پرسپولیس برای صد و یکمین دربی پایتخت باید هوادار را شکست دهد تا شاید بتواند همچون آبی‌ها هفتمین قهرمانی را کسب کند. هر چند که می‌توان منتظر یک شگفتی هم بود چرا که هوادار در لیگ بیست و دوم یکی از چهار شکست سرخپوشان را به شاگردان گل محمدی تحمیل کرده و این احتمال وجود دارد که امروز هم برنده از زمین خارج شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ششم جدول رده بندی فصل گذشته لیگ آزادگان در این فصل با یک سرمربی جدید پا به مسابقات می گذارد.
افرادی که نگران افزایش وزن خود هستند مصرف آب هویج زنجبیل به حفظ عطش آن‌ها کمک خواهد کرد، زیرا حفظ آب به تجزیه چربی تجمع یافته در کبد کمک می‌کند. با وجود این، مهمترین نکته قابل توجه در مورد آب هویج زنجبیل پاکسازی سموم از کبد نیز است، این سموم عمدتا ترشحات صفراوی هستند. هنگامی که کبد به خوبی عمل کند مانع افزایش وزن و چاقی خواهد شد.
خربزه یکی از بهترین میوه‌های تابستانی به شمار می‌رود. طبیعت خربزه از نظر سردی و گرمی معتدل و‌تر (رطوبتی) است که هرچه شیرین‌تر باشد «گرمی و تری» خربزه بیشتر است.
آیمریک لاپورت از کسب جام سیر نشده و بعد از سه قهرمانی با سیتی به دنبال فتح لیگ ملت های اروپا با تیم ملی کشورش است.
کازویوشی میورا، مهاجم 56 ساله ژاپنی، اعلام کرد که می خواهد تا 60 سالگی به بازی کردن ادامه دهد.
فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور تنها در یک صورت می تواند شاهد دربی ۱۰۱ پایتخت باشد: پرسپولیس بازی امروز مقابل هوادار را با پیروزی پشت سربگذارد و راهی فینال شود، آنهم بدون تماشاگرانش.
رودری، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی، در کنفرانس پیش از بازی فردای تیمش مقابل رئال مادرید گفت سیتیزن‌ها تشنه گرفتن انتقام شکست پارسال از لوس بلانکوس هستند.
قهرمان سال 2021 کشتی فرنگی جهان با اشاره به غیبتش در مسابقات جهانی بلگراد تأکید کرد در تورنمنت رنکینگ‌دار مصر هرچند آمادگی خوبی نداشت، اما عطش مسابقه باعث شد طلایی شود.
خاکشیر و تخم‌شربتی علاوه بر این‌که ضد عطش هستند، خواص ضد انگلی دارند و منبع خوبی برای فیبر، امگا ۳ و آنتی اکسیدان محسوب می‌شوند.
متخصص تغذیه گفت: برخی به واسطه روزه داری و احتمال ضعف و عطش ورزش را کنار می‌گذارند، اما توصیه می‌کنیم که بعد از وعده شام حتما نیم ساعت تا ۴۰ دقیقه تحرک بدنی داشته باشید.
در دو هفته اخیر دو توافق صورت گرفته نشان داد که بازار در عطش خبر‌های مثبت مانده بود. فعالان بازار می‌دانند که توسعه دیپلماسی، جاده باز‌کن تجارت است. در نتیجه با بهبود تجارت جریان ورود و خروج ارز تسهیل خواهد شد و انتظار کمبود منابع ارزی، کمرنگ خواهد شد.
شاگردان صمد مرفاوی عطش گرفتن ژست گلزنی و قهرمانی درجام ملت های آسیا دارند.
لئاندرو پریرا در دومین بازی‌اش با پیراهن پرسپولیس عطش زیادی برای گلزنی داشت.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار در هفته بیستم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
غلامرضا نوری قزلجه، عضو کمیسیون ویژه بررسی صیانت در گفت‌وگو با «اعتماد» می‌گوید که هیچ طرحی مبنی بر صیانت در مجلس در حال بررسی نیست که بخواهد در مراحل پایانی باشد
پمپئو در این بخش به عصبانیت ترامپ اشاره کرده و می‌نویسد: «مکرون که هنوز عطش دیدار ترامپ ـ روحانی را داشت گفت که به سمت ایرانی‌ها خواهد رفت تا از آن‌ها بپرسد آیا بدون امضای این برگه کاغذ حاضر توسط رئیس‌جمهور آمریکا حاضر به دیدار با او هستند یا خیر. این باعث خشم ترامپ شد و گفت: "بس کن! تلفن زدن به من را بس کن! از زنگ زدن به آن‌ها و التماس دست بردار- مثل یک دختر کوچولوی ضعیف هستی. کشورت را اداره کن وگرنه جلیقه زرد‌ها این کار را خواهند کرد. به آن‌ها بگو خودشان به من زنگ بزنند، خودت هم برو سراغ رسیدگی به جلیقه‌زردها.»
عملکرد علیرضا بیرانوند در چارجوب دروازه پرسپولیس نشان از عطش او برای پاک کردن رکورد رقیب اصلی اش در تیم ملی ایران دارد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید بازیکنانش با این شرایط توانایی شکست دادن آرسنال در کورس قهرمانی را ندارند.
کاپیتان سیتی معتقد است که بازیکنان این تیم در فصل جاری انگیزه و عطش فصل های قبل را ندارند.
ریکاردو آلوز مقابل استقلال موفق به ثبت هشتمین پاس گل فصل خود شد.
ستاره ایرانی پورتو در تقابل با هم‌بازی سابق خود در پرسپولیس درخشید.
پس از تقریبا ۴ سال بالاخره واردات خودرو در قالب واردات ۹۰ هزار دستگاه خودرو با سقف قیمتی ۲۰ هزار یورو به صورت رسمی کلید خورد؛ منتهی فرایند واردات ابهاماتی دارد که هنوز شفاف نشده است.
پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر بار دیگر توانسته تیمش را به صدر جدول مسابقات برساند. البته راه دشواری پیش روی او قرار دارد.
نصف جهان در حالی میزبان بازی دو تیم قدیمی اصفهان است که قطعا هواداران آنها عطش زیادی برای تماشای از نزدیک این رقابت دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ