سرمربی تیم ملی فوتسال در کنفرانسی به مدت نیم ساعت، توضیحات مفصلی درباره شرایط تیمش ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک گزارش شده است.
شهریار مغانلو پس از گل خود به سمت نیمکت رفت تا با دروازه‌بان ذخیره تیم‌شان جشن شادی بگیرد.
جشن شادی پرهیجان و تند بعد از ارسال پاس گل برای شهریار- انگار رامین رضاییان بیش از همه به دنبال قهرمانی است.
وزیر ورزش و جوانان از احتمال عدم اعزام تیم فوتبال امید ایران به بازی های آسیایی هانگژوی چین خبر داد.
در طول سال‌های گذشته موضوع درآمد‌های هنگفت ناشی از بیلبورد‌های شهری، بار‌ها از سوی رسانه‌ها و حتی اعضای شورای شهر تهران و مدیران و کارشناسان شهری مطرح شده است، اما شاید روز هفدهم شهریور سال ۹۲ را بتوان نقطه آغاز افشاگری علیه این پرونده و سازمان در پس سایه زیباسازی دانست. روزی که فاطمه دانشور، عضو شورای شهر چهارم تهران آشفته و خشمگین از سالن جلسه غیرعلنی شورا خارج شد و بعد یکراست به سمت خبرنگاران آمد تا از نقش بیلبورد‌های شهری در سیاست پرده بردارد.
داستان غیبت یحیی گل‌محمدی در نشست‌های خبری از بازی جام حذفی مقابل سپاهان شروع شد.
این مطالعه می‌گوید که کیفیت رابطه آنچنان تفاوت فاحشی را در میانگین سطح گلوکز خون ایجاد نمی‌کند، بلکه این میزانِ حمایت عاطفی و اجتماعیِ دریافتی در روابط زوج‌هاست که در کاهش بروز این قبیل بیماری‌ها نقش دارد. به نظر می‌رسد این روابط یک اثر محافظتی در برابر سطوح بالای HbA ۱ c (که منجر به دیابت می‌شوند) دارند.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل حصارک، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه تهران – قم و بالعکس محدوده کمالیه و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع سنگین است.
سرهنگ احمد شیرانی گفت: در حال حاضر در محور‌های شمالی شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های امامزاده هاشم و سه راهی چلاو هستیم. همچنین ترافیک در محور شهریار ـ تهران محدوده میدان معادن نیمه سنگین بوده و ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل کردان تا مهرویلا و محدوده پل فردیس پرحجم گزارش شده است.
تنها ۱۰٪ از باتری‌های مستعمل، برای بازیافت در استرالیا جمع‌آوری می‌شوند که طبق استاندارد‌های بین‌المللی کم است. ۹۰‌٪ باقیمانده باتری‌ها به محل دفن زباله می‌روند یا به‌طور نادرست دفع می‌شوند و این موضوع باعث آسیب قابل توجهی به محیط زیست می‌شود.
مدافع میانی پرسپولیس بعد از اینکه چند فصل بحث حضورش در این تیم وجود داشت، در نهایت با امضای قرارداد با سرخ‌ها پیراهن شماره هشت محبوب خود را نیز دریافت کرد اما این روزها از یک خلا بزرگ در زندگی‌ فوتبالی‌اش می‌گوید: غیبت هواداران پرسپولیس.
رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین اعلام کرد که ممکن است قطع برق هفته ها در این کشور ادامه داشته باشد.
ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا کمال‌شهر، ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده‌های کمال‌شهر، پل فردیس و گرمدره و ترافیک نیمه‌سنگین در محور تهران – شهریار در برخی از مقاطع مشاهده می‌شود.
فلاحی همچنین درباره عملکرد نیروی انتظامی در اتفاقات شهریور و مهر ۱۴۰۱ گفت: تعداد بسیاری از نیروهای انتظامی شهید و جانباز شدند؛ آنها حاضر شدند شهید شوند اما در مقابل مردم از سلاح‌شان استفاده نکنند چون می‌گفتند که مردم در روبروی ما هستند و نباید در برابر مردم مقابله کنیم.
پس از گذشت تقریبا سه سال از حوادث تلخ آبان ۹۸ که منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان و همچنین تخریب ده ها بانک،فروشگاه و ساختمان شد، شهریور ۱۴۰۱باز هم شاهد سناریوی تکراری اغتشاشگران هستیم.
با توجه به برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی؛ قطار‌های مترو، روز پنجشنبه ۳۱ شهریور، از ابتدای صبح تا پایان مراسم در ایستگاه‌های شاهد- باقر شهر واقع در خط یک مسافرگیری نخواهند داشت.
با توجه به برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره)، قطار‌های مترو در روز پنجشنبه ۳۱ شهریور سال جاری، از ابتدای صبح تا پایان مراسم در ایستگاه‌های شاهد- باقر شهر واقع در خط یک مسافرگیری نخواهند داشت.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: فردا (جمعه ۲۵ شهریور) وضعیت آسمان مهران (ایلام) و تمرچین پیرانشهر صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین بیشینه دما در مهران (ایلام) ۴۱، در تمرچین پیرانشهر ۲۹ و کمینه دما در مهران (ایلام) ۲۳ و در تمرچین پیرانشهر ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.
شهردار منطقه یک از ادامه خدمت رسانی نیروهای جهادی منطقه یک در موکب شهید همدانی مرز شلمچه به زوار اربعین تا دوشنبه ۲۸ شهریور خبر داد.
امروز ۱۹ شهریور اخبار گوناگونی از اربعین منتشر شد که شاید زائران اربعین برخی از این اخبار را نخوانده باشند؛ در این بسته خبری می توانید از مهم ترین اخبار مربوط به اربعین مطلع شوید.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: حداقل دمای هوا در مهران (استان ایلام) امروز جمعه ۲۹ و حداکثر دمای هوا ۴۶ درجه پیش بینی می‌شود. فردا، شنبه، ۱۹ شهریور ماه نیز دمای هوا مهران بین ۲۸ تا ۴۴ درجه سانتیگراد و آسمان همانند روز جمعه صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.
خودم باور دارم که فردای ۸ شهریور که انتخابات فدراسیون برگزار شد باید با یک‌خداحافظی رسمی از جمع منتخبان جدا می شدم اما چند روزی ماندم تا در روزهایی که تیم ملی برای آماده سازی ‌تا مسابقات جام‌جهانی که با محدودیت شدید زمانی روبرو است، ماموریتم رابه پایان برسانم
امروز 15 شهریور ماه اخبار گوناگونی از اربعین منتشر می شود که شاید زائران اربعین برخی از این اخبار را نخوانده باشند؛ در این بسته خبری می توانید از مهم ترین اخبار مربوط به اربعین مطلع شوید.
از سوی دیگر سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها هم گفته تا زمانی که ابلاغ رسمی صورت نگرفته باشد، یارانه‌ها به صورت نقدی پرداخت می‌شود و هنوز هم ابلاغی صورت نگرفته است. در چنین شرایطی احتمالا در شهریور ماه هم شاهد واریز یارانه نقدی باشیم. البته طبیعی است که این واریز نقدی، شامل استان‌هایی که در حال حاضر طرح کالابرگ الکترونیکی به شکل آزمایشی در آن‌ها به اجرا در آمده، نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ