یک دانشجو در حضور رئیس قوه قضائیه گفت: آقای اژه‌ای من شاید مومن و انقلابی نباشم اما وطن، دین و آیین مردمم را دوست دارم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برادران پناهیان را شاید بتوان تندترین منتقدان دولت روحانی دانست. به کار بردن اصطلاحات عجیبی در ارتباط با عملکرد دولت، برادران پناهیان را در سال پایانی کار دولت روحانی در مرکز توجه قرار داده بود: «روی کره مریخ، یک استانی است که در آن دکل نفتی قرار دارد و کارکنان اون مجتمع‌ها برای خودشان آب شیرین‌کن دارند و روستا‌های اطراف اون مجتمع‌ها در حال هلاک شدن از بی‌آبی هستند. من بودم، استاندار آن استان ر‌ا به گاری می‌بستم و می‌گفتم که هر روز باید بروی برای این مردم آب بیاوری»
علیرضا بیرانوند می گوید با عقد مجدد قرارداد با پرسپولیس آپشن های زیادی را از دست داده است.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: من از نزدیک شاهد هستم ایشان (رهبر انقلاب) در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: من از نزدیک شاهد هستم ایشان (رهبر انقلاب) در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: من از نزدیک شاهد هستم ایشان (رهبر انقلاب) در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.
سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون گفت: حضور وسلین وویوویچ در سپاهان زمانی درست بود که تمام بازیکنان تیم ملی در آن باشگاه حضور داشته باشند.
شاید اگر شکست سپاهان به پیکان نبود این تیم می توانست قهرمان شود؛ این جمله‌ای است که مدافع پیکان می گوید.
رئیس کمیته داوران در جمع خبرنگاران به ابهامات و پرسش‌های پرتعداد روزهای اخیر درباره عملکرد داوری پاسخ داد.
«علی ربیعی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت‌های یازدهم و دوازدهم در برنامه حضور درباره اینکه چرا امروز تفکرات مختلف نمی‌توانند مانند دوران بعداز پیروزی انقلاب حرف‌های خود را بیان کنند، اظهار داشت: می‌خواهم بگویم دچار انحراف شدیم. قرار بود که به گفته شهید مطهری فلسفه مارکس را یک مارکسیست در دانشگاه درس دهد. قرار بود که هر کسی اسلحه برداشت و آدم کشت و خون کسی را ریختن، این خط قرمز باشد. خب شاید این سؤال را هر کسی از من بپرسد، بگویم من به سهم خودم شرمنده تو هستم.
جاشوا: مبارزه سختی خواهد بود، اما من به خودم اطمینان دارم. من ورزشکار بهتری هستم.
سرمربی تیم ملی فوتسال در کنفرانسی به مدت نیم ساعت، توضیحات مفصلی درباره شرایط تیمش ارائه داد.
آقای گل مس کرمان از انگیزه‌های تیمی‌اش برای موفقیت می‌گوید و مدعی است شاید کفش طلا افتخاری رویایی باشد، اما اولویت او موفقیت نارنجی‌پوشان خواهد بود.
علی مطهری گفت: در تشکیل دولت موقت انتخاب آقای مهندس بازرگان در درجه اول به پیشنهاد شهید مطهری بود. امام بر اساس اعتمادی که به شهید مطهری و شناختی که از مهندس بازرگان داشتند، این انتخاب را انجام دادند و ایشان را به عنوان نخست وزیر موقت معرفی کردند. برخی می‌گویند که تصمیم خوبی نبود، اما به نظر من، تصمیم کاملا درستی بود. این کار باعث شد که غربی‌ها مانع کمتری در راه پیروزی انقلاب ایجاد کنند و انقلاب به راحتی پیروز شود.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی به یک مربی با مکتب جدید و قوی و افراد تازه نفس نیاز دارد.
نیمار، ستاره برزیلی، می‌گوید مطمئن نیست که در جام جهانی 2026 هم در ترکیب این تیم حضور داشته باشد.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، معتقد است که با توجه به عملکردی که در این فصل ارائه داده است، احتمالا مدافعان تیم‌های لیگ برتر از او می‌ترسند!
سرمربی استقلال می گوید که علاقه داشته است دربی پایتخت پیش از جام جهانی قطر برگزار شود ولی چنین نشد.
بایدن گفت: من به سرنوشت احترام زیادی می‌گذارم. ممکن است فردا مریض شوم و می‌دانید، همین فردا بیفتم و بمیرم.
یعقوب رضازاده نماینده مجلس: «من بر اساس ساز و کارهایی که دولت و وزارت محترم در حال تدوین هستند و شاید تغییر و تحولات خوبی در گشت ارشاد رخ دهد، موافق هستم و نظرم این است که ارشادات در جامعه، مخصوصا در حوزه‌های فرهنگی، بهتر و بیشتر شود تا امنیت اخلاقی در جامعه تامین شود.»
برونو فرناندز، هافبک منچستریونایتد، می‌گوید شاید چیزهایی درباره آینده کریستیانو رونالدو بداند اما در این باره حرفی نمی‌زند.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: من گاهی میگویم، سهم همسران شهدا از خود شهدا بیشتر است. از اجر و پاداشی که به عنوان محبت الهی به شما داده شده است مراقبت کنید.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: من گاهی میگویم، سهم همسران شهدا از خود شهدا بیشتر است. از اجر و پاداشی که به عنوان محبت الهی به شما داده شده است مراقبت کنید.
شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی باشگاه پرسپولیس اقدام بحث برانگیزی را در فضای مجازی انجام داد.
برخی قسمتها، مثل "مواجهه آقا مهدی با خانواده بعد ازشهادت آقا حمید و برنگشتن پیکر برادر شهیدش" و قسمت "من مهدی باکری نیستم" یا "روایت شهادت خود آقا مهدی باکری" و... پر از نکته است. از این نکات قابل تامل در فیلم فراوان است، شاید بیست نکته‌ی اینگونه وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ