تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نساجی دیدار می کند و پرسپولیس به مصاف هوادار می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از دو روز مرخصی، تمرینات پرسپولیس از فردا بار دیگر استارت خواهد خورد.
هافبک جوان تیم فوتبال سایپا با عقد قرار‌دادی دو ساله رسما به آلومینیوم اراک پیوست.
باشگاه آلومینیوم اراک در آستانه توافق با سایپا برای جذب یک بازیکن جدید است.
مدافع پرسپولیس با انتقاد از تصمیم داور در اعلام پنالتی به سود حریف، مدعی است که بازیکن هوادار مرتکب خطا شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر هوادار و رسیدن به فینال گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم با پیروزی در فینال یک جام دیگر را به هواداران هدیه کنیم.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به فینال راه پیدا کرد تا حریف استقلال در دیدار نهایی شود. جدال دو تیم صد و یکمین دربی تهران است که یک جام خواهد داشت.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه بازیکنانش انگیزه بالایی برای دیدار برابر پرسپولیس دارند گفت: به دنبال این هستیم تا بتوانیم به فینال جام حذفی صعود کنیم.
روزی که بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی قرعه‌کشی شد و پرسپولیسی‌ها فهمیدند که باید با هوادار مصاف دهند، از این قرعه بشدت استقبال کردند، چرا که فرصت انتقام برای آنها فراهم شده بود.
قهرمان این فصل لیگ برتر تنها یک بار موفق به شکست هوادار تهران شده است.
یک تیم تهرانی در فصل اخیر لیگ برتر رکورد منفی را به خود اختصاص دادند.
تصمیم به برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی واکنش باشگاه هوادار تهران را نیز برانگیخت.
اعضای تیم فوتبال پیکان در آستانه بازی با پرسپولیس اعتصاب کردند.
مربی تیم فوتبال هوادار که تیمش به جمع چهار تیم برتر جام حذفی رسیده و حریف پرسپولیس در نیمه نهایی شده است، گفت: می‌خواهیم مقابل پرسپولیس از امتیاز میزبانی خودمان استفاده کنیم.
بعد از پیکان نوبت هوادار بود که پیش از بازی‌های حساس باقی‌مانده در لیگ و البته رویارویی با پرسپولیس، بازیکنانش را ممنوع المصاحبه کند.
هودار در یک بازی سحت استقلال ملاثانی را برد تا حریف پرسپولیس در نیمه‌نهای جام حذفی باشد.
تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نساجی دیدار می کند و پرسپولیس به مصاف هوادار می رود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار تیمش برابر هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: با تیمی بازی داریم که در دیداری فوق العاده توانست پرسیپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.
مربی فولاد خوزستان گفت: ما مقابل ۷۰ هزار هوادار با پرسپولیس بازی کردیم و در سوپرکاپ آن‌ها را شکست دادیم، آیا آن زمان هم لجن‌بازی کردیم؟ من به این صحبت‌ها احترام می‌گذارم، اما این‌طور نیست که این حرف‌ها گفته شود. اگر امروز آن‌ها ما را می‌بردند حتما مربیان ما را بغل می‌کردند، اما حالا که ما بردیم لجن شدیم! خدا را شکر در این کشور دمکراسی وجود دارد و هر کسی آزاد است که هر حرفی را بزن/ورزش سه
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد که بر این اساس پرسپولیس با سپاهان و استقلال با ملوان بندرانزلی دیدار می‌کنند.
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس دو امتیاز با استقلال فاصله پیدا کرده است، آبی پوشان راهی جز بردن تیم هوادار ندارند تا بتوانند به حریف قدیمی خود برسند.
آمار دیدار پرسپولیس و هوادار نشان می دهد نتیجه را تیمی از آن خود کرده که مالکیت را به حریفش داده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هوادار تیم پر تلاشی است اما سه امتیاز را از این حریف می خواهیم.
پرسپولیس پرستاره حریف ذوب‌آهن ۱۰نفره نشد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان گفت: یکی از کنتورنویسان تحت پیمانکاری امور آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان اقدام به خودسوزی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ