یعقوب رضازاده نماینده مجلس: «من بر اساس ساز و کارهایی که دولت و وزارت محترم در حال تدوین هستند و شاید تغییر و تحولات خوبی در گشت ارشاد رخ دهد، موافق هستم و نظرم این است که ارشادات در جامعه، مخصوصا در حوزه‌های فرهنگی، بهتر و بیشتر شود تا امنیت اخلاقی در جامعه تامین شود.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوفا رسما اعلام کرد که بارسلونا فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت. با اینحال حق تغییر این تصمیم در آینده را برای خود محفوظ نگه داشته است.
بهروزی‌فر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به تفاوت و تنوع شرایط آب و هوایی در سطح کشور شاید بهتر باشد که تعیین ساعات کار ادارات در استان‌ها با لحاظ مقرراتی به استانداران تفویض شود تا در وضعیت اضطراری و موارد لزوم متناسب با شرایط استان تصمیم لازم را اتخاذ کنند.
لیونل اسکالونی می‌گوید صحبتهای مسی درباره اینکه در جام جهانی 2026 حضور نخواهد داشت منطقی است ولی تا آن تاریخ زمان زیادی باقی مانده و او همچنان به تغییر نظر مسی امیدوار است.
باید از آقایان موافق و مخالفی که دست به این کار می‌زنند پرسید. ما اساساً دو رویکرد در کشور داریم که یکی علم‌گرا یا عقلانی است و این رویکرد به‌دنبال منافعی در سطح ملی و منطقه‌ای است و منافع وقتی مادی باشد، معمولاً علم است که تعریف می‌کند کدام استراتژی یا سیاست به بهره‌وری و سودآوری بیشتر منتهی می‌شود. رویکرد دیگر علمی نیست. در این رویکرد مردم سنتی حاضر هستند و این رویکرد دنبال این است افکار سنتی جامعه را همراه خود داشته باشد؛ بنابراین یک کار سیاسی این‌چنینی انجام می‌دهند.
از استوری‌های مضحکی که در روز‌های تعطیل ۱۴ و ۱۵ خرداد در فضای مجازی دست به دست شد، این محتوا بود که از این تعطیلات استفاده کنید، شاید سال دیگه این موقع تعطیل نباشد! کنایه از اینکه تا سال دیگر، براندازان موفق شده‌اند و ایران را گرفته‌اند! سال گذشته هم می‌گفتند «امسال سال خونه» و از سرنگونی جمهوری اسلامی ایران شعار می‌ساختند، با این حال سال تمام شد و اتفاقی نیفتاد.
طبق آخرین گفته‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موضوع تغییر ساعت خودکار شاید در بالای ۹۰ درصد گوشی‌ها انجام شده باشد؛ اما برای برخی از مدل‌های گوشی مانند سامسونگ هنوز این اتفاق رخ نداده که در حال رایزنی هستند و یک به یک در حال انجام است.
آقای رئیسی از سال ۱۴۰۰ دنبال این بود که آقای شمخانی را عوض کند. این دو سال هم تحمل کرد و شاید آدم مناسب پیدا نکرده نبود که زودتر این کار را انجام دهد. البته افرادیکه کاندید شده بودند در این ابعاد نبودند که دبیر شورای عالی امنیت ملی باشند. آقای شمخانی این وزن را داشت که این سمت را داشته باشد. تحمل آقای رئیسی هم در این جهت بود که آدم مناسب پیدا نکرده بود البته امیدواریم آقای احمدیان در کار خود موفق باشد.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی پیشنهاد جالبی به فدراسیون فوتبال داده است. اینکه دستیار خارجی اش هدایت تیم امید را برعهده بگیرد تا بین کادر فنی تیم ملی و تیم امید هماهنگی های لازم وجود داشته باشد. نکته ای که فدراسیون فوتبال هم روی آن تاکید دارد.
یکی از خیابان‌هایی که پس از احداث خیابان لاله‌زار به‌وجود آمد، خیابان لختی بود. علت این نامگذاری این بود که در بیشتر ساعات شبانه‌روز شاید به اندازه تعداد انگشتان، آدم از این خیابان عبور و مرور نمی‌کرد و نه‌تنها شب‌ها بلکه هنگام روز هم دزدان و شب‌رو‌ها مردم را لخت و جیب‌هایشان را خالی می‌کردند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از پیروزی 4-0 مقابل ناپولی گفت تیمش در این بازی با تغییر تاکتیک حریف را غافلگیر کرده و ممکن است در چمپیونزلیگ هم غافلگیری مشابهی برای ناپولی داشته باشد.
چند ماهی می‌شود که در برخی محافل سیاسی و رسانه‌ای، شایعه حضور پرویز فتاح - رئیس بنیاد مستضعفان - در دولت ابراهیم رئیسی به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور یا شاید ستاد اجرایی فرمان امام، مطرح شده است.
امروزه تقریبا می‌توان گفت که اغلب افراد نوشابه مصرف می‌کنند، اما اگر مضرات و عوارض جبران ناپذیر نوشابه را بدانند شاید از نوشیدن نوشابه پشیمان شوند.
در مهم‌ترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال ایران دو تیم شهداب یزد و هراز آمل به مصاف هم خواهند رفت.
این روزها که زمزمه تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی به گوش می رسد شاید بد نباشد نگاهی به عملکرد این شورا در دوره های گذشته انداخت.
هاشمی‌طبا گفت: در روابط بین المللی کشور دوست پیدا نکنید. همه کشور‌ها بر اساس منافع خودشان، گرایش به هر طرف که چرب‌تر باشد یا منافعش بیشتر باشد دارند. با بعضی از کشور‌ها ممکن است یک لحظه دشمنی پیدا کنند، بعد با هم کنار می‌آیند. این که ما بگیم فلان کشور دوست ماست، شاید در تعارف بگوییم، ولی کشور‌ها منافع خودشان را می‌خواهند و به دنبال منافع خودشان هستند. ما خیلی ساده لوح هستیم که بخواهیم بگوییم یا باور کنیم فلان کشور دوست ماست، آن‌ها دوست خودشان هستند.
وزیر خارجه با انتقاد از رویکرد آمریکایی‌ها در ارتباط با تحولات داخلی ایران در طول سه ماه گذشته و با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه شاهد تغییر رویکرد و واقع بینی این کشور باشیم، گفت: آمریکایی‌ها باید بین ریاکاری و درخواست برای رسیدن به توافق یکی را انتخاب کنند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار گفت: متأسفانه تا حدودی وزارت اقتصاد به اجرای قانون تسهیل مجوز‌های کسب‌وکار بی‌توجه بوده است و شاید ضعف در نظارت مجلس موجب این بی‌توجهی شده باشد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب را تغییر داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز گفت: ایران مقابل انگلیس ترکیبش را تغییر داد و باید ببینیم مقابل ولز از چه ترکیبی استفاده می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز گفت: ایران مقابل انگلیس ترکیبش را تغییر داد و باید ببینیم مقابل ولز از چه ترکیبی استفاده می‌کند.
شما یک جنگ جهانی دیگر می‌خواهید؟ شاید شما چنین چیزی بخواهید اما من دنبال چنین چیزی نیستم. ما باید مردم را گردهم بیاوریم. اگر بتوانیم در ایران تورنمنتی برگزار کنیم، پس باید این کار را انجام دهیم چون ممکن است باعث تغییر چیزی شود
سرمربی تیم مس رفسنجان می‌گوید از شرایط گادوین منشا راضی نیست و ممکن است نیم فصل تصمیم جدیدی درباره او بگیرد.
رضازاده تاکید کرد: «البته در پشت این اتفاقات و اعتراضات متاسفانه عناصر منافقین، ضد انقلاب، رادیوهای بیگانه و رژیم صهیونیستی به این قضیه دامن می‌زنند. آن‌ها به هیچ وجه صلاح کشور ما را نمی‌خواهند. معتقدم که پلیس، نیروی انتظامی، سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی باید با قدرت و جدیت این عوامل اخلال‌گر و مخل نظم و امنیت را شناسایی کنند و برخورد قانونی داشته باشند.»
جام جهانی ۲۰۲۲ نماد نقشی است که کشور‌های ثروتمند از طریق پول نقد با تغییر مرکز ثقل در فوتبال جهان ایفا می‌کنند. در واقع، دو دهه گذشته همزمان با جهانی شدن و کالایی شدن بازی فوتبال شاهد تحولات چشمگیری در این ورزش بوده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ