مشهد ـ معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان در مدارس غیردولتی باید هویت و شناسنامه داشته باشند و اگر کارت صلاحیت نداشته باشند بعد از سه سال اجازه ورود به مدارس را نخواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی از همکاری حوزه علمیه برای توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی خبر داد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: باید به الزامات نیروی انسانی توجه ویژه داشته باشیم لذا طرحی از سال گذشته مطرح بود تا معلمان این مدارس را به روز رسانی کنیم.
وزیر کشور گفت: دشمن می‌دانست که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد.
وزیر کشور گفت: دشمن می‌دانست که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد.
وزیر کشور گفت: دشمن می‌دانست که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد.
معاون سابق وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نباید با کالایی شدن آموزش، تلاش معلمان مدارس دولتی نادیده گرفته شود، گفت: بسیاری از مدارس دولتی خوب ما که تلاش می‌کنند عمدتاً گمنام هستند.
رهبر انقلاب در دیدار معلمان فرمودند: نباید جوری باشد در کشور که وقتی گفته میشود مدرسه دولتی اولین چیزی که مقابل انسان نقش میبندد، ضعف مدرسه است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان باید هر سال مهارتی بیاموزند و معلمان باید برای آموزش، خودشان هم ماهر باشند و تحت آموزش قرار بگیرند.
سمنان- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان ضمن اشاره به به برنامه‌های پیشنهادی ابتکاری در حوزه انجمن، گفت: در این زمینه تجلیل از معلمان و مربیان در مدارس استان پیشنهاد شده است.
دبیر رویداد بین‌المللی الفتا گفت: برآنیم که ایده‌های کلان مدرسه‌داری را که بعضاً برخی مدیران در مدارس تحت مدیریت خود دنبال کرده‌اند، پس از بررسی منتشر کنیم تا سایرین هم از آن استفاده کنند.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: هر معلمی که برگه گزینش نداشته باشد از فعالیت در مدارس غیر دولتی در سال ۱۴۰۲ محروم است. هیچ معلمی که رشته تحصیلی مرتبط با درسی که آموزش می‌دهد نداشته باشد قادر به فعالیت در مدارس غیردولتی نخواهد بود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: در سال آینده بدون ضابطه، هیچ مدرسه ای معلمی را جذب نخواهند کرد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، بر لزوم گذراندن دوره‌های آموزشی ویژه معلمان، مدیران، مربیان و سایر کارکنان مدارس غیردولتی تأکید کرد.
وزیر آموزش و پرورش، از تهیه دستورالعملی برای مدارس در مواجهه با مسمومیت ها خبر داد
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: برنامه‌های توانمندی برای کارکنان مدارس برگزار شده است.
در راستای توسعه مهارت های معلمان مدارس غیردولتی، تفاهم نامه ای بین سازمان مدارس غیردولتی با دانشگاه فرهنگیان برای آموزش۱۷۰ هزار معلم مدارس غیردولتی منعقد شد.
مدارس ابتدایی و متوسطه در سراسر اسکاتلند به دلیل اعتصاب معلمان برای پرداخت حقوق تعطیل شدند.
وزیر آموزش و پرورش از تعیین رتبه قطعی معلمان در قانون رتبه بندی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: هر زمان که رتبه قطعی صادر شود، مزایای درنظر گرفته شده برابر سقف ۳۸ هزار میلیارد تومانی که در بودجه برای این امر دیده شده، از ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ برای آن‌ها محاسبه و مابه التفاوت‌ها پرداخت خواهد شد.
لامرد- وزیر آموزش‌وپرورش گفت: رتبه‌بندی معلمان فقط افزایش حقوق نیست بلکه رتبه‌بندی قطعه‌ای از سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است.
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد مدارس خصوصاً در مقطع ابتدایی در این روزها که مدارس به دلیل آلودگی هوا غیرحضوری شده از شاد مجدداً استفاده بیشتری می‌کنند.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: اگر به واسطه معلمان خوشنام انقلابی برای دانش آموزان روشنگری شود، شاهد این نیستیم که برخی از آنها توسط رسانه ها اغفال شوند.
سمنان- معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه طی تفاهمی با دانشگاه فرهنگیان به همه معلمان مدارس غیردولتی صلاحیت حرفه‌ای می‌دهد تا اگر معلمی توان کار را نداشته باشد در کلاس حضور نیابد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: در طرح مهرآفرین همه معلمان شامل طرح رتبه بندی خواهند شد فقط نیازمند شرکت در آزمونی هستند که آموزش و پرورش تا مهر ماه برگزار خواهد کرد.
احمد محمودزاده؛ رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در این باره گفت: چنانچه دستگاهی قصد حمایت و استخدام معلمان غیردولتی را داشته باشد،کاملا حمایت می‌کنیم و نباید این تصور ایجاد شود که ما چنین هدفی نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ