رئیس جمهور گفت: بدخواهان ملت‌های مسلمان به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی میان کشورها، ملت‌ها، اقوام و مذاهب اسلامی هستند، اما خدای متعال و رسول گرانقدرش ما را به وحدت و یکپارچگی دعوت کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- معاون اول رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن دنبال تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان است، گفت: ایجاد تفرقه و به چالش کشیدن دستاوردهای سیاسی و اجتماعی کشور از اهداف دشمن است.
در شرایطی که وزیر کشور صریحا تهدید امنیتی مهاجران افغانستانی را رد می‌کند، بعضی رسانه‌ها و افراد از سیاه‌نمایی و ایجاد تفرقه و شکاف بین مردم ایران و افغانستان چه سودی می‌برند؟
تایباد - جانشین فرمانده فراجا گفت: انسجام و وحدت موجود باید حفظ شود و در مقابل نیز اجازه فتنه‌گری و ایجاد تفرقه به دشمنان را نمی‌دهیم.
رئیسی تصریح کرد: برخی کشور‌های غربی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در میان کشور‌های عضو اوپک هستند تا از این طریق منافع خود را تامین کنند که در مقابل این اقدامات، اعضای اوپک باید با تقویت انسجام میان خود مانع تحقق این اهداف شوند.
رئیس‌جمهور گفت: برخی کشورهای غربی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در میان کشورهای عضو اوپک هستند که در مقابل اعضای اوپک باید با تقویت انسجام میان خود مانع تحقق این اهداف شوند.
رهبر انقلاب، همکاری، همدلی وهم افزایی سه قوه را یک راهبرد بسیار مهم و اساسی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور اعلام کردند و با اشاره به ترتیبات خوب قانون اساسی درباره تشکیل قوای سه گانه افزودند: اگر قوای مقننه، مجریه و قضاییه به‌طور کامل همکاری کنند، کار‌ها به هیچ وجه گره نمی‌خورد که خودِ مسئولان و مدیران این قوا می‌دانند که این همکاری و هم‌افزایی چگونه ایجاد می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمن با ایجاد تفرقه و شکاف در بین مردم سعی در خدشه‌دار کردن اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، گفت: عفو مقام معظم رهبری پدرانه و از موضع قدرت و انسجام بخش بود و توطئه‌های دشمنان در ایجاد تفرقه بین مردم را خنثی کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید جهت‌گیری دشمن در راستای ایجاد تفرقه در جامعه را بشناسیم تا با حفظ و تقویت وحدت و پیروی از رهبر انقلاب بتوانیم مسیر پیشرفت کشور را دنبال کنیم.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: بر خلاف تبلیغات شوم دشمنان و تلاش آنها برای ایجاد تفرقه دختران ما سرآمد روزگار هستند و مادران و دانشمندان آینده ما هستند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تفرقه از دید قرآن و در بیان خدا یعنی در پرتگاه آتش بودن و ما در پرتگاهیم، باید وحدت و انسجام داخلی ایجاد کنیم. وحدت و انسجام داخلی هم مال یک گروه و یک جناح نیست متعلق به کل مردم کشور است.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برای دشمن شیعه و سنی، سیستانی و بلوچ فرق نمی‌کند و می‌خواهد آتش تفرقه را در جامعه شعله‌ور، جنگ داخلی ایجاد و سیاست سوریه سازی در ایران را پیاده کند.
تبریز- امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمن حتی از یک مسأله فوتبال نیز برای ایجاد تفرقه نمی‌گذرد؛ گفت: باید منیت فردی، گروهی و جناحی را کنار بگذاریم و منافع ملی را مدنظر قرار دهیم.
وزیر ارشاد گفت: در گفتگو‌هایی که توسط برخی از این رسانه‌ها پخش شد نشان داده شد که این‌ها به دنبال ایجاد ناامنی و تفرقه و از بین بردن وحدت سرزمینی هستند؛ این مساله خط قرمز فعالیت‌های رسانه‌ای است و همه باید رعایت کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاه چراغ، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: آمریکایی‌ها باید از منطقه بیرون بروند و مستمرا با هدف تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی و ایجاد تفرقه میان امت اسلامی در حال دشمنی و توطئه هستند.
فردی که با پوشیدن لباس قوم بختیاری سعی داشت تا تفرقه ایجاد کند شناسایی و دستگیر شد.
فردی که با پوشیدن لباس قوم بختیاری سعی داشت تا تفرقه ایجاد کند شناسایی و دستگیر شد.
یکی از مقامات یمن در صنعا فاش کرد انگلیس برای شکست دادن مقاومت ملت یمن، ایجاد تفرقه و تجزیه این کشور را دنبال می کند.
وزیر امور خارجه کشورمان به اتفاقات اخیر در ایران اشاره کرد و گفت: طرف‌های خارجی در هفته‌های اخیر تلاش کردند با سو استفاده از یک موضوع داخلی در کشورمان به اقدامات مداخله جویانه مبادرت کنند.
تایباد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: خودگرایی، دوری از مشترکات و تمرکز بر افراد بجای موضوعات آفت وحدت هستند و غفلت از مؤلفه‌های وحدت، تفرقه را به وجود می‌آورد.
«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی خواستار پذیرایی از زائران اربعین با همه توان شد و نسبت به برخی از تلاش‌ها برای ایجاد تفرقه میان دوستداران اهل بیت (ع) هشدار داد.
فیلسوف روس گفت: چنین اقدامات تروریستی برای ایجاد تفرقه و شکاف در بین روس‌هاست، اما تروریست‌ها موفق نخواهند شد. ما به دنبال انتقام نیستیم بلکه پیروزی می‌خواهیم.
تبریز- معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد دودستگی و تفرقه در جامعه است، گفت: دشمنان مردم و نظام امروز تلاش می‌کنند تا وحدت این کشور را از بین ببرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ