نیمار، ستاره برزیلی، می‌گوید مطمئن نیست که در جام جهانی 2026 هم در ترکیب این تیم حضور داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدر نیمار ستاره برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان، در فروشگاه این باشگاه حضور پیدا کرد. در حالی که بسیاری از بازدیدکنندگان در فروشگاه الهلال مشغول خرید پیراهن نیمار بودند، نشانه‌هایی از ابراز رضایت در شادی پدر نیمار دیده می‌شد.
نیما نکیسا می‌گوید شاید خیلی‌ها از تجربه‌های او در بحث مدیریتی بی خبر باشند.
پی اس جی شاید هرگز غیبت کیلیان امباپه را حس نکند چرا که احتمالا در فصل پیش رو مثلث نیمار، دمبله و گونچالو راموس را خواهد داشت.
نتیجه اولین تست‌های بدنی از نیمار خوب و دلگرم کننده نبود و لوئیس انریکه بدون توجه به نام و اعتبار این ستاره برزیلی، قرار دادن او در فهرست مازاد را بررسی خواهد کرد.
لالیگا در عرض چند سال رونالدو، نیمار، لوییس سوارس و مسی را از دست داده تا ماشین گلزنی که باعث جذابیت این مسابقات شده بود، از کار بیفتد.
جنجال‌های اخیر و خصوصا اتفاقاتی که درباره لیونل مسی و نیمار رخ داده باعث عصبانیت شدید هواداران پاری سن ژرمن شده است.
شاید ریچارلیسون عجیب‌ترین و بدترین تتو را در بین بازیکنان لیگ برتر داشته باشد. او عکس چهره خودش را بین نیمار و رونالدو روی پشتش زده است.
شاید ریچارلیسون عجیب‌ترین و بدترین تتو را در بین بازیکنان لیگ برتر داشته باشد. او عکس چهره خودش را بین نیمار و رونالدو روی پشتش زده است.
ستاره برزیلی که بعد از مدت‌ها از نزدیک شاهد بازی تیمش بود، امروز روی سکوهای پارک دو پرنس احساسات متفاوتی تجربه کرد.
پسر محجوب تنیس روی میز ایران یکی از کم حاشیه یا شاید هم یکی از بی حاشیه‌ترین ورزشکار ایران شناخته می‌شود. تمرین حرف اول را برای این بازیکن و برادرش یعنی نیما می‌زند و این دو به خوبی مکمل هم هستند و از تمرین در پارکینگ منزل پدری بود که به عناوینی رسیدند که شاید کمتر کسی فکر آن را می‌کرد. نوشاد سال ۱۴۰۱ را با درخشش در مسابقات بین المللی سنگاپوربه پایان رساند و انگیزه زیادی دارد تا در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال دوره قبل این رقابت‌ها را تکرار و خودش را جاودانه کند.
لیونل مسی و نیمار منتظر تصمیم مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هستند تا در خصوص آینده خود برنامه ریزی کنند.
صحنه برخورد نیمار و بازیکن لیل که با مصدومیت نیمار همراه شد
عملیات پاری سن ژرمن برای فرار از شکست خانگی برابر بایرن مونیخ در دقایق پایانی با شکست مواجه شد.
کریستوف گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن در پیامی غیرمستقیم نیمار داسیلوا، ستاره برزیلی مهاجم این تیم را توبیخ کرد.
به نظر می رسد ماندن نیمار و راموس رابطه مستقیمی با نتایج این فصل پاریس به ویژه در UCL داشته باشد.
حذف برزیل از جام جهانی شاید بدترین خبر ممکن برای هو اداران این تیم نباشد چرا که ستاره اصلی آنها یعنی نیمار نیز به صورت تلویحی وداع با بازیهای ملی را تایید کرده است.
نیمار پس از دریافت گل تساوی از کرواسی در دقیقه 116 به شدت از برخی هم‌تیمی‌های خود عصبانی شد.
نیمار، ستاره برزیلی، پس از گلزنی برابر کره جنوبی به سمت سکوها رفت تا شادی‌اش را با هم تیمی مصدومش شریک شود.
نیمار، ستاره برزیلی، بار دیگر باعث نگرانی شدید کادر فنی و هم تیمی‌هایش شده است.
درگیری و اختلاف نظر بین کیلیان امباپه و نیمار همچنان معضلی اصلی و اساسی پاری سن ژرمن است.
نیمار در پایان بازی با تونس از شکل بازی حریف به شدت عصبانی بود. او به کنایه گفت که شاید تونس فکر می کرد این یک بازی در جام جهانی است.
پله و نیمار از وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، که اخیرا در یک برنامه تلویزیونی با توهین نژادپرستانه مواجه شده است حمایت کردند.
خشم نیمار بعد از دریافت کارت زرد از داور دیدار دیشب پی‌‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا و واکنش عجیب او در شبکه‌های مجازی خبرساز شده است.
در اسپانیا اعتراضات به سبک بازی وینیسیوس و شادی گل های او زیاد شده و برخی معتقدند او مثل نیمار بازیکنان مقابلش را تحریک می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ