متهم اصرار داشت که علت فوت همسرش مصرف قرص بوده است، اما با توجه به اینکه ادله و شواهد علیه او بود، متهم شناخته شد و پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد،، اما قبل از رسیدن موعد محاکمه پدر لیدا از قصاص قاتل فرزندش اعلام گذشت کرد و به این ترتیب متهم بزودی به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در خلاصه داستان «قاتل و وحشی»  آمده است:  «"زیبا" مهیای عروسی دخترش می‌شود که به‌طور اتفاقی اسیر یک باند گانگستری مخوف می‌شود. او سعی می‌کند از این بند خود را رها کند. وقت زیادی ندارد، چون دخترش نیز بی‌خبر از همه‌چیز عازم همان‌جاست و این اتفاقی است که نباید بیفتد. "زیبا" برای نجات خود و دخترش می‌جنگد».
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
میکروب‌ها ذرات شیمیایی خاک را به مواد مغذی قابل جذب توسط گیاهان تبدیل می‌کنند. داده‌های یک تحقیق نشان داد که خاک تیره آمازون، حاوی میکروارگانیسم‌هایی است که در تبدیل این مواد مغذی در خاک بهتر عمل می‌کنند و بنابراین شرایط رشد گیاه در این خاک مناسب‌تر است.
با توجه به اینکه به نظر می‌رسید پسرعموی بی‌رحم این جنایت هولناک را با همدستی افراد دیگر انجام داده باشد، اما وی در بازجویی‌های فنی اصرار داشت که این قتل را به تنهایی انجام داده و پس از تحقیقات پلیس نیز مشخص شد قاتل در این جنایت همدستی نداشته است.
بازیکن داماش در اقدامی قابل تقدیر بعد از اینکه متوجه آتش سوزی در طبقه دیگر ساختمان‌شان شد، جان خود را به خطر انداخت و با آسیب شدیدی مواجه شده است.
بازیکن داماش در اقدامی قابل تقدیر بعد از اینکه متوجه آتش سوزی در طبقه دیگر ساختمان‌شان شد، جان خود را به خطر انداخت و با آسیب شدیدی مواجه شده است.
یک بیماری کشنده و به سختی قابل تشخیص ده سال است که درختان ارزشمند زیتون جنوب ایتالیا را به نابودی کشانده است. اکنون مسئولیت نجات این درختان برعهده یک جوخه بسیار آموزش دیده از سگ‌ها می‌باشد.
قهرمان ووشوی ایران و آسیا به قاتل برادرش پای چوبه دار رضایت داد تا جان یک جوان را نجات دهد.
رشت- دادستان مرکز گیلان گفت: با رضایت اولیای دم قاتل از اجرای حکم قصاص در رشت نجات یافت.
گذشت اولیای دم ؛ قاتلی را در چهارباغ نجات داد
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که کودکان یمنی در نتیجه محاصره و تجاوز هشت ساله ائتلاف متجاوز سعودی، همچنان در معرض کشتار، آوارگی و بیماری قرار دارند.
زن جوان می‌گوید با اینکه شوهرش متهم به قتل شده، همه تلاشش را برای نجات او انجام خواهد داد.
متهم به قتل گفت: روز حادثه وقتی به خانه رفتم پسرخاله‌ام را هم در آنجا دیدم و عصبانی شدم. ناخواسته با خواهرم درگیر شدم و از سر عصبانیت یک چاقو برداشتم و با آن ضربه‌ای به او زدم. آن زمان به درستی نمی‌دانستم که چه می‌کنم، اما وقتی به‌خودم آمدم خواهرم جانش را از دست داده بود و از سر ترس فرار کردم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای دوستی که هوو شد!/ اخاذی از صاحبکار با تهدید اینستاگرامی/ صدور کیفرخواست متهم پرونده قتل ۱۰ نفر در رفسنجان/ خودکشی ساختگی برای اثبات عشق/ ماجرای دلخراش قتل برادر با چاقو و دستمال/ خانواده مقتول قاتل پسرشان را بخشیدند/ درگیری مرگبار فرزندان طلاق!/ نجات دختر زندانی با کمک نیکوکاران
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت تبهکار شب‌های مشهد/ اعتراف پسر به قتل پدر با اسلحه شکاری/ کلاهبرداری با دریافت بیعانه برای خرید لوازم خانگی/ جنایت ناخواسته به خاطر یک زن/ سرکرده «تبهکاران شب» در پوشش زنانه!/ حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد/ مرگ تلخ مرد ۴۰ ساله در شعله‌های آتش/ بستری متهم در تیمارستان قبل از محاکمه
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با ذوب آهن در هفته نهم لیگ برتر مشخص شد. بازگشت عارف غلامی و نیمکت نشینی قایدی از نکات قابل توجه این ترکیب است.
قاضی حسین‌پور چند سال قبل، بعد از ماجرای فروش خودنویس‌اش، در یکی از برنامه‌های تلویزیونی به‌عنوان چهره مردمی انتخاب و به‌عنوان قدردانی و یادبود جامی به او هدیه شد. بعد از ماجرای این پرونده قتل، قاضی حسین‌پور تصمیم گرفت این جام را بفروشد تا شاید با پول آن بخشی از دیه ۲۰۰ میلیون تومانی فراهم شود. در این شرایط بود که او هدیه‌اش را به فروش گذاشت. من هم آن را ۲۵۰ میلیون تومان به همراه پیراهن‌های تیم ملی کشتی خریداری کردم.
۱۱ سال قبل مردی در جریان یک درگیری زنی را به قتل رساند و به قصاص محکوم شد. در طول این سال‌ها ۸ نفر از اولیای دم مقتول خواهان قصاص شدند و ۴ بار مرد میانسال به پای چوبه‌دار رفت. اما هر بار با تلاش واحد صلح و سازش مهلت گرفت.
دقایقی پیش ماموران پلیس پیشگیری پایتخت در اقدامی قابل تحسین جان یک شهروند را نجات دادند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق از همسری که با کارش ازدواج کرده بود/ وحشت در پشت بام!/ انفجار پاور بانک خانه را به آتش کشید/ کلاهبرداران اعزام به سفر زیارتی به چنگ پلیس افتادند/ ردپای زن آشنا در قتل مهندس میانسال/ ماجرای باند مخوف زورگیری از گردشگران/ بخشیدن مهریه برای نجات برادر از قصاص/ تصادف اتوبوس زائران کربلا در آزادراه تهران ساوه
خانواده دختر تحصیلکرده، قاتل فرزندشان را بخشیدند. مردی که پنج سال قبل پس از قرار با این زن ماساژور او را با ضربات مشت به قتل رساند. این مرد که بوکسور و کارمند بود، پس از ضربه‌های مشت، کار این زن را تمام کرد. او در ایستگاه آخر زندگی‌اش قرار گرفته بود و پای چوبه دار رفت، اما در لحظات آخر درست وقتی که دیگر ناامید شده بود، خانواده این زن جوان با حضور در دادسرای جنایی پایتخت رضایت خود را اعلام کردند. به این ترتیب مرد بوکسور از مجازات اعدام رهایی یافت و به زندگی بازگشت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به خاطر سفر‌های همسر/ خانواده عروس را فریب دادیم، چون پسرم معتاد بود!/ نجات ۴ صیاد لنج غرق شده/ پلیس اخاذی از صاحب نیسان را ناکام گذاشت/ قتل دختر جوان مقابل چشمان پدر بیمار/ قصاص و شلاق، مجازات قاتل همسر دوم/ بیدارخوابی در زیرزمین برای قتل نامادری!/ راننده تاکسی اینترنتی سارق طلافروشی را لو داد
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۶۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۷۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
شرکت سپرده گذاری زیرساخت های لازم برای تعیین تکلیف سودهای سنواتی سهامداران را آماده کرده به زودی امکان پرداخت آن به سهامداران مربوطه میسر خواهد شد بنابراین از تمامی سهامدارانی که تاکنون اقدام به سجامی شدن نکردند درخواست می‌شود هرچه سریعتر در سجام ثبت‌نام و مراحل تکمیل احراز هویت خود را انجام دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ