سجده شکر رونالدو که همواره توسط بازیکنان مسلمان انجام می شود، بازتاب گسترده ای را در میان رسانه های جهان و کاربران توئیتر داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اودیون ایگالو، بازیکن سابق الهلال، به صراحت توضیح داد که چرا بسیاری از بازیکنان به لیگ برتر فوتبال عربستان سعودی نقل مکان می‌کنند.
یک توییت کوتاه از یک کاربر معمولی در توییتر بیش از یک میلیارد بار دیده شد در حالی که کاربر یاد شده فقط ۱۱ هزار دنبال کننده دارد!
پیروزی ایران در مقابل تحریم‌های آمریکا و پیشبرد پرونده هسته‌ای صلح آمیز در کنار تمجید از سرباز مصری که عملیات ضدصهیونیستی انجام داد، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
شخصیت شناسی انگشت شست یکی از شخصیت شناسی‌های محبوب و ساده‌ای است که اسرار زیادی را در مورد شما بازگو میکند.
نوکیا ۱۱۰۰ گوشی موبایل ساده‌ای که سال ۲۰۰۳ به دنیا معرفی شد، تا امروز عنوان پرفروش‌ترین گوشی تاریخ را در اختیار دارد و حتی پرفروش‌ترین مدل‌های آیفون هم به رکوردش نرسیده‌اند!
سس بشامل یکی از سس‌های اصلی و کاربردی است که طرز تهیه بسیار ساده‌ای دارد، اما دارای نکات خاص و کلیدی است که حتما باید رعایت شود.
داود دومیری گنجی می‌گوید: معلوم است آنچه گفتم این نرم افزار ساده‌ای که در دبیرستان‌ها آموزش می‌دهند نیست. یک ورژن حرفه‌ای از پایتون است. شما در هوش مصنوعی همین چت جی پی تی سرچ بدهید آی‌پایتون ببینید چه دیتا‌هایی درباره این شبکه جهانی بدست می‌آورید. ببینید در نیچر چه مقاله‌ای چاپ کرده است. ببینید این شبکه جهانی چه پیش‌بینی‌هایی داشته است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است این تیم در هفته‌های پیش رو کار ساده‌ای برابر تیم‌های قعر جدولی نخواهد داشت.
آزمایش ساده‌ای وجود دارد که می‌تواند به پیش‌بینی بیماری آلزایمر کمک کند.
جویدن غذا ممکن است کار ساده‌ای به نظر برسد، اما تاثیرات فراوانی بر عملکرد بدن می‌گذارد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی می‌گوید قطعنامه ضدایرانی پارسال شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اشتباهی غیرمسئولانه بود که جبران آن به این سادگی نیست.
بارسلونا پنجشنبه شب در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری موفق شد رئال را با ارائه یک بازی کاملا دفاعی، 0-1 شکست دهد. دیه‌گو سیمئونه دیروز به این سبک بازی بارسا کنایه زد.
خشک کردن لباس‌ها زیر نور خورشید و با کمک جریان طبیعی هوا عمل ساده‌ای است که هم به صرفه‌جویی در مصرف برق منجر می‌شود و هم برای بهداشت فردی مفید است.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فولاد سازمان‌دهی شده دفاع می‌کند و بردن این تیم ساده نیست.
روت سانچز-براگادو (Rut Sánchez-Bragado) می‌گوید: انجام مطالعاتی که نشان می‌دهد کدام گونه از گندم با شرایط مختلف محیطی، به خصوص تغییرات آب و هوایی بهترین سازگاری را دارد، حائز اهمیت است. مطالعه گذشته می‌تواند ایده‌ای از تکامل کشت گندم در طول هزاران سال از زمان ظهور کشاورزی در بین النهرین باستان به ما بدهد.
اختراعات بزرگ گاهی آغاز ساده‌ای دارند. در سال‌های اخیر، سرویس‌های پخش زنده محبوبیت زیادی یافته اند، به علاوه‌ی برنامه‌هایی که به ما کمک می‌کنند با هر کسی در هر نقطه از دنیا ارتباط برقرار کنیم. اما شاید تعجب کنید اگر بدانید که فناوری وب‌کم برای نظارت بر یک قهوه جوش به وجود آمد.
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی گفت: تأسیس و تثبیت یک فدراسیون جدید فرایند ساده ای ندارد و اگر مراحل آن با دقت انجام نشود ممکن است دوباره شاهد انتقال مقر فدراسیون به پایتخت باشیم.
مصرف چهار گرم سیر خام - معادل یک تا دو حبه سیر و یا دریافت یک عدد قرص سیر که حاوی ۳۰۰ میلی گرم پودر خشک شده سیر است - به میزان دو تا سه بار در روز می‌تواند از بیماری‌های قلبی عروقی پیشگیری کند.
سرمربی مس رفسنجان می‌گوید وحید امیری به دلیل بی احتیاطی باید اخراج می‌شده است.
کوکی از جمله شیرینی‌های خوشمزه و پرطرفدار است که دستور پخت ساده‌ای دارد. در این مطلب با طرز تهیه یک کوکی رژیمی خوشمزه و سالم همراه ما باشید.
تخمه آفتابگردان یکی از بهترین منابع گیاهی ویتامین B ۵ است. شما می‌توانید ۲۰ درصد از ارزش روزانه توصیه شده این ویتامین را تنها از ده گرم مغز تخمه دریافت کنید.
یکی از آن‌ها می‌گوید: شهادت پرونده‌های ساده‌ای مثل نزاع، طلاق، توهین و... را با ۵۰۰ هزار تومان جمع می‌کنیم، اما وقتی پای پرونده‌های حقوقی و کیفری بزرگ باشد که شهادتمان نقش تعیین‌کننده در سرنوشت افراد داشته باشد، رقم شهادت تا هر رقمی که ما را راضی کند، بالا می‌رود. به‌گفته خودش حتی تجربه دریافت ۵۰ میلیون تومان را هم برای حضور ۱۰ دقیقه‌ای در جلسه دادگاه دارد.
خورش بیج بیج یکی از غذاهای سنتی استان مازندران است که دستور پخت ساده‌ای دارد و از ترکیب گوشت چرخ کرده با گوجه، پیاز و رب گوجه فرنگی تهیه می‌شود.
منچستریونایتد کار ساده‌ای برای رسیدن به توافق با آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ