با شرایطی که فدراسیون فوتبال در خصوص سهمیه‌های آسیایی فوتبال ایران اعلام کرد حالا کار پرسپولیس برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شده.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی موقت تیم ملی برزیل فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را اعلام کرد. از نکات مهم این لیست می‌توان به بازگشت نیمار به سلسائو اشاره کرد.
افراد مسن به دلیل ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن باید در پیاده روی اربعین حسینی نکات سلامتی را جدی بگیرند.
حضور محمد نصرتی در بازی تراکتور - مس رفسنجان، نکات جالب توجهی را در خود داشت.
زائران در مدت زمان حضور در مکه و مدینه به دلیل تغییر عادات غذایی خود، باید نکاتی را رعایت تا سلامت خود را تضمین کنند.
زائران در مراسم حج باید برنامه‌های سفر را جدی و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته عمل کنند.
سورفکتانت‌ها مواد پاک کننده اولیه در پودر‌های لباسشویی هستند. آن‌ها در انواع مختلفی مانند آنیونی، کاتیونی و غیریونی وجود دارند. سورفکتانت‌های آنیونی بیشترین استفاده را دارند، زیرا در از بین بردن کثیفی و لکه‌ها موثر هستند. سورفکتانت‌های کاتیونی اغلب به عنوان نرم کننده پارچه استفاده می‌شوند، در حالی که سورفکتانت‌های غیریونی در از بین بردن لکه‌های چربی و روغن خوب هستند.
بیماری سل اشتها را کاهش و مصرف انرژی را افزایش می‌دهد و همین موضوع باعث لاغری می‌شود. در حالی که باید توجه کرد افراد کم وزن در معرض ابتلا به سل فعال هستند.
نکاتی در خصوص اخبار منتشر شده اخیر درباره ایران‌مال
نکاتی که باید در خصوص حساسیت‌های فصلی بدانیم
تشنگی و ضعف ناشی از گرسنگی از آثاری است که ممکن است در ماه رمضان در روزه‌داران ایجاد شود که می‌توان این عوارض را با رعایت نکاتی کاهش داد.
گرفتگی بینی و عطسه در میان نوزادان معمول است، و البته سکسکه هم! در این مطلب به راهکار‌های کمکی برای مشکلات ذکرشده پرداخته‌ایم؛ با ما همراه باشید.
جام ملتهای آسیا به سرعت فرا خواهد رسید و فوتبال ایران در تورنمنتی بین‌المللی، دوباره بازی مقابل چشمان عقاب را تجربه خواهد کرد.
مهدی طارمی در بازی با ژیل ویسنته گلی را به ثمر رساند که شاید در نگاه اول خیلی معمولی باشد اما کلی نکته فنی مهم در دل خود جای داده است.
قرارداد کارلوس کی‌روش برای بازگشت به نیمکت تیم ملی دارای نکات مهمی است.
علیرضا نجاتی از اولین تمرین کشتی‌اش بعد از سه ماه دوری از تشک خبر داد.
این بار خبری از شوخی و خنده در صورت کی‌روش نبود؛ خشم، اخم و ناراحتی، تنها نکاتی بود که در چهره و کلمات سرمربی تیم‌ملی دیده می‌شد.
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با ذوب آهن در هفته نهم لیگ برتر مشخص شد. بازگشت عارف غلامی و نیمکت نشینی قایدی از نکات قابل توجه این ترکیب است.
بازگشت وریا غفوری به ورزشگاه آزادی و تقابلش با استقلال یکی از نکات قابل توجه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به شمار می‌رود.
در پی انتشار مطلبی مبنی بر دوران حضور علی کریمی در شالکه خوانندگان ورزش سه با ارسال پیامهایی خواستار انتشار نکاتی بیشتر از این انتقال شدند.
اولین مسابقه تیم ملی با کی‌روش در بازگشت این سرمربی نکات ویژه‌ای برای مرد پرتغالی در راه هدایت ایران در جام جهانی به‌همراه داشت.
اولین مسابقه تیم ملی با کی‌روش در بازگشت این سرمربی نکات ویژه‌ای برای مرد پرتغالی در راه هدایت ایران در جام جهانی به همراه داشت.
رقابت های وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و علیرضا نجاتی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
حضور وریا غفوری در ترکیب فولاد از نکات جالب توجه دربی خوزستان بود.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فملی به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فملی در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ