رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: من از نزدیک شاهد هستم ایشان (رهبر انقلاب) در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: تمام خواننده‌های معروف دنیا را که هر کدام چند میلیون دنبال‌کننده داشتند یک‌جا علیه ایران جمع کردند
با اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال، محمد منتظر کاپیتان تیم امید عراق پس از جلسه با علی خطیر و موفقیت در تست‌های پزشکی با امضای قراردادی دو ساله رسماً به استقلال پیوست.
لحظاتی از دیدار دوستانه پیکان و استقلال
ژست ناراحت گل محمدی توسط هواداران استقلال که برای اعتراض مقابل ساختمان باشگاه حاضر شده‌ بودند مورد تمسخر واقع شد.
باشگاه استقلال تهران لحظه امضای قرارداد دو ساله با مهرداد محمدی را منتشر کرد.
شاهو محمدی، شناگر سندروم داون و اهل مهاباد پس از پیروزی در مسابقات المپیک ویژه برلین و کسب مدال طلا در ماده ۴۰۰ متر و کسب مدال برنز در ماده شنای ۱۰۰ متر پروانه در بدو ورود به کشور مورد استقبال مردم قرار گرفت.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با تاکید بر اینکه رژیم مدیترانه‌ای که اساس اش بر مصرف سبزبجات و فیبر‌ها است مورد توافق متخصصین قلب و عروق است، می‌گوید:رژیم کتوژنیک که مبنایش کاهش مصرف کربوهیدرات‌ها و گرفتن انرژی از چربی هاست باید تحت مطالعه بیشتری از حیث عوارض قلب و عروق بخاطر افزایش چربی ال دی ال خون قرار بگیرد.
دکتر افشین دوست محمدی، جراح و متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه با تاکید بر اینکه فشار خون بالایی که ناگهانی بروز کند یا برای طولانی مدت تداوم داشته باشد و همراه با تصلب شرائین در فرد باشد می‌تواند تهدیدی جدی برای بینایی محسوب شود، می‌افزاید: در چنین شرایطی خطر بروز خونریزی داخل چشم، بسته شدن عروق شبکیه و و تورم عصب بینایی و در نهایت کاهش بینایی بیمار شود؛ بنابراین خیلی مهمه که ما فشار خون بالا را جدی بگیریم.
سامان قدوس در پایان دیدار برنتفورد و لیورپول در رختکن از محمد صلاح درخواست پیراهنش را کرد که با جواب منفی ستاره مصری لیورپول مواجه شد.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس استوری قابل تاملی را منتشر کرده است.
واکنش محمد موسوی به کاهش وزنش را در زیر ببینید.
حجت الاسلام سید محمد حسین طباطبایی که پدرشان لقب علم الهدی را برای وی برگزید، همان کودک خردسالی است که در دهه هفتاد شگفت‌انگیز‌ترین کودک دنیا در عرصه حفظ قرآن شد. وی متولد سال۱۳۶۹ است و از سال ۱۳۷۹ وارد حوزه شد.
شاگردان یورگن کلوپ با یک پیروزی پرگل خارج از خانه مقابل لیدز به ناکامی‌های چند هفته اخیر خود پایان دادند.
مهرداد محمدی بازیکن السیلیه قطر بعد از گلزنی به دلیل ایام شهادت علی ابن ابی‌طالب (ع) شادی بعد از گل انجام نداد.
صحبتهای محمد مهدی نبی نائب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برنامه های قلعه نویی در آستانه همکاری اش با تیم ملی ایران
یحیی گل محمدی، برای دومین بار در چند ماه اخیر مورد تمسخر مجریان صدا و سیما قرار گرفت.
پرویز پرستویی از کمک ویژه یحیی گل‌محمدی به اهالی زلزله‌زده شهرستان خوی خبر داد.
گل اول هوادار به پرسپولیس (محمدجواد محمدی)
گل اول السیلیه به ام‌صلال با سوپرگل مهرداد محمدی
محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر  به بررسی آخرین مصاحبه کی‌روش پرداخت که البته خالی از نیش و کنایه نبود.
مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان در اواخر مسابقه با مس رفسنجان بیهوش شد.
محمد اسماعیل کوثری، نماینده مجلس در برنامه جهان آرا گفت: در توطئه زندان اوین می‌خواستند یک فرد شناخته‌شده را به دست زندانیان به قتل برسانند و آن را به گردن نظام بیندازند، ولی با تدبیری که از قبل اندیشیده شد، این نقشه خنثی شد.
در بازی فولاد و تراکتور در هفته سوم لیگ برتر هادی محمدی در دقیقه ۵۳ به زیبایی گل اول تراکتور را به ثمر رساند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ