فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما در یک نبرد تمدنی هستیم، گفت: شما معلمان در میانه یک جنگ و یک جهاد بزرگ هستید؛ قلم و زبان در جهاد مهمتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون معلمان در ۵ رتبه قرار می‌گیرند و دولت ۵۰ هزار میلیارد تومان در این زمینه هزینه کرده است.
مشهد ـ معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان در مدارس غیردولتی باید هویت و شناسنامه داشته باشند و اگر کارت صلاحیت نداشته باشند بعد از سه سال اجازه ورود به مدارس را نخواهند داشت.
جنایت های رژیم صهیونیستی باعث شده است که این رژیم نه تنها در میان کشورهای مسلمان بلکه در بین غربی ها نیز به عنوان رژیمی آپارتاید و جنایتکار معرفی شود.
مدیر کل آموزش و پرورش تهران در همایش ستارگان آسمان تعلیم و تربیت گفت: معلمان افراد تاثیر گذاری هستند که با اختیار خود این راه را انتخاب و تمام و عمر و جوانی خویش را در این راه صرف می‌کنند.
وزیر پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش گفت: این درد معلمان است که در رتبه بندی بر اساس ماموریتشان رتبه بندی نشدند.
سجده شکر رونالدو که همواره توسط بازیکنان مسلمان انجام می‌شود، بازتاب گسترده‌ای را در میان رسانه‌های جهان و کاربران توئیتر داشت.
سجده شکر رونالدو که همواره توسط بازیکنان مسلمان انجام می شود، بازتاب گسترده ای را در میان رسانه های جهان و کاربران توئیتر داشت.
در سند تحول بنیادین معلم به فردی اطلاق می‌شود که رسالت خطیر تربیت دانش آموز را در نظام تعلیم و تربیت بر عهده دارد. در این گزارش به این موضوع پرداختیم که خود معلمان تا چه حد با سند آشنا هستند
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مرجعیت معلم به رفتار خود معلم وابسته است و مشکل معیشت معلم باید توسط مجلس و دولت حل شود، اما در این میان نباید از منزلت و مرجعیت معلم غفلت کنیم.
سمنان- مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از برگزاری مراسم تجلیل از معلمان برتر استان در سطوح کشوری، استانی و منطقه‌ای خبر داد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: ما اشتباه گرفتیم و فکر کردیم که مجری سند وزیر است در حالی که مجری سند تحول معلمان هستند.
سمنان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با بیان اینکه معلمان در راستای رسالت انبیاء گام برمی‌دارند، گفت: باید کسانی مانند شهید مطهری که اسوه اخلاق اسلامی هستند، الگو قرار گیرند.
مشکل واقعی نظام آموزشی در غیبت مردم، نخبگان و معلمان در شکل‌گیری آموزش اعم از موضوعات آموزشی و شیوه و نیز محتوای آموزش است. در هر سه زمینه شکاف عمیقی میان یک نظام آموزشی مطلوب با آموزش رسمی موجود دیده می‌شود. شیوه موجود مبتنی بر حفظیات، محتوای آن‌ها بعضا نادرست و سوگیرانه و موضوعات نیز به شدت بی‌ربط یا کم‌ربط با نیاز‌های روزمره و اولویت‌های جامعه است؛ و با توجه به وضعیت خطیر معیشت آموزگاران و بودجه کم آموزش و پرورش، تصور می‌رود که در ادامه وضع آموزش بدتر هم خواهد شد. مشکل اصلی طبقاتی شدن آموزش نیست، مشکل فراتر از آن است.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، معلمان را سرمایه جامعه دانست و گفت: نظام اسلامی مهمترین مأموریت را که همان تربیت نسل‌های آینده است، به معلمان داده است.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حدود ۵۰۰ نفر از معلمان خرید خدماتی که در آزمون امسال شرکت کردند در سال تحصیلی جدید تبدیل وضعیت خواهند شد.
رئیس جمهور گفت: بدخواهان ملت‌های مسلمان به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی میان کشورها، ملت‌ها، اقوام و مذاهب اسلامی هستند، اما خدای متعال و رسول گرانقدرش ما را به وحدت و یکپارچگی دعوت کرده‌اند.
قاسمی پور می‌گوید: مسئولان رده‌بالای کشور می‌توانستند خیلی زودتر به موضوع وارد شوند. استعفای وزیر هم مشکلی را حل نمی‌کند. باید نگاه به آموزش‌وپرورش سرمایه‌ای باشد، نه هزینه‌ای و در این وضعیت معلم مظلوم واقع شده است.» او می‌گوید، حقوق ۸ میلیون تومانی برخی معلمان با در نظر گرفتن کل کسورات یک سال، ۵/۲ میلیون تومان پرداخت شده است. درحالی‌که این اتفاق نباید می‌افتاد. این نماینده مجلس از تاخیر‌های ۶ ماهه در پرداخت حقوق معلمان قراردادی باخبر است و می‌گوید؛ نارضایتی در میان معلمان زیاد است.
رئیس گروه PUIC مجلس از ارائه قطعنامه‌هایی با موضوع مقابله با نفرت‌پراکنی اعلام حمایت کرد و خواستار اتخاذ مواضع مشترک میان کشورهای آسیایی و مسلمان برای تصویب قطعنامه شد.
فرماندار یزد گفت: متاسفانه برخی به دنبال شایعه پراکنی و ایجاد ترس در میان خانواده دانش‌آموزان هستند، اما خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد.
یک معلم در ایالت فلوریدا آمریکا به دلیل رفتار نژادپرستانه خود با دانش آموزان مسلمان هنگام اقامه نماز در مدرسه موجی از خشم را در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: حرف‌های آمریکاپسند نزنید، ما دوست و دلسوز شما و کشورهای مسلمان مستقل هستیم، صف خود را از ما جدا نکنید و با طناب پوسیده آمریکا و اسراییل در چاه نروید.
دکتر ناهید رحیم‌زاده فوق‌تخصص بیماری‌های کلیه کودکان گفت: اگر معلمان اجازه ندهند بچه‌ها در ساعات حضور در کلاس به سرویس بهداشتی بروند ریسک عفونت ادراری در آن‌ها زیاد می‌شود؛ توصیه می‌شود بچه‌ها هر دو یا سه ساعت مثانه را تخلیه کنند و در فواصل زمانی منظم آب مصرف کنند، زیرا عدم تخلیه مثانه، ریسک عفونت ادراری در کودکان را بالا می‌برد.
خبرنگار الجزیره اعلام کرد، همه در راه صلح و آشتی با ایران هستند. اسرائیل از صلح و آشتی میان کشورهای عربی و ایران مسلمان وحشت زده می‌شود، زیرا بر قدرت مردم عرب و اسلام و مسلمانان می‌افزاید.
رأی اراضی مورد اختلاف میان پتروشیمی لاوان با شرکت نفت و پتروشیمی خلیج فارس با ارزشی حدود ۱,۰۰۰ میلیارد تومان به نفع فرهنگیان صادر گردیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ