یکی از بهترین و تماشایی ترین دربی های تاریخ _ پرسپولیس در شبی پیروز شد که بهتر از استقلال بازی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلوس آلکارز پدیده تنیس دنیا توانست با شکست جوکوویچ به قهرمانی ویمبلدون برسد.
فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شرایطی ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید که پرسپولیس با شکست حریف دیرینه خود در وقتهای اضافه عنوان قهرمانی این مسابقات را هم بعد از لیگ به دست آورد.
منچسترسیتی گواردیولا پنجمین قهرمانی خود را در هفتمین فصل حضور این کاتالونیایی، جشن گرفت.
مخالفان سلطنت در انگلیس با انتقاد از رفتار پلیس این کشور در مراسم تاج‌ گذاری چارلز سوم، تصریح کردند که «این بازداشت‌ها برای محافظت از پادشاه در برابر شرمساری بود».
هواداران لیورپول سرود «خدا شاه را حفظ کند» که سرود ملی بریتانیاست را در روز تاج‌گذاری چارلز سوم هو کردند. به دلیل تاج‌گذاری چارلز سوم، سرود ملی قبل از بازی لیورپول-برنتفورد در آنفیلد پخش شد، ولی با وجود اینکه بازیکنان دور دایره وسط زمین حلقه زده بودند، هواداران حاضر در ورزشگاه شروع به هو کردن سرود کردند.
چارلز پس از برگزاری رسمی مراسم تاج‌گذاری به طور رسمی پادشاه انگلیس و البته برخی کشورهای دیگر شد.
هانسن در یک توییت منتشر شده پیش از تاج‌گذاری، به خاطر انتخاب شدن برای چنین مناسبتی تشکر کرد. او در این توییت که روز چهارم مه منتشر شد، نوشت: این باعث افتخار است که از من خواسته شده تا پرچم کانادا را برای تاج‌گذاری پادشاه و ملکه حمل کنم.
غیبت فرزند دوم پادشاه انگلیس روی بالکن در کنار او باعث شد تا همچنان اختلافات میان پاشاه انگلیس و فرزند دومش مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.
پلیس انگلیس حداقل ۵۲ نفر را در جریان تاجگذاری شاه چارلز دستگیر کرد.
هواداران لیورپول سرود «خدا شاه را حفظ کند» که سرود ملی بریتانیا است را در روز تاج‌گذاری چارلز سوم هو کردند.
هری کین با پیشی گرفتن از وین رونی به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس دست یافت. نفر اول این فهرست، آلن شیرر است.
مهمترین اتفاق امروز فوتبال اسپانیا دیدار امشب رئال و اوساسونا در فینال کوپا دل ری است.
در حالی که تلویزیون در مراحل ابتدایی فعالیت خود به عنوان یک رسانه بود، شبکه‌های «CBS» و «NBC» اولین رقابت یا به نوعی جَنگ همه‌جانبه خود را برای پوشش سریع‌تر انجام دادند تا نمایشی را برای آمریکای پس از جنگ عرضه کنند که هنوز از تصاویر متحرک هماهنگ‌شده با صدا شگفت‌زده می‌شد.
دینگ لیرن، ستاره آرام و دوست داشتنی شطرنج چین با شکست حریف روسی خود بعد از یک دهه به سلطه کارلسن پایان داد.
تیم ترکیه با 155 امتیاز بالاتر از جمهوری آذربایجان به عنوان قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی اروپا دست یافت.
مدیران النصر به مناسبت رکوردشکنی رونالدو در رقابت‌های ملی برای او مراسم کوچکی گرفتند.
بعد از دو فینال الهلال و اوراواردز که با یک پیروزی برای هر کدام همراه بود، حالا راند سوم یک فینال واقعی برای آن‌ها محسوب می‌شود.
تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در فاصله یک هفته به پایان لیگ برتر، قهرمانی خود را قطعی کرد.
نشریه معتبر گاردین، امروز فهرست 100 فوتبالیست برتر زن سال 2022 را اعلام کرد و الکسیا پوتیاس، ستاره بارسلونا، برای دومین سال متوالی اول شد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست برزیل برای چهارمین مرتبه قهرمان جام بین قاره‌ای شد.
جام جهانی 1954 به میزبانی یکی از کشورهای اروپایی برگزار شد و فیفا با تصمیمی که گرفت، میزبانی رقابت ها را به کشور سوئیس سپرد.
الکسیا پوتیاس، کاپیتان تیم زنان بارسلونا، برای دومین سال پیاپی جایزه توپ طلای بهترین فوتبالیست زن را به خود اختصاص داد.
در حالی‌که دولت انگلیس با بحران‌ اقتصادی روبروست، برخی رسانه‌ها گزارش دادند که هزینه تشییع جنازه ملکه و تاج‌گذاری پادشاه جدید این کشور، میلیادها پوند هزینه خواهد داشت.
تاج‌گذاری الیزابت دوم در ۲ ژوئن ۱۹۵۳ اتفاق افتاد. الیزابت دوم در سن ۲۵ سالگی و پس از مرگ جرج ششم در تاریخ ۶ فوریه سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید اما تاج‌گذاری سلطنتی بیشتر از یک سال بعد در کلیسای وست‌مینستر برگزار گردید. دلیل این فاصله، سنتی است که برگزاری چنین مراسمی را در دوران سوگواری برای پادشاه درگذشته، نامناسب می‌داند. در مراسم تاج‌گذاری، الیزابت به برقراری قانون و ریاست کلیسای انگلستان سوگند یاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ