علی مطهری گفت: در تشکیل دولت موقت انتخاب آقای مهندس بازرگان در درجه اول به پیشنهاد شهید مطهری بود. امام بر اساس اعتمادی که به شهید مطهری و شناختی که از مهندس بازرگان داشتند، این انتخاب را انجام دادند و ایشان را به عنوان نخست وزیر موقت معرفی کردند. برخی می‌گویند که تصمیم خوبی نبود، اما به نظر من، تصمیم کاملا درستی بود. این کار باعث شد که غربی‌ها مانع کمتری در راه پیروزی انقلاب ایجاد کنند و انقلاب به راحتی پیروز شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر دست تقدیر باعث مرگ پدر پیام نیازمند نشده بود این بازیکن می‌توانست با عبور از رحمان احمدی به بیشترین تعداد دروازه‌بانی در سپاهان برسد!
به شکل عجیبی در مراسم خاکسپاری پدر پیام نیازمند خبری از هیچ یک از مسئولان فدراسیون نبود!
پیام نیازمند به واسطه از دست دادن پدر خود از شرایط روحی مناسبی برخوردار نیست.
اعضای تیم ملی فوتبال درگذشت پدر پیام نیازمند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال را تسلیت گفتند.
کریستوفر کنت با انتشار یک استوری درگذشت پدر پیام نیازمند را تسلیت گفت.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درگذشت پدر پیام نیازمند را به این دروازه‌بان ملی‌پوش خود تسلیت گفت.
دروازه‌بان خوش اخلاق تیم ملی فوتبال ایران پدر خود را از دست داد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسین قربانی دستجردی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر احمد، محمد و قاسم را به خانواده محترم این پدر فداکار تسلیت گفت.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفتند.
سرمربی تیم مس رفسنجان طی یک استوری ، احساس بد خود را از درگذشت فوتبالیست جوان آبادانی نشان داد.
والا چیزی که مادر زیلان به من گفته و برادرم هم در بازداشتگاه می‌گفت؛ این بود که ساعت ۸ صبح یک پیام برای گوشی زیلان می‌آید و پدر او هم پیام را می‌بیند و عصبانی می‌شود و این اقدام را انجام می‌دهد. بیشتر از این چیزی نبوده، یعنی مادر زیلان هم همین حرف‌ها را می‌گوید.
سرمربی جدید استقلال با تشکر چندین باره از هواداران استقلال، ابراز امیدواری کرد که همه آنها در پایان فصل خوشحال باشند.
شما به عنوان مخاطب این مقاله یا خودتان دارای فرزند هستید که در این صورت احتمالا خواندن این مقاله فقط تعدادی از خاطراتتان را زنده خواهد کرد و یا هنوز طعم پدر یا مادر شدن را نچشیده‌اید که در آن صورت باید یادآوری کنم این مقاله قرار نیست به شما پیام "بچه‌دار شدن بد است" را بدهد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهید والامقام محمدناصر ناصری را به مردم استان خراسان جنوبی و به ویژه خانواده محترم این مرحوم تسلیت گفت.
علی مطهری در مصاحبه ای به مناسبت سالروز شهادت پدرش با هم میهمن ضمن بیان برخی از جنبه های فکری شهید مطهری تصریح کرد: که ایشان درباره آینده روحانیت ایشان به شدت و سختی می‌گوید که روحانیون در جمهوری اسلامی نباید پست اجرایی و دولتی بگیرند.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت پدر سیدمصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند.
رئیس قوه قضاییه در پی درگذشت پدر سیدمصطفی میرسلیم پیام تسلیت صادر کرد.
کلی ناسیمنتو، دختر پله، با انتشار تصویری مدعی شد که پدرش هنوز در حال مبارزه برای ادامه حیات است.
فرزند دیگو مارادونا می گوید مطمئن است که پدرش به این تیم ملی آرژانتین افتخار می کند و گفت که از مقایسه بین لیونل مسی و پدرش خوشش نمی آید.
ستاره جوان تیم ملی برزیل با انتشار یک توییت محبت‌آمیز خطاب به مودریچ به استقبال دیدار برابر کرواسی رفت.
ملی پوش سنگین وزن کشتی آزاد گفت: انتقادهای پدرم را به چشم پدر و پسری نگاه می‎‌کنم و سعی‌ام بر این است تا با انتقادهای او رشد کنم.
بر اساس ادعای پدرو سِپولودا، خبرنگار پایگاه خبری «اس‌آی‌سی نوتیسیاس» پرتغال؛ باشگاه پورتیموننزه بابت انتقال قرضی پیام نیازمند به سپاهان ۲۰۰ هزار یورو دریافت می‌کند
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیام تسلیتی خطاب به سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، درگذشت پدر ایشان را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ