رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: در اتفاقات اخیر موضوع در حقیقت، فوت یک خانم نبود بلکه علت آن دستاورد‌های ملت ایران به ویژه در حوزه علم و فناوری است، دشمنان اعتراف می‌کنند که اژد‌های ایران بیدار شده و دستیابی ایران به علومی مانند انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز به عنوان یکی از قوی‌ترین و سخت‌ترین رشته‌های دانش را برنمی‌تابند به گونه‌ای که یک مجله علمی آمریکایی اذعان کرده ایران در ۳۰ سال گذشته به اندازه ۳۰۰ سال پیشرفت کرده و همین علت حوادثی، چون اغتشاشات اخیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امام جمعه گچساران گفت: خانمی که می‌خواهد وضعیت رضاخانی (کشف حجاب) را اجرا کند، پس نباید اجازه داد و مسئولین باید منطقی و قانونی این موضوع را حل کنند و اگر نشد آتش به اختیار وارد عمل خواهیم شد.
رئیس‌جمهور در جمع مردم شادگان گفت: انسجام در استان خوزستان مثال‌زدنی است؛ به هیچکس نباید اجازه داد وحدت مردم را مخدوش کند.
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای آورد: اعلام روز جهانی قدس نشان داد، مشکلات مسلمانان به هم پیوسته‌ است و آنان نباید اجازه دهند که دشمنان در جهان اسلام تفرقه‌اندازی کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جامعه اسلامی ۴۵ سال پیش علیه برهنگی و کشف حجاب قیام کرده و از سویی ۹۰ سال پیش در دوره رضاخان در گوهرشاد پای ارزش‌های انقلابی اسلامی ایستاده است. اینچنین جامعه‌ای اجازه به بازگشت به دوران جاهلی را نخواهد داد.
امام جمعه مشهد با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد که تجاهر به فسق صورت بگیرد، افزود: بنده عرض می‌کنم که بی‌حجاب هم ضداسلام است و هم ضدقانون. بی‌حجابی هم دین شکنی است و هم قانون‌گریزی.
سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نجباء عراق تأکید کرد که نباید اجازه داد نفت عراق به رژیم صهیونیستی صادر شود.
امیرعبداللهیان، ضمن محکوم کردن این حادثه با اشاره به سوء استفاده دشمنان دو کشور از حادثه امروز تأکید کرد، نباید اجازه دهیم که این حادثه بر مناسبات دو کشور تأثیر منفی بگذارد.
قالیباف تأکید کرد: ما می‌توانیم در صحنه منطقه‌ای و جهانی روابط خوبی با هم داشته باشیم و هر قدر کشور‌های منطقه با هم نزدیک باشند به نفع منطقه است و نباید اجازه داد کشور‌های فرا منطقه‌ای در این زمینه دخالت کنند.
رشت- رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه توسعه استان باید سازگار با محیط زیست باشد، گفت: نباید اجازه داد عده ای به بهانه سرمایه گذاری، سرمایه های استان را به غارت ببرند.
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه فساد باید در ابتدای امر شناسایی شود، گفت: نباید اجازه داد زمینه رشد فساد فراهم شود و در نهایت امر با آن مقابله کرد، در چنین شرایطی نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود.
جانشین رئیس جمهوری در شورای اجتماعی کشور ادامه داد: البته سهم معلمان و مدیران مدارس بسیار مهم است و باید با مسئولیت شناسی به نقش خطیرشان در کمک به مدیریت فضای مدارس عمل کنند.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا می‌گوید نباید اجازه داد عده‌ای از مطالبه و اعتراض مردم سودجویی کنند، حرف مردم را به حاشیه ببرند و ناامنی و هرج و مرج ایجاد کنند. مسئولان باید از اعتراضات مردم صیانت کنند.
امیرعبداللهیان حکم صادره از سوی دادگاه سوئد برای حمید نوری را فاقد هرگونه وجاهت و صلاحیت قانونی دانست و اظهار کرد: نباید اجازه داد طرفی ثالث در راستای منافع گروهی و یا سیاسی خود بر روابط تاریخی و عمیق دوکشور تاثیر سوء بگذارند.
امیرعبداللهیان حکم صادره ازسوی دادگاه سوئد برای آقای حمید نوری رافاقد هرگونه وجاهت وصلاحیت قانونی دانست وگفت: نباید اجازه داد طرفی ثالث درراستای منافع سیاسی بر روابط دوکشور تأثیر سو بگذارد.
قدرت‌های جهانی باید در رویکرد فعلی خود در قبال برنامه جامع اقدام مشترک تجدید نظر کرده و تلاش‌های اسرائیل برای جلوگیری از توافق دیپلماتیک را رد کنند.
نباید اجازه دهیم مردم را به نظام بدبین کنند و اگر در این مساله قصوری یا تقصیری متوجه کسی باشد، باید شفاف به مردم گفته و از این پس طوری رفتار شود که شاهد چنین مسائلی نباشیم.
نباید اجازه دهیم مردم را به نظام بدبین کنند و اگر در این مسئله قصوری یا تقصیری متوجه کسی باشد، باید به صورت شفاف به مردم گفته شود و از این پس طوری رفتار شود که شاهد چنین مسائلی نباشیم
نباید اجازه دهیم مردم را به نظام بدبین کنند و اگر در این مسئله قصوری یا تقصیری متوجه کسی باشد، باید به صورت شفاف به مردم گفته شود و از این پس طوری رفتار شود که شاهد چنین مسائلی نباشیم
نباید اجازه دهیم مردم را به نظام بدبین کنند و اگر در این مسئله قصوری یا تقصیری متوجه کسی باشد، باید به صورت شفاف به مردم گفته شود و از این پس طوری رفتار شود که شاهد چنین مسائلی نباشیم
یزد- رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر لزوم برخورد قاطع با مجرمان جرائم خشن تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد افرادی با اقدامات خود باعث ایجاد ناامنی در جامعه شوند.
یزد- رئیس قوه قضاییه گفت: یزد در حوزه های مذهبی و فرهنگی زبانزد خاص و عام است و نباید اجازه داد که به این فرهنگ خدشه وارد شود.
بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت خارجه دولت موقت طالبان، متقی در این دیدار خواستار افزایش میزان دادوستد اقتصادی بین دو کشور و ایجاد تسهیلات در بخش تجارت و ترانزیت شد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار داشت: «ما برای تمجید از [استقلال‌طلبی]تایوان به آنجا رفتیم. ما به آنجا رفتیم تا دوستی خود را نشان دهیم، تا بگوییم چین نمی‌تواند تایوان را منزوی کند».
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید زیارت اربعین، «آسان»، «ارزان» و «دلنشین» شود، خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد عده‌ای در ایام اربعین کالا و خدمات را برای زائران گران کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ