سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مرجعیت معلم به رفتار خود معلم وابسته است و مشکل معیشت معلم باید توسط مجلس و دولت حل شود، اما در این میان نباید از منزلت و مرجعیت معلم غفلت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موسی غضنفرآبادی: در پاسخ به این پرسش که آیا در روند رسیدگی به این لایحه چالشی مطرح شد؟ گفت: هیچ چالشی در تصویب مواد این لایحه وجود نداشت.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس خبر داد.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس خبر داد.
یورگن کلوپ بعد از پیروزی 4-0 تیمش بر لستر درباره عملکرد چند نفر از بازیکنانش به خصوص داروین نونیز و الکسیس مک‌آلیستر توضیحاتی داد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش از اتمام فرایند هدایت تحصیلی برای دانش‌آموزان پایه نهم خبر داد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: تغییرات روی کتب درسی انجام شده است و ثبت سفارش کتب درسی تا مرداد به اتمام می‌رسد.
سرمربی پرسپولیس به مهاجم تیمش ۲۴ ساعت فرصت داد تا تکلیف تمدید قرارداد با تیم را مشخص کند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:حدنگاری خواست نظام است که توأمان منافع مردم و کل کشور را تأمین می‌کند و باید به عنوان یک راهبرد فرا قوه‌ای از سوی دستگاه‌های مرتبط جدی گرفته شود.
ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، در مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم گفت پی‌اس‌جی به هیچ وجه نمی‌خواهد کیلیان امباپه را مجانی از دست بدهد.
رتبه ۷۳ ایران در شاخص های تولید و صادرات با فناوری های متوسط و پیشرفته در دنیا اهتمام جدی سیاستگذاران به منظور تنوع بخشی به تولیدات کشور و ارتقای صادرات فناوری های پیشرفته را می طلبد.
جلال محمودزاده نماینده مهاباد در توئیتی نوشت: ‏اخباری ناخوشایند از ‎آموزش و_پرورش به گوش می‌رسد که بسیار مایه تأسف است! اینکه جمعی از ‎معلمان درچندین استان به بهانه اتهام شرکت دراعتراضات وتحصن‌های صنفی ازشمولیت قانون ‎رتبه بندی محروم شده اند؟! لذا ‎رئیس جمهور سریعا به این موضوع ورود و با عاملین این اقدام غیرقانونی برخورد نماید.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی معلمان تا پایان اردیبهشت امسال به اتمام می‌رسد و هنوز ۴۵ هزار نفر از معلمان رتبه دریافت نکرده‌اند و برخی از آنان در این حوزه بلاتکلیف مانده‌اند.
کرمانشاه- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از اتمام فرآیند رتبه‌بندی معلمان، اصلاح آئین‌نامه این رتبه بندی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی معلمان به اتمام برسد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیته منابع انسانی به مراکز نیروی انسانی، سنجش و فناوری این وزارتخانه دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان به اتمام برسد.
بیش از ٥٠ درصد از تصادفات در معابر بزرگراهی شهر تهران مربوط به تصادفات موتورسواران است که راکبین موتورسیکلت رتبه دار تصادفات در بزرگراه‌ها هستند.
ساپیا با رتبه خوب دومی نیم فصل اول مسابقات لیگ یک را به اتمام رساند.
معاون قضایی قوه قضاییه گفت: در تعریف امام خمینی(ره) از فرد محارب، عبارت «و لا یشترط کونه من اهل ریبه» نیز به معنای «شرط نیست که محارب اهل شر باشد» آورده شده است؛ این عبارت نشان می‌دهد که محارب بودن یک فرد به اهل شرارت بودن یا نبودن او و همچنین سابقه‌دار بودن یا نبودن او ارتباطی ندارد.
فرمانده کل سپاه در پیامی کسب رتبه پنجمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) بین ۱۱۰ دانشگاه کشور را به فرمانده این دانشگاه تبریک گفت.
صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: سعه صدر در شناخت خودی‌ها و رتبه بندی خودی‌ها مهم است و هر کس قدرت مدارا را ندارد و بهترین کار صبر است تا فرصت بدهیم و به مرور بتوانیم مواضع طرف مقابل را تغییر دهیم و از تمام ظرفیت‌های خود در این راستا استفاده کنیم.
قیمت گاز در اروپا به بالاترین حد خود رسیده و ذخایر این منبع انرژی در قاره سبز روبه اتمام است و این مسائل در مجموع سبب شده تا اروپایی ها خود را  در کانون یک بحران انرژی نفس گیر ببینند.
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری امسال نیز به صورت مشترک با حضور فرمانده کل قوا و فرماندهان عالی رتبه و مقامات نظامی در دانشگاه افسری امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره‌ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود و جای استرس و نگرانی نیست.
بحث سوء مدیریت است، متاسفانه برخی تعهدی به اجرا و اعمال قانون ندارند و وقتی زمانی اتفاقی می افتد، همه همدردی می‌کنند. در همه جای دنیا با خیلی کمتر از این میزان بارش، سیل می‌آید، اما مدیریت کرده و با این کار، خسارات جانی و مادی را کنترل می‌کنند؛ اما ما درباره جان عزیزانمان با مساله روبه رو می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ