رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: من از نزدیک شاهد هستم ایشان (رهبر انقلاب) در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدجواد محمدی می‌گوید فصل خوبی در انتظار هواداران ذوب آهن خواهد بود.
مدیرورزشی فصل گذشته پرسپولیس بعد از جدایی از این باشگاه به یک سمت تازه منصوب شد.
مهاجم باتجربه استقلالی‌ها وضعیت نامشخصی برای شروع لیگ برتر دارد.
مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان برگزاری مسابقه انتخابی در 72 کیلوگرم را کاملاً طبق چرخه دانست و گفت تلاش می‌کند که شاهین بداغی هم به این انتخابی اضافه شود.
این رویکرد رسانه‌ای دست‌اندرکاران فتنه قبل از هر چیز نشانگر یک واقعیت مهم است و آن ورشکستی و تهیدستی سران طیف متبوع‌شان پس از ارتکاب خیانت‌های پیاپی است وگرنه دلیلی ندارد که یک جریان سیاسی حضور افراد متفاوت در مراسم تشییع یک شخصیت را حمل بر همنشینی تدبیرگران و کنار گذاشتن رقابت و درپیش گرفتن رفاقت (؟!) تعبیر کنند.
مراسم تشییع پیکر آیت الله حسن صانعی با حضور سید حسن خمینی، محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات برگزار شد.
مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی از سمت خود استعفا داد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: من از نزدیک شاهد هستم ایشان (رهبر انقلاب) در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: من از نزدیک شاهد هستم ایشان (رهبر انقلاب) در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.
خرید جدید استقلال می گوید کاری به این مسئله ندارد که جایگزین قایدی شده است یا محبی و تمرکزش روی کار خودش است.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس از سمت خود کنارگیری کرد.
۱۲ آذر ۸۷ به ابتکار علی لاریجانی همایش کم‌نظیری برگزار شد که در آن تمامی رؤسای مجلس پس از انقلاب و نمایندگان مجلس ادوار گوناگون از نهضت آزادی تا مؤتلفه و جامعه روحانیت حضور داشتند. هاشمی‌رفسنجانی، ناطق نوری، کروبی، خاتمی، عزت‌الله سحابی، مهدوی‌کنی، جنتی، امامی‌کاشانی، محمدی‌گلپایگانی و حدادعادل در این مراسم حضور داشتند و غایب بزرگ این همایش محمود احمدی‌نژاد بود. جلسه‌ای که مشابه آن کمتر برگزار شد و حتی تلاش‌های بعدی لاریجانی هم در این بین برای برپایی دوباره آن بی‌نتیجه ماند.
مهدی محمدی در ادامه نخستین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در تایلند موفق به کسب مدال برنز در بخش تایم تریل پارادوچرخه سواری شد.
درخشش در لیگ ستارگان قطر کاری کرد تا دوباره ستاره ایرانی السیلیه بر سر زبان‌ها بیفتد.
موقعی که استقلال بودم خیلی اذیت شدم. آقای شفر من را در تمرینات دفاع می‌گذاشت. برای خودم هدف‌هایی دارم و دوست دارم به آنها برسم.
گلپایگانی درباره رهبر معظم انقلاب گفت: گاهی هدایای بسیار ذی‌قیمتی هم برایشان می‌آورند که یا قبول نمی‌کنند و یا اصلاً نگه نمی‌دارند و سریعاً به جایی واگذار می‌کنند. اگر این را بخواهم بگویم، شاید درست نباشد. فرزندان ایشان هم همگی مستاجرند و اجاره می‌پردازند. کدام آقازاده‌ای این‌طور زندگی می‌کند؟ همه ساده‌زیست و بی‌آلایش هستند. فرزندانشان را اینطوری تربیت و بزرگ کرده‌اند.
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: فضای مجازی چیز بسیار خطرناکی است و البته پادزهر آن را داریم و پادزهر آن نماز جمعه، اعتکاف، اربعین و عاشورا است.
حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی عصر امروز از طرف رهبر انقلاب اسلامی با حضور در بیمارستان، از آیت الله شبیری زنجانی عیادت کرد.
حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی عصر امروز از طرف رهبر انقلاب اسلامی با حضور در بیمارستان، از آیت الله شبیری زنجانی عیادت کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی عصر امروز (دوشنبه) از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیمارستان محل بستری حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی حضور یافت و از ایشان عیادت کرد.
صبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با حضور در یکی از بیمارستانهای تهران از آیت‌الله نوری همدانی عیادت کرد.
صبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله نوری همدانی عیادت و سلام رهبر انقلاب را به ایشان ابلاغ کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی همچنین در جریان آخرین وضعیت درمانی آیت الله نوری همدانی قرار گرفت و برای ایشان آرزوی بهبود و سلامتی کرد.
حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله نوری همدانی عیادت و سلام رهبر انقلاب را به ایشان ابلاغ کرد.
دبیر ستاد کشوری امر به معروف و نهی از منکر کشور در نشست دبیران ستاد‌های استانی امر به معروف سراسر کشور در مشهد گفته است: درخواست چهار هزار میلیارد ریال بودجه در سال ۱۴۰۱ داشتیم که بیشتر آن هم برای فعال کردن ستاد‌های ۴۲۶ شهرستان کشور بود. سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی افزود: دولت، بودجه ما را به میزان ۵۸۰ میلیارد ریال تقدیم مجلس کرد و مجلس نیز بودجه را ارتقا داد و در نهایت توانستیم برای امسال هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال بودجه بگیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ