مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: مردی ۴۰ ساله هنگام کندن یک چاه در حاشیه شهر مشهد به علت گاز گرفتگی فوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات برای رازگشایی از مرگ زنی که بعد از درگیری با شوهرش به طرز مرموزی جان باخته است با انتقال جسد به پزشکی قانونی آغاز شده است. این در حالی است که یکی از فرضیه‌ها خودکشی و دیگری همسرکشی است.
در تصادفی دلخراش هفت هوادار تیم محبوب کورینتیانس جان خود را از دست دادند.
«لولیتا» ۲۲۶۷ کیلوگرم وزن داشت و در یک مخزن آب به اندازه‌های ۲۴ و ۱۱ متر با عمق شش متر نگهداری می‌شد.
عصر چهارشنبه بیست و پنجم مرداد سقوط مرگبار مرد جوانی از پنجره طبقه چهارم خانه‌ای در غرب تهران به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد.
الکس کالینز، ستاره فوتبال آمریکایی در تصادف با موتورسیکلت جان خود را از دست داد.
صبح روز دوشنبه یکی از همسایه‌ها که اتاقک مجاور را اجاره کرده بود، چشمش به جسد زن جوان افتاد و فورا صاحبخانه را خبر کرد. او هم موضوع را به پلیس اطلاع داد. جسد زن جوان در اتاقک افتاده بود و علت مرگ او مشخص نبود.
مرگ دومین فوتبالیست آبادانی؛ اینبار گرمای هوا
مرگ گروگان با پرت شدن از خودرو
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: چهار کارگر شاغل در کارگاه جمع آوری ضایعات در روستای گچی که یکی پس از دیگری برای نجات جان همکاران خود وارد چاه حاوی گاز‌های سمی شدند، دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: باید با مسببان مرگ کودکان اهوازی به دلیل سقوط در چاه فاضلاب در هر سمتی که باشند قاطعانه برخورد کرد.
اهواز- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تسلیت مرگ کودک اهوازی در پی سقوط در چاه فاضلاب، گفت: کمیته‌ای برای ارزیابی موضوع به اهواز اعزام شده است‌.
اهواز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به دلیل مرگ دختربچه اهوازی به دلیل سقوط در چاه فاضلاب ، بازداشت شد.
رییس شورای بخش چاهان گفت: روزانه بیش از هزار دانش‌آموز به علت نبود سرویس مدرسه با وانت و موتورسیکلت به مدرسه می‌روند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تنبیه بدنی پسر دانش آموز از سوی معلم/ شلیک‌های مرگبار مرد مسلح به همکارانش/ درخواست طلاق بعد از ۱۰ بار خواستگاری/ شکایت دختر فروشنده از مشتری آزارگر/ قتل مرد جوان به دلیل ندادن پول غذا/ فاجعه‌ای به رنگ خون!/ مرگ مرد کنج یاب در چاه ۱۲ متری
مرگ مرد کنج یاب در چاه 12 متری
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: این فرد که برای تعمیر چاه به عمق ۱۲۰ متری آن رفته بود و در آنجا گرفتار شده بود با تلاش پنج ساعته آتش نشانان، جسم بی جانش به بیرون از این چاه آب‌دار منتقل شد و علت دقیق گرفتار شدنش در دست بررسی است.
ملکی خاطرنشان کرد: بدلیل سست شودن و وجود انواع گازهای سمی عملیات به سختی در داخل چاه ادامه دارد که پس از پایان عملیات اگر فردی در عملیات جستجو توسط آتش نشانان پیدا شد، اطلاع رسانی خواهد شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درگیری مرگبار در بند ۸ زندان لاکان/ چاه ۱۲ متری دختر جوان را بلعید/ ماجرای زنی که هوویش را دید!/ مرگ مغزی به خاطر جراحی زیبایی بینی/ نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد/ ۲ برادر قتل را منکر شدند/ جنایت هولناک قاتلان اجاره ای!/ اعتراف شوهر عصبانی به قتل هولناک همسر وسواسی
عصر یکشنبه ۱۹ تیر مشخص شد دختری ۴ ساله به نام معصومه به داخل چاهی در فضای سبز کنار بزرگراه افسریه که دهانه آن بسیار کم عرض و قابل رؤیت نبوده سقوط کرده و در عمق ۴۶ متری چاه جان باخته است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ ۳ جوان در چاه/ پیرمرد در چنگ دختر و پسر معتاد!/ طلاق به خاطر توقعاتی که نادیده گرفته شد/ همراهان بیمار بینی تکنیسین اورژانس را شکستند/ کلاهبرداری میلیاردی با وعده افزایش زود هنگام سرمایه/ شلیک به وکیل دادگستری مقابل چشم همسر و فرزند/ ماجرای مرموز پسر عینکی!/ اجاره ساعتی خانه‌های مبله برای سرقت
سارق: گوشی را 200 هزار تومان فروختم
۳ استان درگیر یافتن کودک گم شده در کالپوش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ