نکته بعدی که شاید در نوع خود عجیب و تا حدودی جالب باشد، مربوط به باشگاه استقلال است. این تیم با وجود آنکه یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال در ایران است، ولی هنوز موفق به بردن سوپرجام ایران نشده است. استقلال پیش‌تر یک بار در سال ۱۳۹۷ به این بازی رسید، ولی از مسابقه‌دادن مقابل پرسپولیس طفره رفت و بدون برگزاری بازی، با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریکاردو ساپینتو در پایان دیدار استقلال – نساجی طبق سنوات گذشته شادی اش از برد آبی ها را با تماشاگران تقسیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: با وجود شکست مقابل استقلال در جام حذفی چیزی درباره جدایی ام از نساجی نمی دانم.
دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۴ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.
تیم فوتبال استقلال در یک بازی برتر موفق شد نیمه اول دیدار برابر نساجی را با پیروزی به پایان برساند. آبی پوشان در این نیمه موقعیت های زیادی برای افزایش گل هایشان داشتند.
استقلال برای به پایان رساندن یک فصل خوب و کسب جام و نساجی نیز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفته اند.
به نظر می رسد، محمد حسین مرادمند در مصاف استقلال – نساجی هم یکی از مردان اصلی ریکاردو ساپینتو در قلب خط دفاعی باشد.
دیدار تیم های استقلال و نساجی در روزهای پایان سال 1401 با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.
مدافع استقلال در بازی دوستانه مقابل نساجی به میدان رفت تا به انتظار روزهای آینده بنشیند.
تمرینات استقلال در سال 1401 با انجام بازی دوستانه مقابل نساجی به پایان خواهد رسید.
رفتار هواداران نساجی در پایان بازی علیه ریکاردو ساپینتو باعث خشم سرمربی استقلال شد.
مدافع سابق استقلال در پایان بازی برابر استقلال پیراهن این تیم را پوشید.
تیم فوتبال استقلال که در حساس‌ترین روزهای رقابت با پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی قرار داشت، دیدار هفته بیست و یکم خود را برابر نساجی مازندران با تساوی به پایان برد تا دو امتیاز عقب بماند.
تیم فوتبال استقلال که در حساس‌ترین روزهای رقابت با پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی قرار داشت، دیدار هفته بیست و یکم خود را برابر نساجی مازندران با تساوی به پایان برد تا دو امتیاز عقب بماند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال نساجی و استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر در شرایطی با تساوی به پایان رسید که شاگردان ساپینتو تیم برتر میدان بودند اما توپ هایشان به تور نرسید.
استقلال اگر می‌خواهد نیم‌فصل را بالاتر از رقیب به پایان برساند، ابتدا باید خودش برابر تراکتور برنده شود و آن‌وقت امیدوار شود که نساجی پرسپولیس را شکست دهد. اگر چنین شود، استقلال در نیم‌فصل ۳۰ امتیازی می‌شود و بالاتر از پرسپولیس قرار می‌گیرد. حالت دیگری هم برای صدرنشینی استقلال وجود دارد که این یکی تا حدودی دشوار است.
مصاف استقلال – نساجی در سوپر جام با همه حواشی و حرف و حدیث ها با برتری یک بر صفر آبی ها به پایان رسید و شاگردان ساپینتو جام قهرمانی را در اختیار گرفتند.
مربی و بازیکنان خارجی استقلال پس از پایان دیدار مقابل نساجی مطالبات خود را به صورت نقدی دریافت کردند.
در سوپرجام فوتبال ایران که با تاخیر چند ماهه برگزار شد استقلال و نساجی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل امیرارسلان مطهری به سود استقلال قهرمان لیگ برتر به پایان رسید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی در سوپرجام فوتبال ایران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند.
مدافع سابق استقلال و گل‌گهر با عقد قراردادی تا پایان فصل به نساجی مازندران پیوست.
برخلاف تصور عموم، ساپینتو در پایان نیمه اول، با جواد منافی مربی نساجی وارد درگیری شدید لفظی شده بود.
یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته سوم بین استقلال و نساجی برگزار شد که در پایان آبی‌ها توانستند ۳ امتیاز شیرین این دیدار را کسب کنند.
اولین صحنه مهم نیمه دوم بین دو تیم استقلال و نساجی خیلی زودتر از حد تصور رخ داد.
پیمان بابایی موفق شد در همان ابتدای بازی با نساجی، دروازه میهمان را باز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ