اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حدود ۵۰۰ نفر از معلمان خرید خدماتی که در آزمون امسال شرکت کردند در سال تحصیلی جدید تبدیل وضعیت خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون معلمان در ۵ رتبه قرار می‌گیرند و دولت ۵۰ هزار میلیارد تومان در این زمینه هزینه کرده است.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجیگفت: کجای عالم یک دولت این رفتار را با شهروند خودش انجام می‌دهد که با ما انجام می‌دهند؟ آن هم هنگامی که شرایط خاصی وجود ندارد. یک زمانی است کودتایی در کشور رخ داده، یک زلزله‌ای آمده و نیرو‌های امدادی به خیابان آمده‌اند، یا جنگی روی می‌دهد و پلیس برای دفاع از ما آمده است، ولی مردم عادی به خرید می‌روند شما ۲۰ تا پلیس و غیرپلیس را می‌گذارید، این کار جز این که روی اعصاب مردم راه برود و روی روان مردم اثر بگذارد، چیز دیگری ندارد!
مشهد ـ معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان در مدارس غیردولتی باید هویت و شناسنامه داشته باشند و اگر کارت صلاحیت نداشته باشند بعد از سه سال اجازه ورود به مدارس را نخواهند داشت.
مدیر کل آموزش و پرورش تهران در همایش ستارگان آسمان تعلیم و تربیت گفت: معلمان افراد تاثیر گذاری هستند که با اختیار خود این راه را انتخاب و تمام و عمر و جوانی خویش را در این راه صرف می‌کنند.
وزیر پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش گفت: این درد معلمان است که در رتبه بندی بر اساس ماموریتشان رتبه بندی نشدند.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: سازمان برنامه و بودجه متعهد شد مطالبات نیروهای خرید خدمات آموزشی و حق التدریس‌های سال تحصیلی جاری را تا پایان خرداد پرداخت کند.
در سند تحول بنیادین معلم به فردی اطلاق می‌شود که رسالت خطیر تربیت دانش آموز را در نظام تعلیم و تربیت بر عهده دارد. در این گزارش به این موضوع پرداختیم که خود معلمان تا چه حد با سند آشنا هستند
سمنان- مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از برگزاری مراسم تجلیل از معلمان برتر استان در سطوح کشوری، استانی و منطقه‌ای خبر داد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: ما اشتباه گرفتیم و فکر کردیم که مجری سند وزیر است در حالی که مجری سند تحول معلمان هستند.
سمنان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با بیان اینکه معلمان در راستای رسالت انبیاء گام برمی‌دارند، گفت: باید کسانی مانند شهید مطهری که اسوه اخلاق اسلامی هستند، الگو قرار گیرند.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، معلمان را سرمایه جامعه دانست و گفت: نظام اسلامی مهمترین مأموریت را که همان تربیت نسل‌های آینده است، به معلمان داده است.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: معلمان باید توجه ویژه‌ای به بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشند تا شاهد پیشرفت بیش از پیش کشور باشیم.
اصفهان- مدیر روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جمعی از معلمان سرآمد اصفهان به نمایندگی از جمعیت ۵۰ هزار نفری فرهنگیان استان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا، معلمان را چراغ راه دانایی و خردورزی دانست.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی خواستار تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمات و طرح مهرآفرین شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: حق التحریر معلمان و حقوق معلمان خرید خدمت امروز واریز می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره زمان رسیدگی به اعتراضات نیز گفت‌: معلمان از روزی که رتبه شان را مشاهده می‌کنند می‌توانند نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند. تاکنون حدود ۳۱ درصد همکاران نسبت به حکمشان اعتراض داشته اند و حدود ۷۰۰ هزار نفر هم می‌توانند احکام شان را ببینند.
مشهد _ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در پی پیگیری‌های انجام شده معوقات حقوق معلمان خرید خدمات استان، تا قبل از پایان سال پرداخت می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش با عذرخواهی از تأخیر به وجود آمده در پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: تمام تلاش ما بر این است تا آخر سال بخشی عظیمی از مطالبات فرهنگیان را در بخش‌های مختلف پرداخت کنیم تا آن‌ها با خیال راحت بتوانند سال جدید را با روحیه شاد و با طراوت آغاز کنند.
وزیر آموزش و پرورش با عذرخواهی از تأخیر به وجود آمده در پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: تمام تلاش ما بر این است تا آخر سال بخشی عظیمی از مطالبات فرهنگیان را در بخش‌های مختلف پرداخت کنیم تا آن‌ها با خیال راحت بتوانند سال جدید را با روحیه شاد و با طراوت آغاز کنند.
اصفهان- معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از پرداخت مطالبات معلمان خرید خدمات سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ از امروز خبر داد.‌
رئیس اتحادیه صنف درودگران ضمن اشاره به افزایش بالای ۱۰۰ درصدی قیمت مبلمان گفت: مواد اولیه به دلیل دلال بازی ها با قیمت واقعی به دست تولیدکننده نمی رسد و باید روی این بخش نظارت جدی صورت گیرد.
اگر بودجه‌ی زیادی برای خرید مبلمان نو ندارید. حتی می‌توانید برای مغازه‌ی خود کاناپه‌ای دست دوم خرید کنید. هرگونه مبلمان وبهلسترد، مانند کاناپه‌های دست دوم، قبل از ورود به داخل خانه یا مغازه باید کاملا تمیز شوند. در غیر این صورت، به صورت ناخواسته میکروب، بو و آفت ناخواسته را وارد خانه خود کردید.
وزیر آموزش و پرورش درباره تعدیل معلمان خرید خدمات گفت: در برخی از استان‌ها با مازاد معلم خرید خدمات مواجه شدیم و نتوانستیم آنان را به کار بگیریم، ولی در شرف هستیم درمناطقی که کمبود معلم داریم از آن‌ها استفاده کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ