک کند.
آلیسون بکر، دروازه بان سلسائو، پس از حذف برزیل از جام جهانی مدعی شد نمی تواند این درد را فراموش کند.
طرفدار معروف ایران در قطر شاید غمگین‌ترین تماشاگر حاضر در ورزشگاه الثمامه بود.
دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان بهترین پاسور فصل پرسپولیس تا اینجای لیگ، امیدوار بود بتواند نظر کارلوس کی روش را جلب کند که در نهایت این هدف او محقق نشد.
داستان غم انگیز خواهر و برادری که ربوده شدند
ضرغامی با اعلام اینکه در دو ماه اخیر شاهد این هستیم که شهر سراسر غم است، اظهار کرد: هنوز بنر‌های عزاداری ماه‌های محرم و صفر در شهر وجود دارد با اینکه وارد فضای شادی رسیده‌ایم و مردم به این شادی و تغییر احوال نیاز دارند.
سر آخر برگزارکنندگان کوتاه می‌آیند و میکروفن را به این فرد می‌رسانند و او با خوانش غم انگیز و زیبای خود حاضران در هیئت بهمئی‌های اسلام آباد بهبهان را شگفت زده می‌کند. آن‌ها سپس دوربین‌های خود را به کار می‌گیرند تا نوای او را ثبت و ضبط کنند. خواندن او ادامه پیدا می‌کند و مردم دور این مرد حلقه می‌زنند و سینه زنی خود را از سر می‌گیرند. صدایی از پشت دوربین به گوش می‌رسد؛ او از فیلمبردار سوال می‌کند که آیا دوربین مخفی است؟ اما جواب مبهم است و نمی‌توان آن را حدس زد.
دلتنگی عصر جمعه، هفتم آذر ماه با غم سنگین از دست دادن دانشمندی وارسته توأمان شد. دست پلید ترور یک دانشمند هسته‌ای کشور را به شهادت رساند و جهان را از نعمت وجود محسن فخری‌زاده، این مرد گمنام ولی سربلند محروم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ