شاید حتی یک هوادار هم پیدا نکنید که به یک‌باره به جای تشویق تیم محبوبش به هواداری از تیم رقیب بپردازد اما در این مطلب به ۵۶ بازیکنی که هر دو پیراهن قرمز و آبی را به تن داشته‌اند می‌پردازیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنج ستاره تراکتور با انگیزه خاص و تلافی‌جویانه پای به جدال مقابل پرسپولیس خواهند گذاشت.
داده‌های موجود در این تصویر طی یک سرشماری از کیهان نزدیک به نام Every Known Nearby کهکشان با هدف رصد همه کهکشان‌ها در ۱۰ مگاپارسک یعنی ۳۲.۶ میلیون سال نوری که تلسکوپ تاکنون از آنها بازدید نکرده است، گرفته شده است.
بیت اللهی گفت: طبق آخرین سرشماری که در سال ۱۳۹۵ انجام شد کل جمعیت ساکن در اطراف و مرکز این زلزله بالغ بر ۱۱ و نیم میلیون نفر است، همچنین در این حدود نزدیک به ۴۲۰ هزار واحد مسکونی بدون اسکلت وجود دارد که نشان می‌دهد زلزله اگر بزرگی متوسطی داشت می‌توانست خطرآفرین باشد.
انتشار نتایج عجیب سرشماری جمعیت عربستان سعودی موجی از انتقادات و واکنش‌ها در فضای مجازی این اکشور به راه انداخت.
اصفهان- مسئول واحد زنبور عسل سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: براساس نتایج سرشماری زنبورستان‌های استان ۷ هزار و ۶۲۳ تن عسل و حدود ۲۶۰ کیلوگرم سایر محصولات زنبور عسل در اصفهان تولید شد.
اصفهان- رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره کل حفاظت محیط‌زیست اصفهان گفت: بر اساس آخرین سرشماری در زمستان امسال، شمار پرندگان مهاجر در رودخانه زاینده‌رود کمتر از یک‌هزار قطعه بود.
مجری طرح توسعه زنبورداری کشور گفت: بر اساس نتایج سرشماری زنبورستان‌ها در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۳۶ هزار تن عسل و ۳۷۵۷ تن سایر محصولات زنبور عسل تولید شده است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: جلسه امروز این کمیسیون، درباره ارسال ریزداده‌ها به مرکز آمار ایران در راستای توسعه آمارهای ثبتی مبنا و اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن برگزار شد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: جلسه امروز این کمیسیون، درباره ارسال ریزداده‌ها به مرکز آمار ایران در راستای توسعه آمارهای ثبتی مبنا و اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن برگزار شد.
در طهران قدیم هر صنف یک علامت، نشانه نمادین داشت که با آن خودشان را در جامعه معرفی و شناخته می‌شد. مثل بِرَند‌های الان که یک علامت دارند و شما علامت را که می‌بینید متوجه می‌شوید که کدام مربوط به کدام برند کالا و محصول است.
تبریز- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: امسال تولید عسل در این استان بر اساس سرشماری جدید در مقایسه با سرشماری سال ۱۳۹۸ حدود ۴.۴ درصد افزایش یافته است.
زنجان- سرشماری سال ۱۴۰۱ خبر از افزایش گونه‌های شاخص مناطق حفاظت شده استان زنجان از جمله آهوی دشت سهرین دارد اما هنوز خطر انقراض این گونه ارزشمند وجود دارد.
اصفهان- برنامه سرشماری جمعیت گونه‌های علف خوار شاخص پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته اصفهان طی ۲ روز انجام شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه سرشماری آزمایشی ثبتی "مبنا" در سه شهر پیشوا، پردیس و پرند آغاز شده است، گفت: ساکنان این شهرها تا پایان دی‌ماه فرصت دارند تا برای اعلام نشانی و کدپستی خود و ثبت مشخصات خود و اعضای خانوار از طریق پایگاه سازمان ثبت احوال اقدام کنند.
اردبیل- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: سرشماری پاییزه پستانداران شاخص استان با همکاری نیروهای یگان حفاظت و جوامع محلی در مناطق و زیستگاه‌های جنوبی اردبیل آغاز شد.
اداره سرشماری و آمار آمریکا اعلام کرد؛ واردات آمریکا از روسیه در ماه اکتبر با وجود تحریم‌های اقتصادی واشنگتن علیه مسکو بیش از دو برابر شد.
نهاد سرشماری مصر در بیانیه ای اعلام کرد که این کشور به لحاظ جمعیت در رتبه اول جهان عرب و سوم قاره آفریقا قرار گرفت.
هر 4 دروازه بان ایران امیدوار به حضور در ترکیب اصلی مقابل ولز هستند؛ همین موضوع انگیزه آنها را در تمرینات بالاتر برده است.
اردبیل- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: سرشماری پاییزه قرقاول با هدف تعیین جمعیت قرقاول موجود در زیستگاه‌ها و چگونگی پراکندگی آنها در مناطق استان اردبیل انجام شد.
اردبیل- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: سرشماری پاییزه قرقاول با هدف تعیین جمعیت قرقاول موجود در زیستگاه‌ها و چگونگی پراکندگی آنها در مناطق استان اردبیل انجام شد.
اصفهان- معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: سرشماری حیات‌وحش در مناطق حفاظت شده اصفهان از نیمه آبان‌ماه امسال آغاز خواهد شد.
اصفهان- مسئول واحد زنبور عسل سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: طرح آمارگیری کلنی‌ها و سرشماری زنبور عسل در استان پس از دوسال وقفه به دلیل کرونا، مهر امسال در مدت دو هفته انجام شد.
رئیس گروه جمعیت و سرشماری مرکز آمار ایران با اشاره به فرایند انجام محاسبه میزان باروری کل کشور در سطح استان از سال ١٣٩۶ تا ١۴٠٠ گزارشی تفصیلی در این خصوص ارائه کرد.
بهترین دروازه‌بان لیگ برتر کدام گلر خواهد بود؟ اسامی آنها را برای شما فهرست کرده‌ایم .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ