باشگاه پرسپولیس درحالی مجوز فعالیت حرفه‌ای خود را دریافت کرد که احتمال پرونده‌سازی در مالکیت این باشگاه وجود دارد. شاید به همین خاطر است که دو عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با آن مخالفت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: دلایل این مسئله را طی روزهای آینده به صورت کامل در اختیار رسانه‌ها و هواداران استقلال قرار خواهم داد و درباره جزئیات این چند روز صحبت خواهم کرد.
بمب سال: جلسه بیرانوند با استقلال، پیشنهاد ۳برابر دستمزد پرسپولیس / جزئیات جدید تابناک: بیرو از اول استقلالی بود! ، دلیل تغییر مسیر گلر شماره یک تیم‌ملی در جوانی / حسینی در راه پرسپولیس
مرکز آمار جزئیات تغییرات تورم در پایان خرداد را اعلام کرد. گزارشی که در نگاه اول خبر از کاهش قابل توجه نرخ تورم نقطه به نقطه و افت نسبی تورم سالانه می دهد. این در حالی است که رئیس شورای پول و اعتبار معتقد است یکی از مهمترین عوامل تورم، بی ثباتی نرخ ارز است.
مرکز آمار جزئیات تغییرات تورم در پایان خرداد را اعلام کرد. گزارشی که در نگاه اول خبر از کاهش قابل توجه نرخ تورم نقطه به نقطه و افت نسبی تورم سالانه می دهد. این در حالی است که رئیس شورای پول و اعتبار معتقد است یکی از مهمترین عوامل تورم، بی ثباتی نرخ ارز است.
«سجاد- ب» در اولین جلسه بازپرسی مدعی شد نوجوان به قتل رسیده به دلیل مصرف مشروبات الکلی حال طبیعی خود را از دست داده و به روی او چاقو کشیده است.
"هر گونه، دلالی واسطه گری و تبلیغ خرید و فروش ارز اعم از اعلام خرید و فروش غیر قانونی آن در فضای رسانه‌ای و مجازی و همچنین جارچیگری خرید و فروش ارز خارج از مقررات و ضوابط اعلامی بانک مرکزی ممنوع است و مرتکب این اعمال و نیز سایر کسانی که مطابق ماده (۲) مکرر این قانون مرتکب قاچاق ارز میشوند به مجازات مذکور در بند (ب) و تبصره (۲) ماده (۲۲) این قانون و ضبط ارز‌های مکشوفه در صورت کشف ارز محکوم می‌شوند. "
سومین کمیسیون عالی پارلمانی ایران و روسیه ظهر امروز در تهران برگزار شد که به دلیل محتوای مذاکرات و بحث های عملیاتی و اجرایی که درآن مطرح شد، مسائل مهمی بین دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به دلیل بارش برف و برودت هوا و همچنین در راستای کاهش مصرف انرژی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در تعدادی از استان‌های کشورمان تعطیل‌شده است یا فعالیت خود را با تأخیر آغاز خواهند کرد.
هافبک ملی پوش پرسپولیس به دلیل توهین در زمین مسابقه با نساجی مازندران از زمین اخراج شد.
مدیرکل بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی: تغییر فصل و بارندگی‌ها موجب افزایش هزینه تولید و قیمت پیاز شده است. صادرات هم یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت پیاز بود که این موضوع مدیریت شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یکی از دلایل طولانی شدن تدوین بودجه این بود که وزرای دولت مفصل تر از سال گذشته به جزئیات ورود کردند.
از آنجا که ذهن و بدن ما با هم در ارتباط هستند و بر یکدیگر تأثیر می‌گذارند، احساسات و افکار نیز می‌توانند بر مغز تأثیر بگذارند. انرژی لازم برای کنار آمدن با احساسات خاص یا استرس در زندگی می‌تواند مانع از ذخیره یا به خاطر سپردن جزئیات و برنامه‌ها شود.
در ادوار گذشته جام جهانی صرفا صداوسیما خط کاملا کلین و بدون اسکوربرد را تهیه و فایل اسکوربورد طراحی شده خودش را روی تصویر قرار می‌داد که آن خود دلایل مختلفی می‌توانست داشته باشد.
علیرضا بیرانوند به احتمال زیاد طبق پروتکل‌های پزشکی فیفا دیدار با ولز را از دست خواهد داد.
اخیرا وزارت صمت اعلام کرده که سامانه یکپارچه فروش خودرو به دلیل اینکه فقط تعدادی از محصولات یک خودروساز مشمول قرعه کشی هستند از موضوعیت خارج شده و این سامانه دیگر مثب قبل فعالیت نخواهد کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار امروز افزایش یافت، دلایل ریزش بورس چیست؟، رشد ارزش سهام عدالت پس از مدت‌ها ریزش، گزارش عملکرد ۶ ماهه ۱۲ نماد بورسی، خبر بد برای بازار سهام، خبری مهم برای سهامداران وتجارت، بورس بااین شرایط به کدام‌سو می‌رود؟، وام ۱۲۰ میلیاردی پرسپولیس از یک بانک!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی جزئیات بوی نامطبوع آب شرب تبریز و هوای شهر اهر را ارائه کرد و گفت: نهادهای متولی باید پاسخگوی معضل بوی نامطبوع آب شرب تبریز باشند.
پرواز شب گذشته تهران- استانبولِ ایران ایر به دلیل مشکل بیلید بعد از ۵۰ دقیقه پرواز به سمت مقصد (استانبول) مجبور شد به فرودگاه امام خمینی بازگردد.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.
سفیر و نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در توییتی ضمن اشاره به اینکه همچنان برای احیای برجام دلایلی وجود دارد، جزئیات آن را دشوار توصیف کرد.
«میخائیل اولیانوف» در صفحه توییتری خود نوشت: «تمام دلایل با احترام به تمامی طرف‌های توافق هسته‌ای از جمله در وهله اول ایران، برای احیای برجام وجود دارد و مثل همیشه دشواری‌هایی در جزئیات وجود دارد».
فعالان بازار ارز در اولین روز هفته شاهد افت نسبی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که نرخ دلار در بازار آزاد با نوسان کاهشی در کانال 30 هزار تومانی همراه شده است.
بهزاد نبوی تاکید کرد: اینجانب علی‌رغم وجود برخی اختلاف نظرها در جزئیات روش‌های پیشبرد جریان اصلاح‌گری که با او دارم، معتقدم هیچگاه از مسیر عمومی این جریان خارج نشده و ارائه‌کنندهٔ یکی از محکم‌ترین منطق‌ها و دلایل برای پرهیز از خشونت و لزوم ایجاد وفاق ملی و همگانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ